Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Microsoft tar en 180


Wow aldri før har jeg opplevd sånt fra Microsoft.
http://news.xbox.com/2013/05/qa

Der tok de vekk alltid på og DRM

Wow...

Ser ut som Xbox er tilbake i løpet igjen
Trying to be reasonable
  • 0
Flott at de hører på forbrukerne. Der ser dere. Klaging fungerer.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hva om dette var planen hele tiden? Først masse gratis PR, og nå enda mer gratis PR.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Hva om dette var planen hele tiden? Først masse gratis PR, og nå enda mer gratis PR.


Om Microsoft tror på at all PR er god PR, er det et genitrekk.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg nekter å tro på at de hørte på forbrukerne. De så hvor mye de ville tape og tenkte at dette kan vi ikke la skje. Og vips, så var all DRM fjernet, og mange viser seg å være hyklere. At det er planlagt tviler jeg ikke på.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Los
  • Los
Det er som en mishandlene kjæreste som kommer på døren. "Jeg sverger, jeg har forandret meg!" Ja, det kan godt være at du har forandret deg MS, men alle de slagene som du allerede har gitt meg kommer jeg ikke til å glemme!

MS er ikke helter her, de ble presset til å gjøre ett annet valg enn det de ønsket. Når MS føler seg komfortable inne i stuen din er det ingenting som sier at de ikke kan smugle inn sine egentlige ønsker.

Jeg kommer ikke til å glemme at MS har vært frekk og forbrukerfientlige så mange ganger nå. Selskapet Microsoft har ikke forandret seg, de har bare forandret litt på konsollen sin. En perfekt trojansk hest for å komme seg inn i stuen til tusenvis av gamers med gullfiskminne, og når de først er inne i tusenvis av stuer, ja hvem vet hva de finner på?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Los:
En perfekt trojansk hest for å komme seg inn i stuen til tusenvis av gamers med gullfiskminne, og når de først er inne i tusenvis av stuer, ja hvem vet hva de finner på?


Det er ærlig talt dette som er det skumleste med helomvendingen. Man vet ikke hva de vil gjøre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bra at de har gjort helomvending, men hvem vet om de vender tilbake? Jeg ville likt å se hvordan salgstallene artet seg hvis de hadde beholdt alt sammen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Konsollen blir nok allikevel ikke skaffet med det første, men nå kan den i det minste vurderes. Skulle dog likt å se at de fjernet obligatorisk Kinect.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dette er noe som ikke skulle vært et tema fra dag 1, skjønner ikke at folk lovpriser Microsoft nå, det er som microsoft prøvde å stikke oss i ryggen, bommet, og unnskyldte etterpå.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
fint at de ombestemte seg
mah boi
  • 0
  • BezX
  • BezX
Dette viser at Microsoft er redde, sony har klart å skremme Microsoft ut av sin comfort zone. men det er jo bra at Microsoft hører på sinne kunder. Men noe er ikke helt som det skal. jeg tor at dette er bare noen som Microsoft gjør slik at forhåndsbestillingen skal gå opp. Vi må ikke la oss lure av Microsoft eller noen andrem dette er bare et strategisk trekk. de prøver alt i sin makt bare for og få konsolen til å selge, de bryr seg ikke i hva vi siere. de åpner en dør inn til varmen men hvor lenge har de den åpen?
  • 0
Enkelte utviklere påstår at det er Sony som har tvunget de og ikke "klagingen", men får bare se. Er uansett bra at de klarer å ta en "snu runde". De trengte det virkelig!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
  • BezX
  • BezX
Siterer Kim og Christer:
Enkelte utviklere påstår at det er Sony som har tvunget de og ikke "klagingen", men får bare se. Er uansett bra at de klarer å ta en "snu runde". De trengte det virkelig!
tror også at det er Sony som har tvunget dem.
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg nekter å tro på at de hørte på forbrukerne. De så hvor mye de ville tape og tenkte at dette kan vi ikke la skje. Og vips, så var all DRM fjernet, og mange viser seg å være hyklere. At det er planlagt tviler jeg ikke på.


THIS! Jeg ble egentlig litt irritert over at de snudde. Altså, selvsagt er det bra for forbrukerne... Men jeg mistenker at de er fanden så slu, og at det ikke er for gamerne at dette skjer...
Jeg har ikke tenkt å kjøpe X1 idet den kommer ut, er skeptisk til hva de egentlig lurer i skjorteermet....
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • BezX
  • BezX
Siterer Archana:
Citerer gnyg:Jeg nekter å tro på at de hørte på forbrukerne. De så hvor mye de ville tape og tenkte at dette kan vi ikke la skje. Og vips, så var all DRM fjernet, og mange viser seg å være hyklere. At det er planlagt tviler jeg ikke på.

