Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~


Høres flott ut, Dav90! Du har en utrolig reise fremfor deg
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Dav90:
Tenker aa starte aa breede pokemon med best mulig EV og nature naar jeg jeg er ferdig med elite four, og rive folk online.

Noe slik tenker jeg

- Blastoise tank, MAX paa special attack og special defence, nature quiet
- Venusaur tank, MAX paa hp og special defence, nature sassy
- Tyrantrum MAX paa attack og hp, nature adament
-Gengar MAX paa special attack og speed, nature modest


Hmm... Som start, så virker nå ikke dette så veldig dårlig. Men samtidig så tror jeg at dette laget lett kan rives raskt ned mot mer erfarne spillere. For sånn som dette laget her er, så kan jeg selv stille med lag som kontrer alle disse og samtidig beskytter seg mot alle. Men jeg vil ikke utnevne meg selv som noen ekspert. Har altfor liten online erfaring, siden jeg egentlig ikke har spilt Pokemon skikkelig siden Emerald.
  • 0
Spilt en del X de siste dagene. Første gang jeg spiller Pokemon på hvertfall 12 år.
Forutenom at det er en absurd mengde monstre nå, så er det veldig mange som virker i overkant fjollete og lite forseggjort.
Spillet i seg selv er hvertfall mer enn brukbar underholdning, og jeg merker nostalgien griper tak.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Spilt en del X de siste dagene. Første gang jeg spiller Pokemon på hvertfall 12 år. Forutenom at det er en absurd mengde monstre nå,


Kan tenke meg at det føles ganske absurd om man ikke har spilt Pokemon på 12 år. Men som en som har fulgt serien hele veien er det ikke så gale. Det er en del av de, men det er langt ifra overveldende!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Spilt en del X de siste dagene. Første gang jeg spiller Pokemon på hvertfall 12 år.


Kan ikke si at det er så lenge siden jeg hadde spilt Pokemon på, før jeg kjøpte X. Men X er det første spillet jeg har kjøpt siden jeg kjøpte Ruby for mange herrens år siden. Så føler nok ganske mye av det samme som du akkurat der. Men likevel så vil jeg og si at Pokemon X/Y er de beste Pokemon spillene siden Ruby/Sapphire/Emerald.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Forutenom at det er en absurd mengde monstre nå, så er det veldig mange som virker i overkant fjollete og lite forseggjort.
Spillet i seg selv er hvertfall mer enn brukbar underholdning, og jeg merker nostalgien griper tak.


Hehe, de begynner vel kanskje å gå tom for ideer snart. Er mye merkelige skapninger nå, selv om det alltid har eksistert snåle Pokémon (Grimer og Muk...).

Men jeg synes X/Y hadde en veldig fin kombinasjon av litt nyskapning blandet med nostalgiske innslag. Meget friskt.

Så:

Siterer ElGamer:
vil jeg og si at Pokemon X/Y er de beste Pokemon spillene siden Ruby/Sapphire/Emerald.


This.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men jeg synes X/Y hadde en veldig fin kombinasjon av litt nyskapning blandet med nostalgiske innslag. Meget friskt.


Ja, må si at flere av de nye har hentet mye inspirasjon fra den første generasjonen, for så å gi det nye evner, nye angrep og et nytt utseende. Noe som gjør det både nostalgisk og nytt, selv om jeg også føler at det muligens er litt latskap fra dem sin side.

Siterer Glorfindel:
Siterer ElGamer:vil jeg og si at Pokemon X/Y er de beste Pokemon spillene siden Ruby/Sapphire/Emerald.

This.


Men, det kommer fortsatt ikke til å klare å overgår R/S/E, G/S/C eller R/B/Y på noen som helst måte.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men, det kommer fortsatt ikke til å klare å overgår R/S/E, G/S/C eller R/B/Y på noen som helst måte.


Ingenting kommer til å overgå R/B/Y og G/S/C.

Legends.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ingenting kommer til å overgå R/B/Y og G/S/C.

Legends.


Frister utrolig å dra frem Advancen og game litt Gold nå.
  • 0
X og y er de beste pokemon spilla siden gold og silver syns jeg
Bare digger den grafiske oppdateringa og storyen, samt at man kan få Mewtwo igjen <3
  • 0
Noen som har en Alomomola med Hidden Abilityen Regenerator?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Noen som har en Alomomola med Hidden Abilityen Regenerator?


