Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

beste og dårligste hack`n`slash?


ja ok...la oss diskutere og snakke om det beste og dårligste hack`n`slash-spillet...
Addiction have ruined your life...
  • 0
God of War er sånn halveis Hack 'n' Slash?
..uansett, så er det to grisebra spill!
  • 0
Det beste er Runescape!...No doubts....
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Det beste er Runescape!...No doubts....


--går man ikke rundt og samler frosker der eller ......
Addiction have ruined your life...
  • 0
beste er god wae, dårligste, var et spill på gamecube som jeg ikke husker.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Joeminator:
Beste er vell Actraiser.
http://www.gametrailers.com/player/23437.html


Kødder du eller???

Actraiser var jo heelt sugent..hvordan kan man si noe sånnt at det er Best
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
God of War spillene er helt klart de beste innen Hack and Slash

Gleder meg så sykt til treern
Hacker's Delight
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Citerer Joeminator:Beste er vell Actraiser.
http://www.gametrailers.com/player/23437.html

Kødder du eller???

Actraiser var jo heelt sugent..hvordan kan man si noe sånnt at det er Best


eneste grunnene til at folk kan si at det er sugent er. 1. grafikkhore.
2. egne meninger.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Her må jag snakke for Dungeon siege! Først har man en god singelplayer story og alt i den er lagt opp på en enkel og god måte. Man styrer en liten gruppe og de forskjellige typene i spillet er kriger, bueskyter og flamme og naturmagi.

Senere hadde man en egen verden og story for internettet. Her styrte man ikke hver sin gruppe, men lager heller en av de som er på samme serveren. Dette funket veldig bra, og jeg tror jeg har spillt det mer enn oblivion når jeg tenker meg om...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Devil May Cry...

det går under den kategorien sant?
  • 0
Har ikke så mye peiling på akkuratt denna sjanger'n, men jeg husker at jeg spilte LotR 3 i coop hos en kamerat og ble no jævlig irritert...Det var bare en evig krangel om hvem som skulle være hvem og drepe hva...
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Magpie the Elder:
Citerer DarthSeigemann et beste er Runescape!...No doubts....

--går man ikke rundt og samler frosker der eller ......


Hvordan i helvete skal jeg vite det -_-*
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Synes Dead Rising er et jævlig fett hack'n'slash spill men det kan bli bedre men God Of War er det beste helt klart
  • 0
God of War og Devil May Cry er to serier som står sterkt innenfor Hack'n'Slash.

De to spillene byr på det aller beste man kan få fra den sjangren.
Veni vidi vici
  • 0
Er ikke god of war mere action platform eller noe sånt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Diablo II er ganske bra!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er ikke god of war mere action platform eller noe sånt?


hvis det er et spill der du sloss mot hundrevis av folk, eller et spill der du får flere hundre hit's i 1 combo.
så kan det trygt kalles Hack' an slash.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
GoW3 blir jo skamfett da. Alle som har sett mengdene med fiender i Heavenly Sword skjønner hva jeg mener. Se for dere alle dem som zombier og minotaurer^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer LuXe:
Diablo II er ganske bra!


Spill som Diablo og Dungeon siege blir vel ansett på som action RPGer. Såklart kan man se likhetene, men Hack n slash er mer som DMC, god og War, Rygar, Ninja Gaiden, NNN, Dynasty warriors osv. Spill der man hopper rundt og tar comboer med ett stort sverd. Vil ihvertfall ikke si at Diablo spillerne er i samme målgruppe som DMC spillere.
This is great banter, it really is.
  • 0
diablo er vist hack'n'slash-action-RPG ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • RDB
  • RDB
Noen av de beste er vel Kingdom Hearts-serien, Devil May Cry-serien og God Of War-serien.

Klarer ikke sette en favoritt blant dem, tho'

Dersom Diablo og Dungeon Siege også er hack'n'slash så vil jeg si dem. Men jeg har alltid sett på dem som action-RPG og ikke hack'n'slash.

Jeg har vært veldig heldig med mine hack'n'slash-erfaringer, og kan derfor ikke nevne noen skikkelig dårlige. Men jeg ble skuffet av Heavenly Sword.
  • 0
Siterer RDB:
Noen av de beste er vel Kingdom Hearts-serien, Devil May Cry-serien og God Of War-serien.

Klarer ikke sette en favoritt blant dem, tho'

Dersom Diablo og Dungeon Siege også er hack'n'slash så vil jeg si dem. Men jeg har alltid sett på dem som action-RPG og ikke hack'n'slash.

Jeg har vært veldig heldig med mine hack'n'slash-erfaringer, og kan derfor ikke nevne noen skikkelig dårlige. Men jeg ble skuffet av Heavenly Sword.


tror at KH serien er litt mer action RPG.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kingdom Hearts er jo ikke Hack 'n Slash...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer LuXe iablo II er ganske bra!

Spill som Diablo og Dungeon siege blir vel ansett på som action RPGer. Såklart kan man se likhetene, men Hack n slash er mer som DMC, god og War, Rygar, Ninja Gaiden, NNN, Dynasty warriors osv. Spill der man hopper rundt og tar comboer med ett stort sverd. Vil ihvertfall ikke si at Diablo spillerne er i samme målgruppe som DMC spillere.



Diablo er et såkalt Point 'n' Click spill

RuneScape er det dårligste Hack 'n' Slash spellet...grafikken suger, det gjør fysikkmotoren også (hvis det finnes i spillet )
May the force be with you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!