Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det verste med gaming.


Hva er det værste som kan skje mens du gamer? Det som gjør at du vill trampe i stykker, hva enn det er du spiller på?
  • 0
Hvis jeg spiller BunnyTrack på Unreal, og kommer skikkelig langt så faller jeg nedi lavaen, syren, piggene o.s.v (Skulle ikke denne vært på spill-forumet)
rayray.
  • 0
Når spil crasher. Men jeg er snart vant til det
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Klarer å avholde meg far å gjøre noen fysisk skade på noe. Det værste jeg har gjort er nok å knuse en CD. Men men.
  • 0
Når battlefield2 kræsjer det er så j**** iriterende
Du blir hva du spiller
  • 0
Stuntman generelt. Bra spill, men helvetes plagsomt også.

Det værste som kan skje er vel utrolig lagging online, eller at noe kræsjer. Det som er veldig kjedelig er når man spiller online og hele pc'en kræsjer.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Overskriften skulle så klart være Det værSte med Gaming. Men jeg skrev nok litt fortere en det jeg egentlig klarer x) ... Det værste er når du har klart noe du har holdt på med lenge, og omtrent rett før du får sava eller whatever kræsjer/fryser spillet seg .... Det mest skadelige jeg ha gjort er vell og kaste den lille saken til trådløs GC kontroll i haka på broren min Han har arr der nå! xD Han satt og lo da GC'n frøys seg rett etter jeg hadde gjort ett eller annet litt viktig.. jeg er litt farlig, når jeg blir irritert ...
  • 0
Det værte (bare tuller) med gaming, er at man må jobbe, sove, spise og dusje innimellom. Det har jeg egentlig ikke tid til.
  • 0
Siterer Veggpryd:
Det værte (bare tuller) med gaming, er at man må jobbe, sove, spise og dusje innimellom. Det har jeg egentlig ikke tid til.


Hehe. Det tar opp mye tid ja. Som jeg har nevnt tidligere, så pissa jeg og noen venner på flasker på et lan engang, fordi vi ikke kunne gå fra stolene våres. Eller var vel mer at vi ikke orka. Syns det er et godt tips hvis vil unngå slike ting.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
He he! Synd jeg ikke kan tisse på flaske! Poenget blir liksom borte hvis jeg må bruke bøtte - da må jeg jo reise meg opp fra stolen likevel.
  • 0
  • Ole
  • Ole
Buggete spill. Type henge seg opp i små objekter i spillet. Eller den klassiske som jeg har opplevd å-så-mange-ganger i Path of Neo eller Burnout 3 og 4; Falle gjennom gulvet.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
lagg er det veste, så bugger som Ole sa, ufattelig plagsomt å løpe opp ned i undergrunsbanen på Gta
Siterer veggpryd:
He he! Synd jeg ikke kan tisse på flaske! Poenget blir liksom borte hvis jeg må bruke bøtte - da må jeg jo reise meg opp fra stolen likevel.
derfor gud skapte trakten, hahaha, neida, bare tuller med deg^^
  • 0
At broren min ser på når jeg spiller. Han er ulykkes bringer! Hver gang han setter seg og ser på når jeg spiller, er det noe som går galt. Plutselig får jeg ikke til en ting og alt blir bare miserabelt!!

AAAAAAARGH!
  • 0
Jeg HATER, å ikke ha headset, jeg måtte sende det til reperasjon, og ble så sur at jeg aldri fikk lyst til å spille mer.
Også er det plagsomt, når batteriet på den trådløse kontrolleren er utgått, men det var før jeg kjøpte meg play & charge kit...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Når batteriet i musen ender
"Sticks and stones may break my bones, but words wont hurt me" "F***"
  • 0
Hvis det er en fyr på Battlefield som camper et sted der er umulig å få tak i han.. slo ut en skuff engang pga det
Get static
  • 0
Hvordan kom fyren der hvis det er umulig?
"Sticks and stones may break my bones, but words wont hurt me" "F***"
  • 0
Hater når batteriet går på den trådløse musa !
Rett skal være rett.. ellers blir det ikke noe gøy!
  • 0
Når samboeren kommer å skal se på det forbanna hotelet på tv2....
Prefered weapon? The blunt end of any gun;-D
  • 0
Det værste med gaming må væra at det er mye mer fristende enn lekser...
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Siterer Xtreme:
Hvordan kom fyren der hvis det er umulig?



Umulig å få tak i ham ikke umulig å komme dit.. hehe
Get static
  • 0
nor far komer og ser på og forstyrrer meg og jeg hater og tape totalt
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Siterer ninten:
nor far komer og ser på og forstyrrer meg og jeg hater og tape totalt


Når en person kommer inn når eg spiller og de/personen må bare plage meg helt til jeg dør i spillet.
Da har eg lyst til å knuse noen hodeskaller
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Jeg hater å rundte et spill 100% for da er det ikke noe mer å gjøre.
Og da ma jeg ta en ny tur til butikken...
  • 0
Antar det værste som har skjedd er vel når æ holdt på med en sisteboss for 3oth gang og skulla akkurat til å skviesn og så gikk strømmen
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!