Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mario Kart 8 / Deluxe ~ Offisiell tråd ~


Ikke lenge til spillets første DLC. Kjenner jeg gleder meg vilt til å kunne kjøre som Link.

+ Flere baner.
+ Flere cup'er.
Og kjøretøy.

It's gonna be great.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ikke lenge til spillets første DLC. Kjenner jeg gleder meg vilt til å kunne kjøre som Link.

+ Flere baner.
+ Flere cup'er.
Og kjøretøy.

It's gonna be great.
Link is love, Link is life
  • 0
Siterer Linebeck:
Link is love, Link is life


Stemmer det. Hø, he, huah, herghh.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Prøvde meg på dette for første gang siden jeg kjøpte Wii U. Gøyalt, det er helt sikkert. Og pent er det også. Men Battle delen ble jeg mildt sagt skuffet over. Er det bare å kjøre rundt på de vanlige banene som er mulig? Ingen arenaer eller noe slikt?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men Battle delen ble jeg mildt sagt skuffet over. Er det bare å kjøre rundt på de vanlige banene som er mulig? Ingen arenaer eller noe slikt?

Ble veldig skuffet over modusen selv. Battle var jo så morsomt i de tidligere spillene, så jeg skjønner ikke hvorfor de valgte å gjøre det som de har gjort på MK8...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men Battle delen ble jeg mildt sagt skuffet over. Er det bare å kjøre rundt på de vanlige banene som er mulig? Ingen arenaer eller noe slikt?


Ja, Battle i Mario Kart 8 er helt begredelig. Spilte 1 eller 2 runder med ballong battle før jeg ga opp hele modusen. Synes i grunn ikke den har vært noe særlig siden Double Dash.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Ble veldig skuffet over modusen selv. Battle var jo så morsomt i de tidligere spillene, så jeg skjønner ikke hvorfor de valgte å gjøre det som de har gjort på MK8...

Siterer Glorfindel:
Ja, Battle i Mario Kart 8 er helt begredelig. Spilte 1 eller 2 runder med ballong battle før jeg ga opp hele modusen. Synes i grunn ikke den har vært noe særlig siden Double Dash.


Ser ikke bortifra at de få minuttene jeg brukte i modusen blir de siste. Veldig leit at de har gjort det slik, siden Battle modusen var en god måte å koble av fra de vanlige løpene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skulle DLC-en komme 12. november?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Skulle DLC-en komme 12. november?


Tror det var snakk om at den skulle komme i slutten av måneden. I så fall lanserer de Smash Bros. og DLC'en omtrent samtidig. Nintendo er rett og slett udregelige.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tror det var snakk om at den skulle komme i slutten av måneden. I så fall lanserer de Smash Bros. og DLC'en omtrent samtidig. Nintendo er rett og slett udregelige.


Kanskje det var 21.? Det er uansett ikke lenge før SSB kommer, noe som kunne vært litt bedre planlagt. Synes dlc'en kunne kommet litt tidligere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Kanskje det var 21.? Det er uansett ikke lenge før SSB kommer, noe som kunne vært litt bedre planlagt. Synes dlc'en kunne kommet litt tidligere.

Det hadde ikke sjokkert meg om dlc'en egentlig er klar heller. Uansett så hadde det vært fint å ikke få alt samtidig, for jeg har allerede 3 spill jeg ikke ser på som ferdigspilt, og jeg har ikke kjøpt Bayonetta 2+1 engang...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Det hadde ikke sjokkert meg om dlc'en egentlig er klar heller. Uansett så hadde det vært fint å ikke få alt samtidig, for jeg har allerede 3 spill jeg ikke ser på som ferdigspilt, og jeg har ikke kjøpt Bayonetta 2+1 engang...


Det virker jo som om den har vært klar ganske lenge i og med at salget startet så tidlig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Da er det blitt bekreftet at første DLC pack kommer 13. november. De nye banene ser utrolig bra ut, spesielt Mute City.
  • 0
Siterer Jurginator:
Da er det blitt bekreftet at første DLC pack kommer 13. november. De nye banene ser utrolig bra ut, spesielt Mute City.


Bra! Det var før jeg hadde fryktet. 21. hadde absolitt vært for lenge å vente til.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Enda mer som gis ut den 13. ja. Blir en artig dag det. Eventuelt helg/måned for den saks skyld...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har faktisk gledet meg myye til denne dagen, og det beste av alt er at DLC'en føles gratis siden jeg kjøpte den for lenge siden!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg har faktisk gledet meg myye til denne dagen, og det beste av alt er at DLC'en føles gratis siden jeg kjøpte den for lenge siden!


Gleder meg veldig til å prøve den ut selv. Kommer til å bli sent i natt tror jeg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nå har jeg fått testet DLC'en, og jeg er fornøyd! Kule baner, og tøft med Link selv om det kanskje blir litt mange av han online for tiden. Det var en periode hvor 7 av 12 spillere spilte som Link, så
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Skal skaffes når jeg kommer hjem til juleferien, blir artig regner jeg med. Av det jeg så fra traileren er de nye banene ganske kule.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Er det egentlig noen som klarer å spille bra med tunge karakterer som har lite i handling? Jeg skjønner ikke hvordan man skal kjøre gode svinger med slike karakterer, siden man ender ofte litt uti grøfta og mister fart. Jeg liker små karakterer det er lett å svinge med, f.eks. Shy guy, og jeg klarer ikke spille med andre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg skjønner ikke hvordan man skal kjøre gode svinger med slike karakterer, siden man ender ofte litt uti grøfta og mister fart.


Du må sladde godt i hver eneste sving, så det krever en del timing. Jeg har kjørt litt med Roy, men liker best de mellomste karakterene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Jeg liker små karakterer det er lett å svinge med, f.eks. Shy guy, og jeg klarer ikke spille med andre.

Liker best små karakterer jeg også, men de store karakterene har en fordel i starten med at de er så tunge og kan dulte andre osv. Har flere ganger blitt skikkelig irritert på grunn av det.

Det er vel timingen som er viktigst med de store karakterene i svinger og sånn.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Du må sladde godt i hver eneste sving, så det krever en del timing. Jeg har kjørt litt med Roy, men liker best de mellomste karakterene.


Jeg har i alle fall aldri fått det til. Hvem kjører du med?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har i alle fall aldri fått det til. Hvem kjører du med?


Peach, Daisy og Link etter DLC'en. Har forsåvidt brukt Shy Guy og Larry en del også.

Comet Bike er vel kjøretøyet jeg har brukt mest.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Donkey Kong og Mr. Scooty funker! Eller bruker jeg ofte Pipe Frame med Cyber Slick til alle.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!