Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Game of the Year ~ Offisiell tråd ~


Følte vi trengte en skikkelig GOTY-tråd. Jeg vet at mange liker å skrive blogg om de beste spillene de har spilt hvert år, men det er også mange andre som ikke gidder det. Da kan det være fint med en tråd som det her slik at vi kan diskutere hvilken spill som har vært best dette året.

Du kan også skrive GOTY-listen din her.

Jeg har selv bare spilt 5 spill fra i år, men det er mange jeg er interessert i, og jeg føler denne tråden kunne hjulpet meg og mange andre med å lære mer om spill som virker interessante, og som andre brukere her inne har spilt!

Personlig er Uncharted 4 det beste spillet fra 2016!

Kjekt å se hva folk har spilt i år, og hva folk likte og ikke likte
Siterer SirGalahad:
Uncharted 4

det vel strengt tatt det eneste spillet jeg har spilt i år fra 2016 hvis vi eksl blood and wine som er meget bra.

Kom på at jeg har spilt titanfall 2 å.
Kan også nevne at jeg har civ 6 liggende nede, til gode å starte med det, men er det like bra eller bedre en civ 6 så skal det mye til at ikke det er min Goty.
Står i mellom Uncharted 4 og The Walking Dead: A New Frontier(selv etter kun 2 episoder(!)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Normalt sett gir jeg blanke i slike kåringer, og har ingen formening om hvilket spill som var årets beste, ettersom jeg spiller så få nyutgivelser.

Denne gangen gjør jeg et unntak, for jeg klarer ikke å se hvordan Uncharted 4 ikke kan være Game of the Year.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Har ikke spilt Uncharted 4. Så for meg står det mellom Dark Souls 3 og Final Fantasy XV.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Har ikke spilt Uncharted 4. Så for meg står det mellom Dark Souls 3 og Final Fantasy XV.


Har lyst å teste ut Dark Souls III! Det virker fett! Prøvde meg på Bloodborne, men ga opp da jeg slet med første boss i flere dager.. haha. Glorfindel og slet med Bloodborne, men han har kommet et godt stykke inn i Dark Souls III, så tror nok jeg og kunne klart det og hatt en god opplevelse om jeg gikk til anskaffelse av det!

Final Fantasy XV er nok en god nr. 2 for meg, da jeg følte Uncharted 4 var hakket over!
Edit: Også Overwatch kriger om kronen.

Dark Souls III er min favoritt i serien, så det anbefales varmt om du liker den type spill.
Jeg vil så gjerne teste ut U4, irriterer meg.
The D' is silent.
Siterer Xtord:
Kom på at jeg har spilt titanfall 2 å.


Ah. Så på det jeg og. Så ganske fett ut, men fant ut at jeg hadde nok Mp-spill med BF1 og Infinite Warfare. Likte du Titanfall 2 eller?

Lagt til 2016-12-26 18:51:
Siterer Finalfantasyfrelst:
Dark Souls III er min favoritt i serien, så det anbefales varmt om du liker den type spill.


Fatter. Jeg likte Bloodborne ganske godt, og ser hvorfor folk digger det. Hele atmosfæren er jo sinnsykt bra, men jeg hadde egentlig ikke nok tid eller tålmodighet tiil å mestre det så da ble det til at jeg ga opp, men jeg har lyst til å gi DS III en sjanse!

Siterer Finalfantasyfrelst:
Jeg vil så gjerne teste ut U4, irriterer meg.


Det er faktisk et MUST hvis du eier en PS4 Du får nok spilt det før eller siden!
Siterer SirGalahad:
Ah. Så på det jeg og. Så ganske fett ut, men fant ut at jeg hadde nok Mp-spill med BF1 og Infinite Warfare. Likte du Titanfall 2 eller?

har vel kanskje 10 timer eller noe, men ja det er ganske greit, har ikke spilt nok til å gi et endelig svar eller karakter, men virker helt ok. Skjønner den, at du har spilt litt mye når du har både iw og bf1. Spiller sjelden mp spill disse dagene ,men følte får å prøve noe nytt.
Hmm, jeg har jo ikke spilt så mange 2016 spill, men Uncharted 4 var fantastisk. Dark Souls 3 har jeg kommet et stykke ut i men ikke runna, men det er også bra (men Bloodborne var bedre, etter min mening). Kjøpte DOOM, og har spilt det bittelitt, det virker veldig lovende! Og så må jeg selvfølgelig nevne Final Fantasy 15, som jeg holder på med nå. Veldig bra spill det også! Overwatch kjøpte jeg også, men det var (for meg) en enorm skuffelse. Men man kan kanskje bare velge et spill og Uncharted 4 er det eneste jeg har gjort ferdig, så da er det mitt GOTY!

