Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anbefaling av spill


Ja så er det en tråd da.-, i denne tråden kan vi annbefale spill.
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Annbefaler Kingdom Hearts 2 og Counter-Strike: Source
  • 0
jeg annbefaler warrock viss du vil ha det det er gratis fps online muliplayer ikke no virus www.warrock.net og jeg annbefaler sellvsagt vietcong 2 og battlefield 2142 litt om warrock ett kjempe kjekt online ranking beta test spill
på warrock spiller du som en soldat med ranking og sånne ting det er ,3 forskellige game modes jeg husker ikke navnet på de men denn ene er att man skal plante en bombe hviss man er terrorist og defuse bomba hviss man er politi og den andre game moden er att man skal bare krige og den siste er att man skall være på en milhvis stor bane og ta over baser og sonn og man kan kjøre forskelige bilder og tankser og sonn og fly og hviss du har gjort ett godt arbeid etter en kamp så for du penger til og kjøpe våpen og ett gennialt beta test spill gå til www.warrock.com eller .net for og laste det ned du kan laste ned gratis bare i hviss en periode
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Hmm, bør kanskje legge til en regel om hvorfor man anbefaler spillet også, blir litt feil å si at man annbefaler et spill og så ikke si noe om hvorfor
  • 0
ja, fortell gjerne hva som er så spesielt med det, siden dere anbafaler det.
:temurof i rutangis
  • 0
Neverwinter nights 2 hvis du liker roleplaying eller hack & slash, mange servere og velge mellom. Selv har jeg spilt neverwinter nights helt siden det kom ut.Gleder meg til fredag 3
  • 0
Jeg er litt i tvil om jeg skal stenge denne tråden eller la den stå, så jeg lar tvilen gå ninten til gode, så får vi se hvordan denne tråden utvilker seg (om ikke de andre moderatorene vil stenge'n med en gang).

Og jeg aNbefaler deg å ikke bare bruke store bokstaver i tittelen, ninten. Gjør du det en gang til så stenger jeg den uansett hva den handler om. OK?

Grunnen til at jeg har litt lyst til å stenge denne er at det sannsynligvis bare kommer til å bli en lang liste med spill som folk liker. Og hva hjelper det? Pluss at førsteposten din er veldig kort. Men vi får se hva som skjer...
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Anbefaler

Til PC:

Call of Duty,Call of Duty United Offensive & Call of Duty 2
Day of Defeat Source
Counter Strike Source
Half Life 2
Max Payne 2

Til Xbox:

Halo & Halo 2
Half Life 2

Enig med deg der Krish.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg anbefaler Heroes of Might and Magic V på det varmeste. Spillet er velbalansert og gir rom for den taktiske delen i hjernen til å utfolde seg. Når den siste patchen også har en map editor er det bare å glede seg til mange gode usermaps online. Singleplayer delen har en god historie, og fanger deg inn fra begynnelse til slutt.
For de som ikke helt har fått ting med seg; er Heroes V et rundebasert strategispill som bygger mest på ferdigheter og litt på flaks. Grafisk sett minnet det meg litt om Warcraft III, bare litt.
  • 0
Anbefaler elders scroll 4,de fleste har det vell,men de som ikke har det løp å kjøp .Grunnen til dette er at det er mer å gjøre der enn hele gta serien tilsammen og det er mer sjel og dybde enn i ringenes herre filmene(nesten iallefall).Det er simpelten det perfekte spill(vist du har bra nokk pc da)
  • 0
Jeg anbefaler The Sims 2 og alle tilleggspakkene. I Sims kan du gjøre akkurat som du vil, og det er ingen oppdrag som styrer hva du skal gjøre.

Har du en arkitekt-spire i magen er spillet helt ypperlig til å få full uttelling for dine ideer, og for de litt kreative kan man lage helt nye objekter til spillet.

Forfatterspirer kan konstruere historier, knipse in-game bilder og laste opp så andre kan lese dine skrekkhistorier, lovestorys, krimnoveller, helt syke mord historier, vampyrhistorer etc. etc......

Du kan lage deg selv og skape ditt drømmeliv, eller lage en helt surrealistisk verden. Du kan konstruere scenarioer og karakterer fra favorittspillene dine. Eller bygge huset ditt fra Skingrad i Oblivion.

Mulighetene er uendelige!
  • 0
Anbefaler:

Halo 1 og 2 og 3 og Wars.

