Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

ARMS-tråden (Switch)


Arms er et slåssespill med lansering 16. juni for Nintendo Switch.

I de kommende ukene kan man få prøvd spillet før lanseringen. Nintendo har sluppet en direct med mye info om spillet: https://www.youtube.com/watch?v=hY2_Xu3f8Bc

Selv har jeg blitt imponert etter å ha sett directen og en video av en som har prøvd spillet i tre timer. Jeg tror jeg kommer til å skaffe det ved lansering. Hva med dere andre?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
På lørdag og søndag kl. 14 og 20 kan man prøve betaen for ARMS til Switch for første gang. Noen som er hyped?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg så traileren og synes det så merkverdig .... merkelig ut. Skal dog følge litt med på det. Switchen har gått litt i dvalemodus siden Zelda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg så traileren og synes det så merkverdig .... merkelig ut. Skal dog følge litt med på det. Switchen har gått litt i dvalemodus siden Zelda.


Førsteinntrykket mitt var det samme da Switch ble annonsert, men det virker som det har mer dybde enn man først skulle tro. Sjanse til å prøve det i morgen, da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Switchen har gått litt i dvalemodus siden Zelda.


Samme her.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Samme her.


Det finnes en del indie-spill, og så kommer jo ARMS snart. Har selv brukt konsollen mye, men skjønner at flere venter på flere AAA-spill.

Vil ikke si at ARMS er den store konsollselgeren, men jeg tror det kan bli en folkefavoritt, muligens ikke med en gang, men jeg tror det etter hvert. Det kan sammenlignes med Splatoon kvalitetsmessig, tror jeg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spillet kommer ut i morgen. Mange som skal ha det? Jeg er hypp, og kommer til å komme med et referat før eller siden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg er hypp, og kommer til å komme med et referat før eller siden.


Flott! Gleder meg til å høre hva du syns om spillet. Jeg syns det ser veldig artig ut, men har det nok content?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Flott! Gleder meg til å høre hva du syns om spillet. Jeg syns det ser veldig artig ut, men har det nok content?


Har allerede spilt betaen i fem timer til sammen, så jeg vet hva jeg går til. Men vi fikk bare prøve party-mode. Gleder meg til å grinde 1 vs. 1-kamper og bli god til dette. Vi får se om det har nok innhold. Mer skal komme etter hvert også, slik som med Splatoon.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Men skal spillet ha noen form for single player? Noe coop arcade stuff? Eller er det bare 1v1 multiplayer?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hva syns du om spillet så langt, remote?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes det er utrolig kult. Har spilt i en del timer. Det finnes en god del ulike moder. For å spille alene finnes det en Grand Prix mode som man må beseire level 4 for å få spille ranked match online. Her går det også an å være to. Ikke der man henger mest med mindre man vil prøve seg på veldig gode boter.

Så har vi Versus som er den lokale flerspilleren med opptil fire spillere hvor man fritt kan velge alle de ulike måtene å kjempe på, fem stykker til sammen. Dette egner seg til en-mot-en mot en kompis.

Party Match fikk vi prøve i betaen hvor en eller to spillere samles i en lobby med andre spillere online. Her er det tilfeldig hva man kommer til å gjøre. Skuldrene er senket, men det er morsomt å vinne. Online-modusen å velge dersom man er to.

Så har vi ranked matches hvor man møter noen som ikke er så langt unna sine egne ferdigheter. Det er her mesteparten av tiden kommer til å ligge når man spiller alene. Jeg tror dette kan ha samme levetid som For Glory i Smash, bortimot. Dvs. mange titalls timer. Veldig lett å bli hekta. Her kan man lett velge om man vil spille mot samme motstander (da må begge velge dette) eller mot noen nye. Å grinde seire er ikke det viktigste, men å ha det gøy. I Smash tar jeg meg ofte i i å spille flere ganger mot en dårlig motstander for å opprettholde god K/D. Noe sånt stress er det ikke her. Hadde vært kult med Ranked med to-mot-to i fremtiden.

Synes spillet er gøy og kompetitivt. Har spilt en god del lokal flerspiller og Ranked, og begge deler er veldig hektende. På Metacritic har spillet fortsatt 77 i score, men spør du meg heller det nærmere 9/10 enn 8/10. Jeg koser meg mye, og dette anbefales. Man går ikke så lett lei det når man holder på med ei økt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen som har prøvd den nye karakteren ennå?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!