LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Gamereactor
      nyheter
      Middle-earth: Shadow of Mordor

      GRTV: Lanseringsintervju for Shadow of Mordor

      Abonner på vårt nyhetsbrev her!

      * Påkrevd felt
      HQ

      Det var en utfordring å klemme inn et eventyr mellom Hobbiten og Ringenes Herre, og Gillen fikk sjansen til å snakke med lead game designer Bob Roberts for å finne ut mer om utviklingen. Blant annet sa Roberts:

      "We definitely kept up with exactly what they're [the film production] doing in the films. Make sure we're not generating any kinds of details that would ever overlap and taking advantage as much as we can of the world they're creating to kind of inspire us as we build out Mordor."

      Vi fikk også vite mer om det ganske spesielle Nemesis-systemet:

      "It's a living, breathing eco-system. It's a society. It's an Orc social network in structure and they will fight, claw and scratch their way to the top even without your influence."

      Les også vår anmeldelse av spillet.

      HQ

      Relaterte tekster

      1
      Se PS4 Pro-traileren for Shadow of Mordor

      Se PS4 Pro-traileren for Shadow of Mordor

      NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

      Denne uken lanserte Sony den dobbelt så sterke utgaven av PS4, altså PS4 Pro, og blant de mange spillene som har fått en oppdatering for å utnytte seg av de ekstra...



      Loading next content