Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash 4 - Turnering (Wii U)


Greit for min del.(SoL og så vidt jeg vet)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Passer fint for min del, men hvordan blir banene valgt?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Passer fint for min del, men hvordan blir banene valgt?


^^

Og er customs lovlig?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer sonic og link:
Passer fint for min del, men hvordan blir banene valgt?

Jeg husker faktisk ikke hvordan det ble gjort forrige gang, men jeg tror vi rett og slett bare valgte bane fra den lista hver for oss.. Men vi kan vel ta en runde på dette når vi starter opp i kveld.

Siterer Kakashi sensei:
Og er customs lovlig?


Det tror jeg vi sier nei til
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Klar til turnering! Lets do this!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Resultater.

http://challonge.com/GRsmash2/standings

Kampene var fylt med stor spenning, et utall med selvmord og uheldige knappetrykk. Jompapa sørget for matrix-inspirerte øyeblikk, men det holdt ikke mot sonic og link i dag.

Gratulerer til sonic og link med seieren.

Beste sitat fra turneringen som vi tar med oss videre kom fra Glorfindel.

''It's all fun and games.
At least games.''


Takk til alle.
''eh'' - Link
  • 0
Glorfindel med visdommen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Subject 17:
Resultater.


Legendarisk at Bob-Ingolf ble satt opp
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Subject 17:Resultater.

Legendarisk at Bob-Ingolf ble satt opp


Haha Vi hadde store forventinger til han.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer sonic og link:
Glorfindel med visdommen.


Godt jeg har den ihvertfall

Nei, folk begynner å komme opp på et greit nivå her nå, så innen neste turnering må jeg se å få spilt litt mer. I dag var jeg vel ren kasteball, med unntak av andre kampen mot SoL. Og med det, gratulerer vi han også med seieren.

Siterer SirThomas:
Legendarisk at Bob-Ingolf ble satt opp


Feiger ut når det først gjelder vet de.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Takker for alle gratulasjonene. Folk begynner å bli riktig så god etterhvert. Regner med at jeg etterhvert ikke klarer å holde følge, med tanke på at jeg ikke har / får spilt Smash 4 noe særlig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Subject 17:
Vi hadde store forventinger til han.


Var kanskje et par som hadde det når jeg presenterte han i en egen blogg dagen han registrerte seg.

Siterer Glorfindel:
Feiger ut når det først gjelder vet de.


Er jo fair enough når han skulle reise bort, han trodde påsken var forrige helg. Men se det fra den lyse siden, nå kan dere krysse ut fjelltur fra listen, og se hvilken unnskyldning han kommer med neste gang det gjelder.
  • 0
Var ganske klar på at jeg ikke kom til å delta, i hvertfall ikke før gamecube controller adapteren er på plass i hus. Er fortsatt bombesikker på at jeg er den største nerden her i forumet, og at det kun er viljen det står på for å dunke alle dere skapninger med et sosialt liv ned i støvlene
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Må si at det ble en imponerende seier!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Er fortsatt bombesikker på at det kun er viljen det står på for å dunke alle dere skapninger med et sosialt liv ned i støvlene


Big talk.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!