Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash 4 - Turnering (Wii U)


Skal vi prøve å ta en ny runde nå til påsken om ikke alle er bortreist?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
I deler av påsken skal jeg kunne være med. Når det er sagt, har jeg ikke spilt spillet på evigheter, så litt skeptisk til om jeg kommer til å gjøre det så bra.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Frister forsåvidt å bli med på dette her.. Men skal på fjellet den helgen. For ikke å glemme, like greit å la være ettersom jeg nødig vil bidra med å skape ubalanse. Er ingen hemmelighet at jeg vinner i alt som har med Super Smash å gjøre.
Velger heller å la ungdommen slippe til
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Er hjemme nå de neste 2 ukene så hiver meg lett på om det skulle bli noe.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Skal vi prøve å ta en ny runde nå til påsken om ikke alle er bortreist?


Jeg er borte, men ikke noe i veien med å prøve og få til dette.

Siterer Bob-Ingolf:
Er ingen hemmelighet at jeg vinner i alt som har med Super Smash å gjøre.
Velger heller å la ungdommen slippe til


Det høres ut som om du har 2 % winrate 1 vs.1 For Glory.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg blir nok med igjen. Har ikke fått spilt noe særlig mer siden sist, men men. #ViktigsteErIkkeÅVinneMenÅDelta. Skal unngå å bruke Little Mac denne gangen ihvertfall...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er med selvfølgelig.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Frister forsåvidt å bli med på dette her.. Men skal på fjellet den helgen.
Vi trenger jo ikke sette det til helgen! Vi tar det som passer flertallet.

Siterer sonic og link:
I deler av påsken skal jeg kunne være med. Når det er sagt, har jeg ikke spilt spillet på evigheter, så litt skeptisk til om jeg kommer til å gjøre det så bra.
Kjenner jeg deg rett, tar det ikke mange minuttene før du er inne på gamle takter igjen, i hvert fall sånn noenlunde!

Siterer remote:
Det høres ut som om du har 2 % winrate 1 vs.1 For Glory.
Lol!

Siterer Glorfindel:
Har ikke fått spilt noe særlig mer siden sist, men men. #ViktigsteErIkkeÅVinneMenÅDelta.
Stemmer!

Siterer Glorfindel:
Skal unngå å bruke Little Mac denne gangen ihvertfall...
Haha, yes pls
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer remote:
Det høres ut som om du har 2 % winrate 1 vs.1 For Glory.

Sant skal sies, hadde ufattelig dårlig statistikk i Brawl. Klarte ikke å leve opp til mitt potensiale med forstyrrende lag og sånt. Online funksjonen var aldri helt på topp. Var dessuten stuck med denne udugelige Wii remoten ettersom jeg ga bort gamecuben.

Wii U utgaven har jeg nesten ikke rørt, bare litt single player her og der for å unlocke alt som kunne unlockes. Gjorde det på under ett døgn og ble veldig skuffet over at Nintendo ikke prioriterte det like høyt som de gjorde back in the glory days.
Var tilnærmet uslåelig i N64 utgaven, men så var Kirby en smule ubalansert.. Så det beviser ikke nødvendigvis noe som helst.

Melee derimot.. HEEEELT annen historie! Hadde bedre balanse, alle karakterene hadde sine fordeler og sine svakheter. På en god dag kunne hvem som helst slå hvem som helst, sa de.. Måtte personlig avkrefte denne myten!

Tapte så og si aldri med Link, men var bokstavelig talt ubeseiret med Pikachu. Ble til slutt så ille at ingen giddet å spille mot meg lenger.
Ikke fordi jeg vant vær gang, men fordi jeg hadde en tendens til å bli litt i overkant ekkel og arrogant når jeg vant

Når det gjelder Wii U.. Jeg er en av de få resterende som fortsatt tar gaming svært seriøst. For meg er det ikke tidsfordriv, det er en livsstil. Nerder er en døende art.
Går jeg inn for å bli best i Wii U versjonen, så får jeg det til.
Og jeg går uten tvil seirende ut av denne konkurransen
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Når det gjelder Wii U.. Jeg er en av de få resterende som fortsatt tar gaming svært seriøst. For meg er det ikke tidsfordriv, det er en livsstil. Nerder er en døende art.
Går jeg inn for å bli best i Wii U versjonen, så får jeg det til.
Og jeg går uten tvil seirende ut av denne konkurransen


Det er en del gode folk med i gamet her, så du har en del å bevise, men for all del. Du kan sikkert være best av alle i hele verden for det jeg vet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Siterer Bob-Ingolf:Når det gjelder Wii U.. Jeg er en av de få resterende som fortsatt tar gaming svært seriøst. For meg er det ikke tidsfordriv, det er en livsstil. Nerder er en døende art.
Går jeg inn for å bli best i Wii U versjonen, så får jeg det til.
Og jeg går uten tvil seirende ut av denne konkurransen

Det er en del gode folk med i gamet her, så du har en del å bevise, men for all del. Du kan sikkert være best av alle i hele verden for det jeg vet.


Skal vi være arrogante har jeg stor tvil til at noen her har sjangs til å slå SoL om han tar det seriøst. Om han klarer å ta Smash 4 seriøst(Prøv meele) er en helt annen sak.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Og jeg går uten tvil seirende ut av denne konkurransen


#hype
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Skal vi være arrogante har jeg stor tvil til at noen her har sjangs til å slå SoL om han tar det seriøst. Om han klarer å ta Smash 4 seriøst(Prøv meele) er en helt annen sak.


Dere hørte det her først folkens, dere har ingen sjanse, bare til å pakke sakene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Dere hørte det her først folkens, dere har ingen sjanse, bare til å pakke sakene.

#hypex2 og Glorfindels #ViktigsteErIkkeÅVinneMenÅDelta.

Da satser vi på at det blir en turnering på oss i løpet av påsken. Med god kok og forhåpentligvis minst like mange som forrige runde. Er det noen som allerede nå vet hvilke dager de ikke kan? Alt fra 28 mars frem til 5 april tenker jeg.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Gee.. Var da aldri meningen å skape oppstyr. Begynner å merke at sannheten ofte gjør det
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
28 mars, og 2 april har jeg best tid. Men kan sikkert gå 3-5 april også.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
28 mars, og 2 april har jeg best tid. Men kan sikkert gå 3-5 april også.


Samme her, men kan ta det senere også.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Lol, dette hadde jeg helt glemt Skal se om jeg kan få blitt med på neste turnering ja, takk for varsel i gjesteboka
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Er det noen som allerede nå vet hvilke dager de ikke kan?


Jeg har ikke lagt noen planer i det hele tatt egentlig, så såfremt det ikke dukker opp noe på sparket, så er jeg åpen for de fleste dager.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har fått oversikt over påsken min nå, og det ser ut til at vi lander på en gang mellom 2 og 5 april.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Greit det for min egen del.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Er med i påska. Bob-Ingolf, hype!!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Alright, vi prøver å ha turneringen den 2. Aprli. Torsdagen
Jeg har satt opp challonge, men vi får se hva som passer best når vi vet hvor mange vi blir.

Link: http://challonge.com/GRsmash2

Jeg får ikke endret førsteposten, men reglene er jo de samme. Også er det selvfølgelig ikke for sent å melde seg på!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg kan ikke 2. april, sorry folks
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer P-Dude:
Jeg kan ikke 2. april, sorry folks
Jaja, neste gang igjen, da

Resten regner jeg med at er klare for turnering i morgen? Skal vi si klokka 6 på IRC-kanalen?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!