Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?


Siterer Tor Erik:
Citerer albaga:Morsom du er.

Takk Skulle dog gjerne hatt en death count i Trials Evolution, for der må tallet nærme seg astronomiske høyder.


Tviler ikke.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En av de siste gangene jeg døde i AC III Multiplayer var det albaga som kuttet strupen på meg
  • 0
Måtte nettopp bøte med livet i møte med en Handyman - brukte feil Vigor
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer SirThomas:
En av de siste gangene jeg døde i AC III Multiplayer var det albaga som kuttet strupen på meg


Hehehe. Du var ikke så verst du heller.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bowser hoppa på meg i SMB3... Jeg velger å skylde på todollarskontrollen fra eBay!
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Faila på litt grappling hook-ing i LBP2.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Slangen krasjet i sin egen hale i spillet Snake...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ble skutt i Assassin's Creed Liberation (PS Vita).
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg ble slaktet av Lord of the Land & Co. i Dungeon Keeper, fordi det er evigheter siden jeg spilte det og jeg kanskje ikke skulle begynt på en av de senere banene.
  • 0
Jeg hoppet ut for en klippe i The Cave.
  • 0
Fikk en free hug av en zombie i RE6, det var mindblowing.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ble grillet i Bioshock Infinite
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
En Bhnabara paralyserte meg mens jeg forgifta midt i kamp med en Rathian. Det er sjeldent jeg dør i Monster Hunter, fordi jeg er så god og sånt, og siden det var en så kjip måte å dø på sa jeg et ord som var cirka like kraftig som "søren klype".
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Ble beskutt i Battlefield
  • 0
Ble vel skutt i trynet av en hagle i Batman: Arkham City :/
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Gikk igjennom 95% av Banjo Kazooie uten å dø. Så tråkket jeg feil på vei til et brett og falt i lava.
  • 0
Dødsfall i snake og Minesweeper er ikke særlig dramatiske, kanskje fordi de er frekvente. Men de er like så reelle. Jeg traff en mine i Minesweeper og ble sprengt i biter.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Slangen krasjet i sin egen hale i spillet Snake...


Jeg pleier også alltid å dø på den måten. Ganske irriterrende når halen er blitt skikkelig lang.
  • 0
I dont die. I survæv!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
I dont die. I survæv!


To ord: Dark Souls.


Mistet noen soldater i Age of Empires 2 HD, om det gjelder.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Var uoppmerksom og ble fri for liv mens jeg slåss litt på Bioshock
  • 0
Er lenge siden jeg har spilt, men tror mitt forrige dødsfall kom fordi jeg ble skutt av vakter i Metal Gear Solid 1.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ble slukt av fjerde boss i Luigis Mansion 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
ble til Flood på Halo 4 fordi feigingen som drepte meg var usynlig
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Blir på kjørte hele fire ganger etter hverandre i Sleeping Dogs for litt sia. Er farlig å gå på veiene i Hong Kong
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!