Call of Duty 4: Modern Warfare

Skrevet av: Lymfe   2009-04-04

Så har vi kommet til Call Of Duty 4: Modern warfare, først og fremst story'en, jeg likte story'en veldig godt, jeg likte hvordan jeg kunne styre kontrollen, perfekt for meg. Kampen mot og vinne mot terrorismen og drepe Al Azad og Zhackarev var ikke så veldigt vanskeligt, det må jeg si. Spillet handler om og bekjempe den fryktelige terroristen Al Azad, der du er Soap, så skal du innom flere forskjellige land og byer det terrorismen pågår, bare vent til slutten av spillet.

Jeg klarer egentlig ikke og styre unna spillet en dag engang, fordi jeg syns at spillet er helt fantastisk, persoligt syntes jeg online delen er det beste i spillet, det er om og gjøre og komme opp i Rank og få bedre våpen og selvfølgelig få respekt av andre, det er jo litt gøy og mase i Headsetet og da, du kan ikke velge hva baner du vil krige på og hvem du vil være av Politiet og Terroristene, det vil jeg trekke litt av på online delen, håper det blir en liten forrandring på det når Call of Duty 6: Modern Warfare 2 kommer, det er jeg ganske spent på, men mer spent på selve Story'en da selvfølgelig.

Banene med Captain Price syns jeg er best da, jeg liker så godt og krige sammen med han, jeg har fått et ''Spessielt Forhold'' til han, hehe. men selvfølgeligt alt på Call Of Duty 4: Modern Warefare er jo helt fantastisk, hvert eneste sekund utenom når man dør, jeg syntes det er faktisk ganske rart at prisen er så lav til dette spillet, det er jo trossalt mye bedre en Call Of Duty 5: World At War, syns jeg personligt da. Og jeg syns det er rart at det er bare noen få Acter i spillet (3), jeg ville gitt spillet 10/10 hvis det hadde vært lengre da, dere syntes det kanskje er rart men jeg liker dette spillet veldig godt og anbefaler på det høyeste og kjøpe dette spillet. Så jeg sier LØP OG KJØP!

Grafikk: 9/10
Lyd: 10/10
Gameplay: 10/10