Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill burde få en oppfølger?


Har du et spill du likte så godt at du vil oppleve miljøet igjen,eller er det en spillserie du har lyst til å prøve, men den er så gammel at du rett og slett ikke får spilt den.....Her kan du skrive hvilke spill du synes burde få en oppfølger til Xbox one og/eller PS4 (Og/eller Wii U)
  • 0
Jeg vil gjerne se mer Baldur's Gate: Dark Alliance, men regner med at det ikke blir å se på hverken PS4 eller Xbox-TV.. Jeg mener One!

Håper vi også får se Kingdom Hearts 3!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Half-Life 2: Episode 2.
  • 0
Siterer fantomena:
Half-Life 2: Episode 2.


Var på tide du sa det enda en gang, var bare noen dager siden sist

Maximo vs. Army of Zin trenger en oppfølger. Maximo-spillene er herlige.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Lego City Undercover. Vil tro det kommer etter hvert. Spillet er blant de bestselgende på Wii U, og historien i spillet både krever og teaser en oppfølger.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Ville gjerne hatt en brutal legend oppfølger.
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Ville gjerne hatt en brutal legend oppfølger.


YAH!

Og Portal 2 trenger en, Portal 3. :3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
'Realms Of The Haunting' - Spillet ble avsluttet med en ganske 'What the fuck?' slutt som absolutt trenger avklaring. Men aller helst skulle spillet remakes først.

'Den Lengste Reisen' - Hear me out! Jeg tenker ikke nødvendigvis en oppfølger, for det fikk vi jo i 'Drømmefall', men hadde ikke vært kult med en MMORPG som fant sted i Stark/Arcadia?
  • 0
Jeg vil veldig gjerne ha Star Wars Battlefront 3! Trenger ikke å si mer enn det.

Et annet spill jeg håper på en oppfølger er Bulletstorm!
Spoiler:Siden det ble avsluttet på den måten det gjorde, så må det jo komme en oppfølger!
  • 0
Red Dead Redemption 2, Mirror`s Edge 2, The Elder Scrolls VI, Crysis 4, Uncharted 4.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Crysis 4


Fuck no! Historien sluttet i Crysis 3 og jeg vil heller ikke at CryTek skal ødelegge alt enda mer.
  • 0
Portal 3 og Uncharted 4. Samt Kingdom Hearts.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Crash Bandicoot 4 fra Naughty Dog og ikke noe halvhjertet dritt fra andre utviklere. Det hadde vært noe.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer xXAkresSXx94:Crysis 4

Fuck no! Historien sluttet i Crysis 3 og jeg vil heller ikke at CryTek skal ødelegge alt enda mer.


CryTek ødelegger ikkje alt, vil så gjerne ha ein ny historie og eit heilt nytt Crysis 4!
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer fantomena:Citerer xXAkresSXx94:Crysis 4

Fuck no! Historien sluttet i Crysis 3 og jeg vil heller ikke at CryTek skal ødelegge alt enda mer.

CryTek ødelegger ikkje alt, vil så gjerne ha ein ny historie og eit heilt nytt Crysis 4!

Vel, det trenger ikke være Crysis 4, men et Crysis spill i samme univers er vel greit?
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Vel, det trenger ikke være Crysis 4, men et Crysis spill i samme univers er vel greit?


Ja, med ein annen tittel, hehe
Hadde håpet om noen spill som kommer skal ha ettertittelen "Inception", kanskje Crysis: Inception?
  • 0
Skulle gjerne hatt en oppfølger til Syphon Filter.
  • 0
Ni No kuni!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tror Fifa 15 kunne vært noe.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Tror Fifa 15 kunne vært noe.


Skal vi gå for en FIFA 16 mens vi først er i gang?
  • 0
Jeg håper Mirror`s Edge får en oppfølger. Forelska meg i det spillet, så hadde blitt lykkelig om det kom en 2er. Det florerer jo noe rykter om det? p:
  • 0
Siterer LesMiserable:
Crash Bandicoot 4 fra Naughty Dog og ikke noe halvhjertet dritt fra andre utviklere. Det hadde vært noe.


Habede habede *sikler* JA!!!

Jeg vil ha nytt Crash fra Naughty Dog! Synd dette andre dritet har kjøpt det opp! Sierra?... Nei, husker ikke en gang jeg
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Crash Bandicoot IV og Jak and Daxter IV fra Naughty Dog!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ville ha hatt Rock Band 4 og Jet Force Gemini 2, bare ikkje utviklet av nåværande RARE og gitt ut bare på Nintendo konsoller.
  • 0
Det er en skam at Star Wars: Knights of the Old Republic 2 ikke er nevnt enda.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!