Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft: Burning Crusade


NB! NY RELEASE I JANUAR 2007



Several years have passed since the Burning Legion's defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

World of Warcraft: The Burning Crusade is the exciting new expansion to Blizzard's award-winning massively multiplayer online role-playing game. It expands the game by tremendous bounds, adding new races, lands, Battlegrounds, professions and items, and more. Here is just a partial list of what you can expect from the World of Warcraft expansion:



An increase in the level cap to 70
Two new playable races, including the magical Blood Elves
New starting zones in Quel'Thalas and beyond
The entire new continent of Outland, reachable through the Dark Portal
Many new high-level dungeons to explore in Azeroth, Outland, and elsewhere
New flying mounts in Outland
Many new and dangerous monsters, including epic world bosses
Hundreds of new quests
Hundreds of new items
A new profession: Jewelcrafting
Socketed items
And much, much more...




gleder meg til den kommer
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
hvorfor det?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
fordi jeg tror det blir et bra spill!
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Dette er en etterlengtet spill som kommer til å toppe listene lenge. Men ikke noe for meg
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Ble banna med min level 60mage... grrrrrrr @ u Blizz
Rett skal være rett.. ellers blir det ikke noe gøy!
  • 0
why??
Gaming is here to stay
  • 0
Gleder meg til BC, men jeg er faktisk litt usikker på om jeg skal kjøpe det med det samme. Jeg har spillt såpass mye WoW, at jeg begynner og gå litt lei, og det er ikke så morsomt som det var med en gang. Og Wii kommer jo ganske likt som BC, så jeg vet ikke helt ....
  • 0
jeg tulla jeg da.....men jeg spiller IKKE wow.
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Silvia-S 14:
why??
^^ Lata som jeg var GM og spam xP

Lagt til 2006-11-01 15:06:
Siterer Maggot:
Jeg har spillt såpass mye WoW, at jeg begynner og gå litt lei, og det er ikke så morsomt som det var med en gang.
Jeg kjøpte WoW da det først kom ut i butikkene, spillte ett halvt år og slutta.. etter 4måneder er jeg tilbake på wow.. slutta igjen etter ca. 4 måneder og nå har jeg begynt igjen
Rett skal være rett.. ellers blir det ikke noe gøy!
  • 0
Ahh, døtt meg i veggen for noen minner jeg har fra denne tiden. Mine første skritt ut av portalen og inn i Outland står svært høyt oppe på listen over beste spilløyeblikk noensinne. TBC var definitivt en av de aller beste periodene på WoW og at vi nå får muligheten til å dra tilbake til Outland i en skjult fortid får meg til å lette fra stolen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Den nye øyen «Timeless Isle» er meget, meget bra. Kanskje det beste som har skjedd WoW. Føles nesten som et nytt spill!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!