Norsk
Gamereactor
nyheter
Lost Judgment

Lost Judgment kritiserer "crunch"-kultur

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

I fjor skrev jeg om at The Last of Us: Part II har et samleobjekt som refererer til den såkalte "crunch"-kulturen Naughty Dog er kjent for, altså at utviklerne jobber veldig mye overtid, og det er ikke bare kennelen som ønsker å ta opp temaet i sitt nyeste spill.

For Ryu ga Gotoku Studio gjør noe lignende i det kommende Lost Judgment. Jeg skal ikke røpe hvordan hele sideoppdraget som fokuserer veldig på hvor hardt det er å jobbe i spillindustrien utfolder seg, men kort sagt handler det om å finne en spillregissør som plutselig har forsvunnet kort tid før spillets lansering. Du kan se et par eksempler på begrunnelsene han gir når Yagami-san finner han i bildene under.

Tror du dette er utviklernes måte å rope om hjelp på, bare en spøk eller noe annet?

Lost Judgment
Lost Judgment

Relaterte tekster

Lost JudgmentScore

Lost Judgment

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Både Yakuza- og Judgment-fansen får mer av hva de liker, men er du ute etter noe nytt mener Eirik dette lett kan droppes.



Loading next content


Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.