Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill burde få en oppfølger?


Siterer Duckislate:
Det er en skam at Star Wars: Knights of the Old Republic 2 ikke er nevnt enda.


Jeg har nevnt at det er en stor, stor skam at KotOR III ikke har blitt laget enda i uttalige andre tråder, men denne gikk i glemmeboken. Men ja, fy faen så mye jeg ønsker et nytt KotOR - helst av BioWare og ikke Obsidian. KotOR II var merkbart svakere enn det første.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Star Wars :Battlefront 3 og Portal 3 er to spill jeg håper at kommer.......
  • 0
Rage 2 er et spill jeg håper kommer(riktignok med litt færre irritasjonsmomenter)..
Gravity rush 2 hadde jeg heller ikke sagt nei til.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg vil ha en fullverdig oppfølger til XIII. Mest pga. cliffhangeren spillet endte med.
  • 0
Ville likt en oppfølger av Dark Chronicle et spill jeg er veldig glad i og selvfølgelig Half life<3
You got me on milk and alcohol
  • 0
DiRT 4 og Uncharted 4, uten tvil. For noen gode spill DiRT: Showdown og Uncharted 3: Drake`s Deception er!!
  • 0
Bulletstorm burde så absolutt få en oppfølger! Makan til artig skytespill. Hørte at de var i planleggingsfasen av en 2'er, men at det ble kansellert... what a shame
  • 0
Skulle gjerne fått et nytt spill i Conflict-serien. Gjerne med de fire karakterene fra Global Storm og Desert Storm (1 og 2).
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Skulle gjerne sett Conduit 3 og Lost Kingdoms 3 på WiiU. Gode titler, som kunne mettet tørsten etter FPS og RPG på WiiU. Ellers hadde jeg ikke sagt nei takk til et nytt Final Fantasy Crystal Chronicles, med fokus på RPG elementer, action, samt muligheten for å spille med flere lokalt.

Siterer metroid4evahh:
Star Wars :Battlefront 3


Dette hadde jeg heller ikke takket nei til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Okami 2, men det kommer nok aldri til å skje.
  • 0
Far Cry 3 Blood Dragon

Makan til morsomt spill, håper så inderlig på Far Cry 4 Blood Dragon eller noe lignende!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Synes at Hannah Montana The game burde fått en oppfølger.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Lyst på Divinity 3 (med mer drager ) og BloodRayne 3..Og med BloodRayne 3 mener jeg et fantasy shooter/hack-and-slash spill som holder seg til historien de har holdt på med, og ikke det weirdo-splatter-slossespillet som ble gitt ut for en tid tilbake..
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Har lyst på en verdig oppfølger til Test Drive Unlimited (la oss glemme at det faktisk finnes en toer). Spørs om ikke The Crew tar den kaka.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Half-Life 3 hadde jo vært noe, ellers hadde Uncharted 4 vært veldig kult
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Archana:
Lyst på Divinity 3 (med mer drager )


JA! Divinity 2 <3

Jeg har dessverre ikke tatt meg tiden til de to første

Alan Wake skulle ha hat en oppfølger, beste spillet på Xbox 360 som er "eksklusivt"
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Super Smash Bros. Brawl. Heldigvis skjer det, relativt snart.

På ordentlig synes jeg dog at Kid Icarus: Uprising og Lego City Undercover er spill som fortjener fantastiske oppfølgere.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Creteck:
JA! Divinity 2 <3

Jeg har dessverre ikke tatt meg tiden til de to første


Ikke jeg heller, men tror ikke de er helt "det samme" som Divinity 2 uansett.
Jeg så på Kickstarter at studioet ønsker å lage "Divinity Original Sin", men det virker som de har tenkt å gå tilbake til de orginale "Divine Divinity" røttene med det spillet.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer metroid4evahh:
Star Wars :Battlefront 3 og Portal 3 er to spill jeg håper at kommer.......

Hurra, Star Wars:BF 3 kommer til neste år. Det er sikkert bare på NextGen........
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!