THIS! Jeg ble egentlig litt irritert over at de snudde. Altså, selvsagt er det bra for forbrukerne... Men jeg mistenker at de er fanden så slu, og at det ikke er for gamerne at dette skjer...
Jeg har ikke tenkt å kjøpe X1 idet den kommer ut, er skeptisk til hva de egentlig lurer i skjorteermet....
Helt enig med deg
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg blir så irritert av de som priser MS nå! Og ikke bare det, men de støtter MS fullt ut! Seriøst? Har folk glemt hva som har skjedd?

Ja ja, det blir vel like mye fanboying denne generasjonen som nå. Men det er litt frustrerende..

MS skal forresten få et litt + for å snu. De prøver å rette litt, og det i seg selv er greit nok, men det hjelper ikke på det de allerede har gjort!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Archana:
Jeg har ikke tenkt å kjøpe X1 idet den kommer ut, er skeptisk til hva de egentlig lurer i skjorteermet....


Det er lurt å vente en lang stund når de oppfører seg slik. At det er bra for forbrukeren er jo greit nok, men hykleriet er teit og irriterende.

Siterer Los:
Jeg blir så irritert av de som priser MS nå! Og ikke bare det, men de støtter MS fullt ut! Seriøst? Har folk glemt hva som har skjedd?


Jeg har lenge hatt en liten mistanke om at den generelle gamer ikke har så mye hukommelse og hjernekapasitet som en kanskje skulle tro. Ellers så er flertallet veldig, veldig naive.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Los:
Jeg blir så irritert av de som priser MS nå! Og ikke bare det, men de støtter MS fullt ut! Seriøst? Har folk glemt hva som har skjedd?

Ja ja, det blir vel like mye fanboying denne generasjonen som nå. Men det er litt frustrerende..

MS skal forresten få et litt + for å snu. De prøver å rette litt, og det i seg selv er greit nok, men det hjelper ikke på det de allerede har gjort!


100 % enig med deg. MS ga totalt blaffen i forbrukerene på en måte de mente de ville tjene bra penger, da de fant ut at det var mer penger å hente en annen måte blir de hyllet.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Gir egentlig blaffen i om man ikke kan låne spill osv. Dersom Xbox One hadde hatt noen eksklusive og tiltrekkende titler hadde konsollen blitt kjøpt. Holder meg fremdeles til PC'en though.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Los:
Jeg blir så irritert av de som priser MS nå! Og ikke bare det, men de støtter MS fullt ut! Seriøst? Har folk glemt hva som har skjedd?

Ja ja, det blir vel like mye fanboying denne generasjonen som nå. Men det er litt frustrerende..

MS skal forresten få et litt + for å snu. De prøver å rette litt, og det i seg selv er greit nok, men det hjelper ikke på det de allerede har gjort!


Er helt enig, ble så irritert at jeg måtte løpe en tur i hagen for å kjøle meg ned. MS har lenge kommet med arrogante utspill og gitt blanke i hva forbrukerne sier.

Nå snur de plutselig helt om pga. dårlige salgsprognoser og blir lovpriset opp og ned, personlig finner jeg dette en smule patetisk. Spesielt når de argeste kritikerne nå roser de opp i skyene for noe som burde være selvsagt.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jeg mistenker at de fleste av de som nå lovpriser MS for helomvendingen hadde planer om å skaffe seg Xbox One uansett. Folk har en tendens til å syte på internett i forkant, men likevel punge ut når konsollen står i butikkhyllene og frister. Nå fikk de en perfekt mulighet til å "innrømme" det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg mistenker at de fleste av de som nå lovpriser MS for helomvendingen hadde planer om å skaffe seg Xbox One uansett. Folk har en tendens til å syte på internett i forkant, men likevel punge ut når konsollen står i butikkhyllene og frister. Nå fikk de en perfekt mulighet til "innrømme" det.


Er nok noe i det du sier
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
CBOAT har bekreftet på NeoGAF at denne family sharing greia kun gjaldt 60 minutter med spilletid, altså det samme som PS Plus sine full trials er på.

CBOAT er en 100% legit bruker.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!