Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
Jeg skal i hvert fall det.


Uten at jeg vet særlig mye om serien, så ser det veldig bra ut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må nesten det, får aldri spilt det "i hjel".
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Blæ, godt over 1 måned siden KH ble lansert. Merker jeg savner det litt allerede, men etter platinum er det relativt skrapet for ting å gjøre. Håper på en story-DLC ganske snart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Blæ, godt over 1 måned siden KH ble lansert. Merker jeg savner det litt allerede, men etter platinum er det relativt skrapet for ting å gjøre. Håper på en story-DLC ganske snart.


Har igjen litt før platinum sjæl. Sjarmen med spillene for min del er første gangen man kommer til de ulike verdene. Good vibes all over!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Sjarmen med spillene for min del er første gangen man kommer til de ulike verdene. Good vibes all over!


True that.
Hvilken verden falt mest i smak hos deg?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!