Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Shadow of the Colossus


Siterer Grallen:
Hell yes, bestilte det i går, og ser frem til det dukker opp i postkassa.


Awesome! Godt det ikke bare er meg
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen andre her som har tenkt til å plukke opp SotC til PS4?


Jass. Har ikke spilt det siden PS2 selv, så det skal bli et gledelig gjensyn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har hatt lyst til å spille det siden jeg prøvde en demo av originalen (om noen husker de diskene med demoer som pleide å følge med Playstation bladet o.l.), men aldri fått somlet meg til det. Så det blir nok anskaffet når jeg får mulighet til å spille på konsoll igjen.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har tatt de tre første kolossene nå, og kontrollene føles veldig mye bedre enn det de gjør i originalutgaven. Også er spillet drittpent da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har tatt de tre første kolossene nå, og kontrollene føles veldig mye bedre enn det de gjør i originalutgaven. Også er spillet drittpent da.


Fett!

Mitt spill kom ikke i dag...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mitt spill kom ikke i dag...


Satser på at det kommer snart da.

Hos meg går det unna, for jeg husker tydeligvis mer enn det jeg trodde. Har bare spilt i litt over 90 min, men jeg har allerede tatt halvparten av kolossene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Så deilig å endelig spille SotC! Husker at jeg så på det hos en kompis den gangen det kom ut. Men på den tiden hadde jeg ikke penger til å kjøpe alt jeg ville av spill. Men jeg har alltid elsket stilen til SotC. For noen år siden kjøpte jeg PS2 utgaven brukt på Gamestop og lånte meg en PS2 for å spille det. Kom 5 kolosser inn før jeg måtte gi fra meg PS2en.. Etter hvert solgte jeg PS2 utgaven jeg hadde. Men har alltid tenkt at jeg bare måtte få spilt det igjen. Så når remaken ble annonsert var jeg kjempe glad.

Har brukt 1.5 timer nå på 5 kolosser. Og det er de 5 jeg hadde kjennskap til fra før. Elsker spillet! Den siste kolossen jeg tok nå Spoiler:fuglen som flyr over den dammen ga meg magesug. Bare så utrolig kult. Musikker, kolossene, alt er bare flott! Sikkert et av mine favoritt spill noen sinne!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Kjøpte det også forleden. En ting jeg lurer på dog; er det meningen at kameraet skal være bedritent?
  • 0
Hehe. Et av ankepunktene de fleste har til originalen er kameraet, og selv om Bluepoint har forbedret det er ikke remaken akkurat perfekt på det området heller.
  • 0
  • Los
  • Los
Utenfor kamp med kolossene har jeg funnet ut at kamera ofte har en cinematisk vinkel det gjerne ønsker å vise frem, så der har jeg bare sluttet å krangle med kamera. Og det funker. I kamp har jeg hatt litt frustrerende kamera av og til men ikke noen dealbreaker for min del..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!