Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Division ~ Offisiell tråd ~


Det jeg synes var et av de mer imponerende spillene vist på årets E3-messe var Tom Clancy spillet, The Division. Spillet tar sted i New York City etter at en pandemi har utslettet mye av befolkningen og har gjort New York til en spøkelsesby. Her kommer The Division inn. De er en gruppe spesialtrente soldater som skal sørge for at hele samfunnet ikke kollapser.

Bakgrunnen til spillet kan ses i denne videoen.

Gameplayet som ble vist på E3 kan ses her.

Spillets hjemmeside kan finnes her og inneholder veldig mye god informasjon om spillet

The Division er et tredjepersonsskyespill som er spleiset med et MMORPG. Det skal ifølge Ubisoft kommer Q4 i 2014 til PC, Xbox One og Playstation 4.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
god og fyldig førstepost! har ikke sett så nærme på spillet enda, men er godt mulig at det må sjekkes ut når jeg går i gang med den nye konsollgenerasjonen
  • 0
Bra førstepost. Dette spillet ser så absolutt lovende ut!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Grafikken ser hvertfall utrolig bra ut. Så en gameplay video av The Division og må si det er bra det eg har sett hittil.
Rainbow Mushroom
  • 0
The Division er et spill jeg ikke skal kjøpe ene og alene pga fokuset på online. Jeg liker ikke online.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Noen som har glemt ~ etter Offisiell tråd gitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noen som har glemt ~ etter Offisiell tråd gitt.


Vet ikke hva du prater om.

Siterer Predator:
The Division er et spill jeg ikke skal kjøpe ene og alene pga fokuset på online. Jeg liker ikke online.


Synes det virker ganske dumt å velge bort et spill før det er vist i sin helhet kun fordi det fokuserer på online.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Synes det virker ganske dumt å velge bort et spill før det er vist i sin helhet kun fordi det fokuserer på online.


Det er jo ikke det?

Jeg synes ikke online er noe moro, og foretrekker single-player. The Division er et spill som har fokus på online, det er et massively-multiplayer online game, aka ikke et spill folk som kun liker single-player skal interessere seg i.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Flere her inne som spiller spillet nå? Vi som har fått fysisk versjon av spillet kan spille det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hehe, må ikke gni det inn til dem som ikke har det da, Animorpher. btw: Ser du meg deg i Dark Zone bør du ikke gå rogue. Jeg kjenner folk som kan banne fra forumet;D
  • 0
Er spillet verdt det? Er ganske gira på å prøve det, men jeg har egentlig ikke råd. Det å studere i utlandet koster jo skjorta, studielånet dekker dessverre ikke i nærheten av alt så jeg må spare så mye som mulig av penger til neste år.

Lagt til 2016-03-10 15:06:
og hvor enkelt er det å finne andre å spille med hvis du ikke har kompiser? Eneste kompisen som var interessert har ikke god nok pc fordi han kjøpte noe han kaller "Xbox One" som liksom skal være "minst like bra" som en pc
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jeg mener spillet "totally is worth it". Leverte inn MGS V og Tomb Raider for det + 99kr, og jeg angrer ikke. Fikk det på tirsdag, og har allerede spilt 35 timer.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Lagt til 2016-03-10 15:06.
og hvor enkelt er det å finne andre å spille med hvis du ikke har kompiser? Eneste kompisen som var interessert har ikke god nok pc fordi han kjøpte noe han kaller "Xbox One" som liksom skal være "minst like bra" som en pc


På PlayStation 4 går det i alle fall ganske raskt å søke etter folk å spille med.
  • 0
Endte med et kjøp, har hørt mye bra om det og 400kr kan jeg vel alltids overleve uten
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Da er lvl 30 nådd ( Max )
The D' is silent.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Hehe, må ikke gni det inn til dem som ikke har det da, Animorpher. btw: Ser du meg deg i Dark Zone bør du ikke gå rogue. Jeg kjenner folk som kan banne fra forumet;D

He,he,var faktisk med i en random gruppe med to andre på mitt første besøk i Dark Zone og en av de klarte og gjøre hele gruppen Rogue men jeg løp bare vekk fra de så jeg slapp og dø.
Hatt utrolig mye morro med spillet så langt (piller spillet på Xbox One) og matchmaking med fremmede fungerer faktisk mye bedre enn jeg hadde forventet.Spiller for det meste alene men slår meg sammen med andre når jeg skal takle story missions og nå er jeg Level 23.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kanskje det beste øyeblikket fra mine timer med spillet var når en gruppe på 3 stk et par lvler under meg plutselig angriper meg og jeg snur meg og gruser dem med SMGen min. Det beste var at jeg fikk høre reaksjonene deres på mic

Noe av det morsomste med Division for meg er når jeg går eller andre går rogue. Derfor synes jeg det er veldig synd at man straffes så hardt for det og at det ikke er noen grunn til å gjøre det annet enn for å ha det gøy.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Hva er statsa deres, dps, liv og skill?

Mine er: 208,151k dps.
43,440 liv.
11,480 skill.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hva er statsa deres, dps, liv og skill?
.


Mine stats ligger nok litt under 100k siden jeg ble litt lei etter at jeg nådde lvl30. Tror dps er på 70k eller noe..

Jeg kommer nok tilbake til spillet etterhvert men det ble litt monotont siden ingen av mine kompiser spiller det og det er ikke helt det samme å spille med randoms.
Veni, Vidi, Dormivi

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!