Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox One: E3-inntrykk


Uff, det var jo akkurat som forutsagt, bare masse kinect og no real games.....

Men sånn helt seriøst, for meg så var det en super bra presentasjon, veldig bra fokus på spill. Hvis man ser bort fra ingen lyd på den ene og litt teknisk svikt på den andre så var det over mine forventninger .

Wow, Halo 5.... Ikke før hånda kom fram skjønte jeg det, men ble så glad .
Titanfall så også veldig heftig ut, en god avsluttning.
Veldig overasket over at det ikke ble noe Cod på scenen.
Resten av spilla så også veldig kule og kreative ut, veldig interessert i Project Spark.

Håper alle kan være enige om at Microsoft gjorde det riktige her. Selvsagt vil mange hate det ubetinget, men ville gjerne høre andre sine reaksjoner
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Wow, Halo 5.... Ikke før hånda kom fram skjønte jeg det, men ble så glad


Var helt sikker på at det var noe Mass Effect relatert i når den greia kom ut av sanden, men Halo 2014 aksepteres med glede.

Ble positivt overrasket av pressekonferansen, men faen Battlefield 4 sin presentasjon skuffet.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Furon:
Håper alle kan være enige om at Microsoft gjorde det riktige her.


Absolutt ikke.
Eneste virkelig interessante var det lille vi fikk se fra Dark Souls 2, og det er et 360 spill. Av XO spillene er Dead Rising 3 og Witcher 3 litt interessante, men ikke nok til å vurdere et kjøp. Og med den stive prisen, blir det lenge til jeg kjøper konsollen.

Resten av konferansen var meh så det holdt. Stort sett bare uinteressante spill.
  • 0
Den eneste XO-ekslusiven som så noe særlig interessant ut er Dead Rising 3. Bedre konferanse enn jeg forventet, men ikke spesielt imponerende heller. Stort feilsteg å ikke anerkjenne noe av kritikken. Ikke et eneste ord. Stiv pris, også.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Absolutt ikke.


Hva ønsket du å se da Tommy? Er mulig jeg hadde veldig lave forventninger men jeg likte det jeg så.

Siterer Ole-Christian:
Stort feilsteg å ikke anerkjenne noe av kritikken.


Ja og nei. Det er bra de fokuserte på spillene syns nå jeg. Så kan de heller summe seg og i en pressemelding senere oppklare alt.

Siterer Ole-Christian:
Stiv pris, også.


Hva tror du det blir i norske kr? 4000?

Ble overrasket da de sa at Titanfall var eksklusivt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja og nei. Det er bra de fokuserte på spillene syns nå jeg. Så kan de heller summe seg og i en pressemelding senere oppklare alt.


Å bruke stort med tid på det er ikke nødvendig, men å totalt overse det er ikke helt heldig, synes jeg.

Siterer Crazy Kraken:
Hva tror du det blir i norske kr? 4000?


Forventer at den havner på omkring 5000.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva ønsket du å se da Tommy? Er mulig jeg hadde veldig lave forventninger men jeg likte det jeg så.


Litt mer variasjon innen sjangere. Flere rollespill blandt annet.
Hadde også håpet på å få se Crackdown 3 og et nytt Banjo-Kazooie.
Ble for mye FPS og racing. To sjangere jeg knapt har interesse for.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Forventer at den havner på omkring 5000.


Holy... Det er litt for dyrt for meg.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Litt mer variasjon innen sjangere.


Det er sant, men vi fikk jo også se MGS5 og det så jo helt fantastisk ut.

Siterer Tommy Kvaernerud:
nytt Banjo-Kazooie.


Har ikke helt trua på at BK3 blir så veldig bra. Rare har ikke lagd noen gode spill på... en hel haug med år og alle de som jobbet på 1ern og 2ern i BK serien har jo slutta.

Kanskje jeg er positiv fordi jeg forventet mye mer kinect?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes de viste et ganske bra utvalg av spill, men med tanke på prisen, og andre ting, slik som å måtte være online en gang i døgnet, blir ikke konsollen skaffet med det første.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
men vi fikk jo også se MGS5 og det så jo helt fantastisk ut


Har ikke spilt noe av serien før, så det var ikke spesielt interessant.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Har ikke spilt noe av serien før, så det var ikke spesielt interessant.


Joda, skjønner jo den. Men det er ikke MS sin skyld at du ikke har spilt en av de største og beste stealth seriene innen gaming.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg ble veldig positivt overasket over hva de kom opp med. Spesielt Titanfall, Dead Rising 3 og Project Spark har fått meg til å virkelig vurdere Xbox One for fullt.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
De burde fokusert mer på å rette opp i det elendige første inntrykket de lagde.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
De burde fokusert mer på å rette opp i det elendige første inntrykket de lagde.


Gjorde de ikke på en måte det ved å vise så mange spill da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Gjorde de ikke på en måte det ved å vise så mange spill da?


Hva med alt de har fått kritikk for? Slik som:
- Kinect, og at denne overvåker deg.
- Må alltid være online
- Bruktspillsperre
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
- Kinect, og at denne overvåker deg.
- Må alltid være online
- Bruktspillsperre


Men så har det jo også vist seg at dette ikke stemmer (helt).
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Tommy Kvaernerud:
Men så har det jo også vist seg at dette ikke stemmer (helt).


Vel, ikke vet jeg. Har ikke fulgt med så mye. Men at de får kritikk har jeg lagt merke meg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Tommy Kvaernerud:Men så har det jo også vist seg at dette ikke stemmer (helt).

Vel, ikke vet jeg. Har ikke fulgt med så mye. Men at de får kritikk har jeg lagt merke meg.


Vel, for å utdype, så er DRM der ennå med noen få vendinger som ikke betyr så veldig mye. Alltid online har de sagt er at den sjekker hver 24. time om du er koblet til. Ganske teit for mange, men for min del så betyr det ingenting i det hele tatt.
Kinect har de utdypet veldig i sine artikler og i mine ører høres det ganske greit ut. Hvis du trodde at du ikke ble overvåket fra før er du ganske naiv. Den vil alltid høre etter en frase: Xbox on.
Trying to be reasonable
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, det er jo ikke noe problem for meg. Skal ikke ha noen Crapbox uansett. Og når jeg sier frykt for å bli overvåket så tenker jeg ikke på meg. Storebror ser meg, på godt og på vondt. Tenker gjerne ekstra mye på all sutringen på en hvis nyhet. Fant den ikke akkurat nå. Men hvis du, Furon, har fulgt med så har du også sett hvordan alle oppfører seg som småbarn som ikke får is.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Mye bedre konferanse enn de hadde i for og fjorfjor. Med det sagt. De fleste av spillene var ikke helt min type. Så blir nok ikke et kjøp med det første. Titanfall, Spark og Dead Rising 3 var derimot kult.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Folk har virkelig vært negativ denne E3-en, kommer til å holde meg unna forumer og nyhetssider. Ser ut som at alle velger å bare være deppa over Xbone-konsollen, til å bli hyped over alt det awesome som blir vist.
  • 0
Uansett hvor mange spill de langer ut, kan det ikke overskygge resten av feilene de har gjort med X1. Håper det får så store økonomiske konsekvenser for dem at de gjør noe med det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
http://www.extremetech.com/gaming/139706-microsofts-new-kinec
t-patent-goes-big-brother-will-spy-on-you-for-the-mpaa

Kinect skal ha mulighet til å se og begrense hvor mange som kan se på en film o.l.
Betryggende...


Ikke bare det, men Kinect skal også være den nye mikrofonen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!