Lagt til 2016-12-26 20:59:
Nier Automata Demoen vinner helt klart "demo of the year", så det er sagt!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Jeg skriver egen liste, så jeg kan ikke røpe for mye.

Men jeg kan si at på tross av at jeg har spilt opp i mot 20 nylanseringer i år (i tillegg til en del nyversjoner/remasters), er det fortsatt en del spill jeg mangler å spille. Når det er sagt, tror jeg egentlig ingen av de som gjenstår, har noen sjanse til å få GOTY av meg, muligens heller ikke engang en plass på topp 10.

Siterer Crazy Kraken:
Nier Automata Demoen vinner helt klart "demo of the year", så det er sagt!


This ass. Faen så hypet jeg ble etter å ha spilt demoen. Gikk fra: "Oi, Platinum Games. Det kan jo bli spennende" til: "helvete, er det mars snart?!"

Siterer SirGalahad:
Glorfindel og slet med Bloodborne, men han har kommet et godt stykke inn i Dark Souls III


Slet og slet. Jeg la ikke akkurat fryktelig mye arbeid i det, før jeg lånte det bort til en kompis som er blodfan. Burde kanskje be om å få det igjen snart
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
All denne snakken om Dark Souls III og Bloodborne gjorde meg tørstig på å komme videre i Bloodborne, og gjett hva.. jeg klarte det.. endelig!

Syns selv at DOOM ser kjekt ut! Har vurdert å kjøpe det og nå som det er så billig på PlayStation Store!

Siterer Glorfindel:
Jeg skriver egen liste, så jeg kan ikke røpe for mye.


Gleder meg til å lese resten!


Siterer Crazy Kraken:
Nier Automata Demoen vinner helt klart "demo of the year", så det er sagt!


Ja hørte snakk om den! Får vel ta å laste den ned jeg og.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Bloodborne

Bra du endelig kom videre Ikke noe lett spill det.
2016 ble året jeg kunne si til meg selv at jeg hadde spilt det beste spillet noensinne, så ja - Uncharted 4 tok den tittelen. Det var feels, feels og mer feels hele veien i gjennom for min del.
  • 0
For min del så er det Forza Horizon 3. For se hvordan Steep blir også. Når det gjelder Playstation så kan det nok bli Uncharted 4.
Rainbow Mushroom
Uncharted 4 var helt grei, men for meg var Unravel det desiderte høydepunktet i 2016.
Siterer SirThomas:
2016 ble året jeg kunne si til meg selv at jeg hadde spilt det beste spillet noensinne, så ja - Uncharted 4 tok den tittelen. Det var feels, feels og mer feels hele veien i gjennom for min del.


Ja, samme her! En helt magisk opplevelse! Det er noe jeg kommer til å huske 2016 som: året da Uncharted 4 kom.

Siterer Akres:
For min del så er det Forza Horizon 3. For se hvordan Steep blir også. Når det gjelder Playstation så kan det nok bli Uncharted 4.


Har ikke Xbox One selv så har ikke fått testet Forza Horizon 3, men har en kompis som spiller det og han digger det.

Siterer KongHorne:
Uncharted 4 var helt grei, men for meg var Unravel det desiderte høydepunktet i 2016.


Spilte demoen til Unravel. Virker kult. Grafikkstilen og alt!
Siterer KongHorne:
Uncharted 4 var helt grei, men for meg var Unravel det desiderte høydepunktet i 2016.


Snedig valg. Jeg for min del synes det var smått kjedelig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Unravel var også ingen høydare hos meg. Men bra ikke alle hyller UC4.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
1. Uncharted 4

2. Mafia 3

3. Battlefield 1

4. Assassins Creed Syndicate.
When you nail that last NKVD soldier with a over 1000 m headshot on SniperElite1... That feeling... Complete satisfaction...
  • 0
Siterer Carpenter85:
1. Uncharted 4

2. Mafia 3

3. Battlefield 1

4. Assassins Creed Syndicate.


Syndicate er forsåvidt bra ja, men det kom i fjor
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Foreløpig GOTY for min del er DaSIII eller Titanfall 2.

Men så har jeg akkurat startet på Uncharted 4, blir spennende å se om det lever opp til alle godordene det får i denne tråden.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Men så har jeg akkurat startet på Uncharted 4, blir spennende å se om det lever opp til alle godordene det får i denne tråden.


Kos deg!
1. Plass: Uncharted 4

2. Plass: Dark Souls 3

3. Plass: The Witness

4. Plass: Doom
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Carpenter85:1. Uncharted 4

2. Mafia 3

3. Battlefield 1

4. Assassins Creed Syndicate.

Syndicate er forsåvidt bra ja, men det kom i fjor


Du har rett og du skal henges!

Til min unnskyldning så kjøpte jeg det i år.
When you nail that last NKVD soldier with a over 1000 m headshot on SniperElite1... That feeling... Complete satisfaction...

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!