Har dessverre ikke det.

Men nå kan jeg snart bygge meg et team med så og si bare Shiny pokemons og fortsatt ha både variasjon og gode IVs på samtlige.
  • 0
Siterer Witch24:
X og y er de beste pokemon spilla siden gold og silver syns jeg


Ganske enig
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som er hypp på å være med å ta en kamp? Må teste ut det nye teamet mitt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Noen som er hypp på å være med å ta en kamp? Må teste ut det nye teamet mitt.


Så denne kanskje litt seint Men jeg er lett med på kamp, må tross alt få testet ut mitt eget Team soon
  • 0
Smooth. Har allerede begynt å jobbe på ett nytt et, men om du fortsatt er interessert så er jeg med.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spilte litt Y på hytten i ferien, men utenom det blir det faktisk ikke mye Pokemon på meg. Gleden kommer og går.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Spilte litt Y på hytten i ferien, men utenom det blir det faktisk ikke mye Pokemon på meg. Gleden kommer og går.


Jeg er litt i samme båt. Merker Pokémon serien begynner å dabbe litt av for min del, etter alle disse årene. Alltid gøy å prøve nye spill, men jeg klarer ikke lenger å spille de over lengre perioder.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Grallen:
Smooth. Har allerede begynt å jobbe på ett nytt et, men om du fortsatt er interessert så er jeg med.


Bare å invitere til en fight, så skal jeg prøve å slå deg. Har egentlig brukt en tid på breeding i det siste, så mangler vel det å bygge et drømme lag enda. Men kan jo få testet ut noe av de jeg har.

Siterer Victorfinne:
men utenom det blir det faktisk ikke mye Pokemon på meg. Gleden kommer og går.


Pokemon har blitt litt sånn kommer og går spill. Elsker å spille det til tider, spesielt når jeg er lei av å game på PC eller konsoll, noe som har gjort at jeg har gamet det en del de siste dagene.
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare å invitere til en fight, så skal jeg prøve å slå deg.


Smooth, da inviterer jeg neste gangen jeg ser deg online.

Siterer Victorfinne:
Gleden kommer og går.


For min del så har Y skutt interessen min i taket, siden jeg har begynt å satt meg inn i kompetitiv kjemping. Er alltid stas å trene opp nye og interessante pokemon, og deretter herje med de online.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Smooth, da inviterer jeg neste gangen jeg ser deg online.


Gleder meg!

Siterer Grallen:
siden jeg har begynt å satt meg inn i kompetitiv kjemping. Er alltid stas å trene opp nye og interessante pokemon, og deretter herje med de online.


Jeg har selv nettopp prøvd å sette meg inn i det kompetitive. Har egentlig alltid spilt det for moro før, men nå med X, har jeg fått øynene opp for det, og det å lage et team som kan kontre og styrker seg selv. Også har jo min nylige forståelse av IV gjort at jeg breeder for de beste av de beste pokemonene. Lenge siden jeg virkelig har spilt Pokemon skikkelig som dette.
  • 0
Og for ente gang, så udmyker Grallen meg til de grader. Kanskje jeg burde gi opp Pokemon nå...
  • 0
Siterer ElGamer:
Og for ente gang, så udmyker Grallen meg til de grader.


Haha, yeah. Ting gikk virkelig veien for meg denne kampen, mye takket være Bronzong som tanket som en helt.

Siterer ElGamer:
Kanskje jeg burde gi opp Pokemon nå...


Hva for en innstilling er det der da?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Ting gikk virkelig veien for meg denne kampen


Synes den alltid går veien for deg jeg...

Siterer Grallen:
Hva for en innstilling er det der da?


Innstillingen til en person som hater å tape, og som kan være sur i timer bare ved å tape noe så trivielt som et kortspill.
  • 0
Siterer ElGamer:
Synes den alltid går veien for deg jeg...


Nåja, i den ene kampen vi hadde så vant jeg såvidt det var.

Siterer ElGamer:
Innstillingen til en person som hater å tape, og som kan være sur i timer bare ved å tape noe så trivielt som et kortspill.


Haha, såpass.

Uansett, om du er interessert så kan jeg jo være med å se på teamet ditt, komme med forslag til forbedringer og sånt.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!