Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Siterer Linebeck:
Jeg har blitt konsollbannet fra Miiverse på Wii U-en min. Yay. Jeg får lage mange profiler på Wii U-en til en av vennene mine, da.


Jeg skjønner ikke hvordan du greier det?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg tror nok den neste profilen min blir min sekstende.


Hvordan er det du klarer å bli bannet gang på gang egentlig?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noen må vel bare provosere litt ekstra...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har fått noen rare slettinger av meldinger (som «this game is so good»), men aldri vært i nærheten av sperring av bruker. Jeg tror man må få inn for det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Mest pga. homofobe, Zelda-fans og idioter.
  • 0
Siterer Linebeck:
Mest pga. homofobe, Zelda-fans og idioter.


Hva mener du egentlig med dette?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Linebeck:
Mest pga. homofobe, Zelda-fans og idioter.


Kan jo være verdt å lese gjennom retningslinjene på nytt
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kan jo være verdt å lese gjennom retningslinjene på nytt


Det samme tenker jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Linebeck:
Mest pga. homofobe, Zelda-fans og idioter.


Tror nok at det er disse som rapporterer Linebeck selv om hun ikke har gjort noe galt. Men du må da gjøre noe for å provosere dem?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har bare fått en post slettet, og det var fordi en fyr mente jeg var frekk mot han. Det som egentlig skjedde var at jeg sa meg uenig i en eller annen sammenligning han dro mellom ZombiU og Dead Island.. Uansett, så er det tydeligvis ikke mye som skal til før posten din blir fjernet etter at noen har rapportert den.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg ble bannet igjen fordi en liten drittunge sa at Shrek er dum, så sa jeg at han er dum. For en liten Farquaad-drittunge
  • 0
Siterer Linebeck:
Mest pga. *ditt og datt*


Kan være en idé å kutte ut provokasjonene dine.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg ble bannet igjen fordi en liten drittunge sa at Shrek er dum, så sa jeg at han er dum. For en liten Farquaad-drittunge


Da er det tydelig hva som er problemet, da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tok å kjøpte Wii U for 1499,- på Coop Obs Slitu jeg!
Kjøpte også Wii kontroll, smash, mariokart 8 og mario world 3D. Brukte tilsammen 3000 den dagen
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Tok å kjøpte Wii U for 1499,- på Coop Obs Slitu jeg!
Kjøpte også Wii kontroll, smash, mariokart 8 og mario world 3D. Brukte tilsammen 3000 den dagen


+1

+2

+10.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Tok å kjøpte Wii U for 1499,- på Coop Obs Slitu jeg!


Jeg kjøpte Wii U Zombie U special pack for 4000 kr på lanseringsdagen. Må si det har blitt billigere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Da har jeg kjøpt meg Wii fit U. Likte Wii versjonene så hvorfor ikke prøve Wii u også.

Skal sette opp ID imorgen så jeg snart kan komme meg Online. (Jaggu meg på tide!)
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Tok å kjøpte Wii U for 1499,- på Coop Obs Slitu jeg!


Gratulerer!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som spiller Smash bros? Add DemoniumM, trenger noen norske å spille med så kanskje det ikke lagger så mye
  • 0
Iden oppe a gar igjen. Bare a adde thosol01. Er veldig opptatt med a fullfore Andre spill på Steam. Sa er ikke pa sa veldig mye akkurat na. Men jeg er nog inne en gang for Jul.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Tok å kjøpte Wii U for 1499,- på Coop Obs Slitu jeg!

Gratulerer.
Siden glorfindel ikke gadd å kjøpe en til meg for deretter sende den i posten, måtte jeg punge ut 2599( riktignok med mario cart 8 på kjøpet) for den.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Gratulerer.
Siden glorfindel ikke gadd å kjøpe en til meg for deretter sende den i posten, måtte jeg punge ut 2599( riktignok med mario cart 8 på kjøpet) for den.


Det er ikke så verst pris det heller med MK8. Kjøp Smash da, så kan du knuses. Du kan knuses i MK8 også hvis du vil. Legg til GR-Bikila på Miiverse.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ja, fornøyd med prisen. Blir nok åpnet om en ukes tid, tipper jeg.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Siden glorfindel ikke gadd å kjøpe en til meg for deretter sende den i posten, måtte jeg punge ut 2599( riktignok med mario cart 8 på kjøpet) for den.


"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!