Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PSN-anbefalinger?


Jeg var så heldig å komme i besittelse av et gavekort på PSN med 200,- på seg.
Jeg har jo såklart lyst til å bruke pengene så godt som overhodet mulig, siden spill er dyrt og leien dyrere, men er dessverre alt for vinglete til å peke ut gode kjøp.

Jeg er veldig glad i klassisk RPG (TES, Fallout, Kotor), Pek og klikk/Adventure (Monkey Island, Machinilarium) og en god historie generelt. At jeg nå vurderer å kjøpe wrestlingspill for jeg ikke vet helt hva annet jeg burde kjøpe sier litt om hvor oppdatert både jeg og PSN er...

Hva ville dere kjøpt?
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Litt usikker på hva som tilbys på PS Store innen de sjangrene du nevner her, men Child of Light er et spill jeg virkelig vil anbefale til under 200 kr.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
(Jeg endret tittelen på tråden din til noe mer beskrivende)
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Sjekk ut Limbo og Braid. To utsøkte spill som anbefales.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!