Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragon Quest-tråden


Med Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past (3DS) allerede for salg og Dragon Quest Builders (PS4) lansering rett rundt hjørnet så savnet jeg en Dragon Quest tråd her på forumet. Regner ikke med at jeg er den eneste som liker denne serien?
Det er også varslet om enda ett DQ remake spill, Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (3DS) men dette spillet får ikke lansering før i 2017 og forhåpentligvis kommer det til Europa også,mens Dragon Quest XI vil slippes i Japan i 2017 og er vi heldige så følger en engelsk versjon av spillet snart etter.

Akkurat nå så er det Dragon Quest Builders som jeg gleder meg mest til,demoen jeg prøvde på PS4 ga skikkelig mersmak for min del så gleder meg til spillet ankommer i postkassa.
Har valgt og utsette kjøp av Dragon Quest VII til senere siden det kommer så mange andre RPG spill jeg skal ha nå i Oktober/November men kjøp blir det nok.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Kjøpte Dragon Quest VII til 3DS for noen dager siden. Har kost meg de timene jeg har spilt. Kanskje litt treig intro da, men virker lovende so far. Får håpe det utvikler seg og bare blir bedre og bedre!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!