Vi fikk tilbringe litt tid med spillets to første kapitler.
Agent 47 er tilbake for ett siste hurra.
Back 4 Blood sikter seg inn på å bli en verdig arvtaker etter den ikoniske Left 4 Dead-serien
Fantomtyvene må løse en ny sak neste år. Vi har sett starten på eventyret.
Vi har fått et innblikk i spillets forbedringer på de nye konsollene.
Silje tok en liten sniktitt på den nye utvidelsespakken til The Sims 4 før lanseringen.
Vår danske sjefredaktør fikk muligheten til å spille seks timer av en nær ferdig utgave av Ubisoft kommende storspill, og har kommet tilbake meget imponert.
Vi har opplevd en time av Octodad: Dadliest Catch-utviklerens seneste prosjekt.
Innen lansering har vi fått ta en siste forhåndstitt på Ubisofts neste tilskudd i Watch Dogs-serien.
I november får vi et gjensyn med festivalsesongen i Fuser.
Ta turen til mytenes og legendenes rike i Ubisoft Quebecs nyeste tittel, tidligere kjent som Gods & Monsters.
Eirik har fått spilt tre timer av det etterlengtede spillet, og det bærer ikke preg av å komme et år før planlagt.
Stefan har fått se mye mer av spillet og snakket med utviklerne om det som høres ganske spennende ut.
Eirik har fått prøvd 40 minutter av det nylig utsatte spillet, og flere ting har blitt forbedret i forhold til originalen.
Etter å ha sett en 80 minutters presentasjon er det klart at årets Call of Duty blir et kjøp også.
Hangar 13 har jobbet utrettelig med å oppdatere det ikoniske første kapittelet av Mafia-serien, noe som har resultert i en ambisiøs nyversjon, men har det harde arbeidet deres båret frukter?
Etter bare noen minutter bestemte Eirik seg for at dette blir et kjøp i september, men det er fortsatt noen ting som ikke sitter og krever forbedring.
Vi setter oss bak rattet i WRC 9. Her er vårt førsteinntrykk.
Daniel fikk prøve den nye utgivelsen i Project CARS-serien, og det har absolutt potensiale.
Etter å ha prøvd tre av spillets baner er det tydelig at blandingen av elskede tradisjoner og moderne forbedringer fungerer. Spørsmålet er bare om det blir nok for mer enn fansen.
Det er EAs store Star Wars-spill for 2020, og vi har tatt en nærmere titt.
Vi fikk muligheten til å prøve Ubisofts neste Assassin's Creed i mer enn tre timer, og her deler vi vårt inntrykk med dere.
Vi fikk tilbringe fire timer i det kommende Watch Dogs: Legion. Her er vårt førsteinntrykk.
Kristian har spilt igjennom Mortal Shell-betaen, og er klar for å fortelle om sin opplevelse.
Ubisoft er endelig klare for å tre inn i Battle Royale-arenaen, og vi har prøvd noen runder med Hyper Scape.
Vi har utforsket Night City i fire timer, og nå gleder vi oss enda mer til Cyberpunk 2077.
Blackbird Interactives unike romeventyr er tilgjengelig i Early Access nå, og Kristian har sjekket det ut.
Rocket Arena har nå fått et nytt hjem hos EA, og vi har prøvd Final Strike Games' spennende multiplayer-skytespill.
Eirik har lov til å dele de spoilerfrie tankene sine om en liten del av det etterlengtede spillet, og har gjort det på en ny måte for oss i Gamereactor.
Vi har stiftet bekjentskap med to av de tre karakterklassene i det kommende spillet, og vi har mye å fortelle om her.
Vi satte oss ned i cockpiten og tok en tur i Codemasters nye F1-simulator.
Vi har tatt en titt på Supermassive Games' neste kapittel i The Dark Pictures-antologien, Little Hope.
Vi har gravd oss dypt ned under Minecrafts overflate innen utgivelsen av den kommende spin-offen.
Bethesda slipper løs en rekke NPC-er i et postapokalyptisk West Virginia, men kan det redde Fallout 76?
Vi har begitt oss ut på en reise under overflaten for å jakte på hekser i det neste kapitlet i The Elder Scrolls Online.
Vi tok turen til Berlin for å sjekke ut Wasteland 3, og her er vårt førsteinntrykk.
Vi tok turen til Berlin for å endelig prøve strategispillet vi har ventet på i årevis.
Det er store forventninger til det kommende Doom Eternal. Vi dro til Texas for å teste spillet.
Den mest etterlengtede remaken noensinne er snart her, og vi sjekker den ut for å se om den står til alles skyhøye forventninger...
Vi har prøvd Resident Evil Resistance. Les vårt inntrykk av det her.
Mike tok turen til London for å sjekke ut Resident Evil 3. Her er hans inntrykk.
Eirik tok turen over til Sverige igjen for å prøve litt av det som virker å en stor og omfattende utvidelse, og kan rapportere om noen spennende endringer både for gamle og nye spillere.
Vi tok en siste titt på Team Ninjas demoniske Soulslike før det lanseres neste måned.
Vi har fått bryne oss på V1 Interactives taktiske skytespill i en lukket teknisk test.
Vi tok en tur til London for å spille Doom Eternal, og plutselig kan ikke mars komme fort nok.
Vi har tatt turen til Stockholm for å spille gjennom de tre første timene av det kommende Dragon Ball RPG-spillet.
Gamereactor har vært blant de første i verden til å prøve Blizzards lenge ventede etterfølger.
Vi har vært på BlizzCon og testet den nye PvE-historiemodusen i den etterlengtede oppfølgeren til det heltefokuserte skytespillet.
Respawn bryter stillheten for å la oss spille i noen få timer, og kraften er sterk med dette spillet.
Vi dro hele veien til LA for å prøve det nye innholdet før lansering, og fikk tilbringe en hel dag med EA og Respawns battle royale-spill.