Forza 1 og 2.

PGR 3.

COD 2 og 3 til Xbox 360.

Gears of War.

RS Vegas til 360.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
til 360:
pgr3 koster 199 på elkjop eller lefdal
call of duty 2, 399
oblivion
saints row
need for speed most wanted(bare på360)

Lagt til 2006-10-29 22:52:
her snakker vi om spill, som du har prøvd hele spille av-
ikke bare sett bilder, eller spilt demo.
  • 0
Anbefaler da:

PC: WoW, Oblivion. BF2

GC: Alt av Zelda og Super Mario + Viewtiful Joe.

PS2: Killzone! Beste skytespillet ever.
  • 0
Å anbefale spill som ennå ikke har kommer ut er rart......
"Sticks and stones may break my bones, but words wont hurt me" "F***"
  • 0
Siterer Veggpryd:
OfflineJeg anbefaler The Sims 2 og alle tilleggspakkene. I Sims kan du gjøre akkurat som du vil, og det er ingen oppdrag som styrer hva du skal gjøre.

Har du en arkitekt-spire i magen er spillet helt ypperlig til å få full uttelling for dine ideer, og for de litt kreative kan man lage helt nye objekter til spillet.

Forfatterspirer kan konstruere historier, knipse in-game bilder og laste opp så andre kan lese dine skrekkhistorier, lovestorys, krimnoveller, helt syke mord historier, vampyrhistorer etc. etc......

Du kan lage deg selv og skape ditt drømmeliv, eller lage en helt surrealistisk verden. Du kan konstruere scenarioer og karakterer fra favorittspillene dine. Eller bygge huset ditt fra Skingrad i Oblivion.

Mulighetene er uendelige!

det er en grunn til at eg brant alle teh sims 2 cdene mine..
uans.. må anbefale heile half life serien og alle mods som cs og dod
"Life's a game" -teh_pwnerer
  • 0
Siterer Maggot:
PS2: Killzone! Beste skytespillet ever.

Det er vel å ta "litt" hardt eller?

Men jeg vil anbefale Halo-spilla, COD 2, Smackdown VS. Raw (hvis du liker wrestling)
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer t3hdw4rf:
det er en grunn til at eg brant alle teh sims 2 cdene mine..

uans.. må anbefale heile half life serien og alle mods som cs og dod


Du kan vel nevne grunnen i samme slengen?
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Å skrive negativt om spill uten å gi en gyldig forklaring er useriøst. Det er vanskelig for meg å se hvorfor du brente dem, når du ikke sier hvorfor.

Vil anbefale Runaway for alle adventure fans. ikke like bra som monkey island men nesten
  • 0
gleder meg til gran turismo HD
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Her SKAL du anbefale spill til andre spioner. Ikke si hva du gleder deg til. Kan varmt anbefale PGR3, beste bilspillet på lenge
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer spioner:
gleder meg til gran turismo HD


Det gjør jeg også...Til PREMIUM utgaven som inneholder biler Men jeg er usikker på om jeg blir å skaffe det...kanskje jeg heller venter til GT5 kommer...

Men spill jeg vil anbefale er:
-Auto Assault http://www.autoassault.com (MMO bilspill som minner litt om Twisted Metal)

-EvE Online http://www.eve-online.com (Et unikt MMO spill der alle spillern befinner seg på en STOR server...Har en dybde og varighet som ingen andre MMO spill, Og man spiller ikke for å bli best, man spiller for å kose seg Spillet har en unik PvP del for de som liker sånt)

-GTR 2 (Beste bilspillet(simulator) som er å få tak i hvis du leter etter realisme, fysikk og AI)

-Drømmefall (Et veldig bra eventyr spill med god historie, og ikke så ille gameplay)

-Buzz serien på PS2 (Veldig god underholnding for opp til 8 personer (må ha 2 sett med kontrollere for 8 spillere), med masse kule spørsmål...Virklig et partyspill for å si det på den måten)
  • 0
Siterer Kennda J:
Her SKAL du anbefale spill til andre spioner. Ikke si hva du gleder deg til. Kan varmt anbefale PGR3, beste bilspillet på lenge


ok jeg anbefaler gran turismo HD men jeg gleder meg sykt til det alikavel!
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Et kriterie for å kunne anbefale et spill er personlig erfaring. De aner ikke hvordan GTHD er før du har spilt det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!