LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      GTA 4-tråden


      Jeg er på 27% jeg... Syns de folka man kan gå på klubber og sånt med er veldig kravstore, etter bare 2 dager klager de over at amn her "glemt dem..."
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Jeg er på 27% jeg... Syns de folka man kan gå på klubber og sånt med er veldig kravstore, etter bare 2 dager klager de over at amn her "glemt dem..."


      Er enig der. De er litt
      Everyday I'm Hustlin'
      • 0
      Det går fint ann å droppe noen venner. De som har kommet langt nok vet hvem.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Siterer Kalashnikov:
      Jeg hater sånne missions. Jeg kjører etter en fyr på motorsykkel, han dør ikke etter 31247105712397 mot hodet og alle bilene i hele spillet står i rekke og rad for å kjøre på meg med vilje! Det er utrolig frustrerende!


      Er faktisk enig der, de er ikke de kuleste oppdragene

      Lagt til 2008-05-04 18:08:
      Jeg holder meg til to folk, LJ og Roman....Det er LANGT ifra spillets største negative side.

      Nå akkurat hadde jeg verdens mest fucka episode. Først så fikk jeg ikke noe valg, jeg måtte dra rett til ett nytt oppdrag, jeg hadde akkurat blitt påkjørt og jeg hadde lite liv, derfor måtte jeg FØRST leite dritlenge etter noe mat også kjøre til oppdraget.
      Jeg klarte det...Jeg skulle kjøre en dud hjem fra det, og plutselig sprengte bilen. Retry?

      At det går ann, jeg klarer ikke helt å nyte slutten på lange oppdrag når jeg VET at jeg må ta ALT om igjen hvis jeg dør..Det er noe dritt. Dessuten, han jeg skulle redde satt jo i bilen, jeg hadde redda han, hvorfor kunne ikke han havne på sykehus som meg?
      Er litt sur nå...Det er det eneste jeg synes er dårlig med spillet, ingenting annet....
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Siterer jon_melon:
      Citerer Kalashnikov:
      Jeg hater sånne missions. Jeg kjører etter en fyr på motorsykkel, han dør ikke etter 31247105712397 mot hodet og alle bilene i hele spillet står i rekke og rad for å kjøre på meg med vilje! Det er utrolig frustrerende!


      Er faktisk enig der, de er ikke de kuleste oppdragene


      Jeg har ikke hatt det problemet. De detter med en gang nesten når jeg skyter.. Men det er frustrerende å bli blokka eller noe sånt noe. Men heldigvis har de gjort det sånn at de ikke er så vanskelige å ta igjen da
      jeg liker sjøpølsa
      • 0
      Siterer tarkan:
      Jeg har ikke hatt det problemet. De detter med en gang nesten når jeg skyter.. Men det er frustrerende å bli blokka eller noe sånt noe. Men heldigvis har de gjort det sånn at de ikke er så vanskelige å ta igjen da


      Men på det ene oppdraget skal man følge etter toget da, jeg mista det og måtte ta det på nytt..WTF? Toget går da bare en vei?
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Siterer jon_melon:
      Men på det ene oppdraget skal man følge etter toget da, jeg mista det og måtte ta det på nytt..WTF? Toget går da bare en vei?


      Sånt er litt irriterende på SA. Jeg skal forfølge et tog, og må gjøre opp opdraget fordi jeg mister det. De har vel litt manglende AI i det spillet
      Daylight come and we wanna go home.
      • 0
      Leter dere etter duene? gå inn på tw@t - internett kafeen, og tast inn www.whattheydonotwantyoutoknow.com ;)

      faktisk ikke en cheat ;) her får dere oversikten over duene, bilene, våpen og helse i byen + underholdning som ikke er på kartet, man kan ta dama eller kompiser til! genialt..ble lei av biljard og darts..
      -->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
      • 0
      Er det ikke juks å "få en liten dytt"? Jeg personlig gir meg selv små "dytter" i diverse spil

      Finnes den GTAIV-pakka til Xbox 360?
      Daylight come and we wanna go home.
      • 0
      dytt?
      -->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
      • 0
      Noen her som har funnet The Heart of Liberty City da? Det var ganske kult egentlig
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Siterer Kronoz:
      Noen her som har funnet The Heart of Liberty City da? Det var ganske kult egentlig


      Nei...Er det liksom...Noe spesielt liksom?
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Siterer jon_melon:
      Nei...Er det liksom...Noe spesielt liksom?

      Ja, egentlig. Vet ikke om jeg burde si det..
      Skitau.

      Det er et enormt bankende hjerte som er lenket fast.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      woot hvor da?
      • 0
      Inne i Statue og Liberty.

      Du må ha et helikopter å lande rett under føttene på statuen. På platformen der er det fire dører. Finn den døren hvor det står: There is nothing secret here. Den går du igjenom. Døren åpner seg ikke. Du går igjenom den. Der er det en stige. Klatre opp den stigen. Der er hjertet.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Siterer Kronoz:
      Inne i Statue og Liberty.

      Du må ha et helikopter å lande rett under føttene på statuen. På platformen der er det fire dører. Finn den døren hvor det står: There is nothing secret here. Den går du igjenom. Døren åpner seg ikke. Du går igjenom den. Der er det en stige. Klatre opp den stigen. Der er hjertet.



      Det så jeg på youtube
      "There Will Be Only Chaos!"
      • 0
      Siterer -Wraith-:
      Det så jeg på youtube

      Fikk litt hjelp jeg også Men ikke fra Youtube.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      i sta var jeg med en person på date, og når jeg avsluttet den og skulle til å slippe hun av der hun bor, så kom det en bil i veien og da måtte hun gå ut på min side. Så det hun gjorde da var å slå meg i tryne og si ''get the hell out of my car'' men jeg fikk ''tommel-opp'' uansett da
      • 0
      Har spillt GTA IV i hele dag, mest online, og jeg kan vel oppsumere litt av det som skjedde med 10 Nordmenn som går bananas i Liberty City:

      * Helikopter desperado på Liberty Citys lengste gatestrekning.

      * Okupasjon av bilbutikken.

      * Brannbilbande kjører bananas gjennom byen.

      * Masseslakt med rotoren på helikopteret.

      * Gjengoppgjør på crosser.

      Lengter etter mer action nå
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Nesten noe slik har jeg også opplevd. Jeg "fant" ( ) en bil, i den skulle vi følge etter en annen bil. Vi ble oppdaget, og han som satt på ble forbannet på meg og heiv meg ut av min egen bil.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Nice Heretic. Hadde dere Free Roam eller?
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Siterer GTAguy:
      ps3 eller 360?

      Xbox 360 seff

      Lagt til 2008-05-04 20:56:
      Siterer GTAguy:
      noen som har drept *SPOILER* ennå ? Ganske fint headshot

      Fin advarsel til spoileren da
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Fin advarsel til spoileren da

      Det lå kanskje at vi skal ta livet av ham. Men er enig med deg i prinsippet. Kan jo kanskje lage en tråd hvor vi kan diskutere historien.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Rundet spillet på lørdag etter 30 timer og 15 minutters halsbrekkende action.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Ok....Jeg trenger en forklaring på online, der jeg kommer inn er det INGEN! Må man gjøre noe mer? Hvis det er alt vil jeg kalle det et relativt dårlig system...

      Lagt til 2008-05-04 21:08:
      Siterer The Silent Assassin:
      Rundet spillet på lørdag etter 30 timer og 15 minutters halsbrekkende action.



      Klarte akkurat verdens mest plagsomme oppdrag jeg
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!