Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Pirate Stage r er tilbake <3
  • 0
Yay, mer DLC. Får aldri nok kostymer, eller?

Håper alle som er med i ligaen forstår at man gjerne selv tar initiativ for å få spilt kampene sine! Er folk ledige til å spille i morgen kveld? Klokka 19 for eksempel?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg blir gjerne med klokka 19 i morra
Kanksje klar til 8 i morgen, får se. Er ganske travel om dagen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg er på kl 20
''eh'' - Link
  • 0
Jeg stikker innom på lørdag og søndag om det passer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg er på, om noen vil spille, heter miime på wiiu.
  • 0
Er ledig i morgen, bare å si ifra hvis noen vil spille.
''eh'' - Link
  • 0
Yo! Er klar for noen kamper i morgen, om noen har tid.

Dersom noen har lyst til å spille mot meg (som en del av konkurransen eller utenfor) og jeg ikke svarer her på Gamereactor, er det bare å ta kontakt med meg enten på Facebook (Håkon Kvam Lyngstad, han med pandaen) eller via mail ([email protected]).

EDIT: Kongen av parantes! Mer tekst i parantes enn utenfor, jo! (Eller noe sånt. Jeg teller jo ikke ord eller noe sånt, ettersom jeg faktisk har bedre ting å bruke tiden min på)
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Jeg har tid frem til 16.00, eller eventuelt sent i kveld (22.00++).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Jompapa:
Yo! Er klar for noen kamper i morgen, om noen har tid.

Dersom noen har lyst til å spille mot meg (som en del av konkurransen eller utenfor) og jeg ikke svarer her på Gamereactor, er det bare å ta kontakt med meg enten på Facebook (Håkon Kvam Lyngstad, han med pandaen) eller via mail ([email protected]).

EDIT: Kongen av parantes! Mer tekst i parantes enn utenfor, jo! (Eller noe sånt. Jeg teller jo ikke ord eller noe sånt, ettersom jeg faktisk har bedre ting å bruke tiden min på)
Siterer sonic og link:
Jeg har tid frem til 16.00, eller eventuelt sent i kveld (22.00++).


er på nå!
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
er på nå!


IRC?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Siterer Subject 17:er på nå!

IRC?


Yes
''eh'' - Link
  • 0
Er online i kveld, tilgjengelig fra 20:00 til 02:00.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Er online i kveld, tilgjengelig fra 20:00 til 02:00.

Bra! Håper flere kan slenge seg med en eller annen gang i løpet av kvelden
http://webchat.quakenet.org/?channels=%23gamereactor.no

http://challonge.com/smash4liga_gamereactor/standings
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Er fortsatt online, om du vil spille?

Ellers er jeg tilgjengelig i hele morgen også, men ikke til like seint. Har tidligvakt på jobb.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Har visst mindre tid enn jeg trodde for tiden, men skal prøve å få logget på i helgen. Røsk tak i meg da.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har visst mindre tid enn jeg trodde for tiden, men skal prøve å få logget på i helgen. Røsk tak i meg da.

Ser ikke ut som om du er alene der! Er bare 6 av oss som har fått spilt noen kamper til nå, men har forsåvidt ikke dårlig tid. (hadde vært artig med mer aktivitet da, men... Jaja)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har visst mindre tid enn jeg trodde for tiden, men skal prøve å få logget på i helgen. Røsk tak i meg da.


Har dessverre lidd av det samme selv i det siste, og da hjelper det ikke heller at nettet er så kranglete for tiden at all form for online gaming utgår i perioder som kan vare oppimot en uke...
  • 0
Har fått spilt litt de siste helgene fordi jeg har vært hjemme av forskjellige grunner. Merker at jeg aldri går lei. Men det er vel vanskelig for meg å samkjøre noe når jeg ikke helt vet hvordan dagen blir.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Har fått spilt litt de siste helgene fordi jeg har vært hjemme av forskjellige grunner. Merker at jeg aldri går lei. Men det er vel vanskelig for meg å samkjøre noe når jeg ikke helt vet hvordan dagen blir.


Du var ikke tilfeldigvis på House of Nerds på lørdag? Dvs hvis ''hjemme'' er Oslo. Så vidt jeg har skjønt så er du ikke trønder.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Du var ikke tilfeldigvis på House of Nerds på lørdag? Dvs hvis ''hjemme'' er Oslo. Så vidt jeg har skjønt så er du ikke trønder.


Så du meg?

Nei, jeg var ikke der. Er ekte trønder, faktisk!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Så du meg?

Nei, jeg var ikke der. Er ekte trønder, faktisk!


Ok, man lærer noe nytt hver dag! Det dukket opp så mange som jeg aldri har sett før, så det kunne jo hende.

Lagt til 2015-10-15 12:59:
Minner om Eclipse, som blir norges største Smash-turnering noensinne, med 80 000,- kroner i premiepotten for Melee, og 1500,- kroner i potten for Smash 4, og dette er før billettinntekter.

http://www.pressfire.no/eclipse/

Turneringen kommer til å streames, og vil bli kommentert av selveste D1 og Wobbles.
I tillegg kommer profiler som Armada, Leffen og Westballz. Ganske kult at Norge får en stadig større scene med høyere og høyere nivå.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Minner om Eclipse, som blir norges største Smash-turnering noensinne, med 80 000,- kroner i premiepotten for Melee, og 1500,- kroner i potten for Smash 4, og dette er før billettinntekter.

http://www.pressfire.no/eclipse/

Turneringen kommer til å streames, og vil bli kommentert av selveste D1 og Wobbles.
I tillegg kommer profiler som Armada, Leffen og Westballz. Ganske kult at Norge får en stadig større scene med høyere og høyere nivå.


Wow, dette høres heavy ut!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!