Norsk
Gamereactor
esports
League of Legends

Kit Kat forlenger samarbeidet med LEC til 2023

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Hvis du spør gamere om deres favorittsnacks, så tviler vi sterkt på at spesielt mange vil si Kit Kat. Men likevel er firmaet bak den verdenskjente sjokoladebaren, Nestlé, en stor sponsor av League of Legends, og det vil de også være fremover, har Riot annonsert. League of Legends European Championship kommer derfor til å være sponset av Kit Kat til 2023, og merkevaren kommer også til å være oversponsor for League of Legends Continental League (LCL) og European Regional League (ERL).

Avtalen innebærer både bannerreklamer og at vi vil bli minnet om å "Take a Break" (slagordet til Kit Kat), som de startet med da den opprinnelige avtalen ble inngåt i 2020.

"We are thrilled to extend our partnership with KitKat for LEC and welcome them on board to European Masters as one of our main partners through a multi-year deal," forteller Zeynep Gencaga, Senior Business Development Manager for Esports EMEA hos Riot Games. "After a creative entry into the scene through a pilot by supporting the LEC breaks, KitKat is now becoming one of the most important partners of esports in Europe. Following the extension of the partnership to European language broadcasts, this summer will showcase the partnership across 12 ERLs."

League of Legends

Relaterte tekster



Loading next content