Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Siterer sonic og link:
Selv likte jeg ZombiU. Nærkamp var litt repeterende og kjedelig, men spillet hadde en interessant historie, samt at det føltes som et survival horror, i stedet for action.


Er spillet verdt 180 kr (19,99£)?
  • 0
Siterer fantomena:
Er spillet verdt 180 kr (19,99£)?


Har spilt det i rundt 40 timer med flerspiller, så da er det vel god valuta for pengene. Ville gitt spillet 8/10, men det kunne vært mye bedre også. Spillet blir bedre når du blir bedre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Synes Zombi U er utrolig, men litt for skummelt for at jeg kan spille lenge av gangen. Fantastisk atmosfære som er med på å skape en umisgjenkjennelig følelse av paranoia.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Wii U-en ankommer ifølge DustinHome om 1-3 virkedager. Har allerede bestilt new Super Mario Bros U og Lego City: Undercover fra Gamezone i tillegg til ZombiU for 19,99£ på Zavvi.com. Neste blir vel Luigi U.

Har hørt at jeg må bruke en del timer på system oppdateringer. Hvor lang tid? Har et 100/100 MB Internett.
  • 0
Tror de fleste oppdateringene er med de nye Wii U-ene, så det burde ikke ta lang tid.

Du burde kjøpe Monster Hunter Ultimate også!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vi i Rain games annonserte nettopp at spillet vårt, Teslagrad, kommer på Wii U i tillegg til PC/Mac/Linux og PS3!


Vi driver og eksperimenterer med å skreddersy funksjoner til Wii U- kontrolleren for øyeblikket, er veldig spennende!
  • 0
Siterer fantomena:
Har hørt at jeg må bruke en del timer på system oppdateringer. Hvor lang tid? Har et 100/100 MB Internett.


Jeg fikk min konsoll etter at disse omtalte oppdateringene var ute, men det tok ikke mer enn 30 minutter.

Du har flere spill å boltre deg i enn meg om vi ser bort i fra de jeg har kjøpt på eshopen. Men så har jeg jo Monster Hunter som fort blir det samme som 3 spill når det angår timer Uansett, gratulerer med dine kjøp!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer ollibald:
Vi driver og eksperimenterer med å skreddersy funksjoner til Wii U- kontrolleren for øyeblikket, er veldig spennende!


Høres interessant ut!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer ollibald:
Vi i Rain games annonserte nettopp at spillet vårt, Teslagrad, kommer på Wii U i tillegg til PC/Mac/Linux og PS3!


Vi driver og eksperimenterer med å skreddersy funksjoner til Wii U- kontrolleren for øyeblikket, er veldig spennende!


Wow, så noe om det på mynintendonews, og var solgt etter å ha sett traileren. Kommer til å kjøpe på dag én, er en sucker for steampunk.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer ollibald:
Vi i Rain games annonserte nettopp at spillet vårt, Teslagrad, kommer på Wii U i tillegg til PC/Mac/Linux og PS3!


Vi driver og eksperimenterer med å skreddersy funksjoner til Wii U- kontrolleren for øyeblikket, er veldig spennende!


Hva blir prisen?
  • 0
Synd at Game & Wario ikke gjør det så bra. Wii-spillet var knakende godt, men det ser ut til at de har forandret formularen en del. Nå er det litt større spill fremfor mikrospill.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så nettopp den japanske Pikmin-directen. Ser ut som det beste spillet i serien hittil, og om du har prøvd noen av de andre spillene, så vet du nok at det sier litt.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Likte Pikmin 1 og 2, så Pikmin 3 skal uten tvil skaffes.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg fikk ZombiU i dag og jeg ble veldig overrasket over hvor skummelt det er! Jeg får nesten Amnesia-følelsen, og det sier vel litt. ZombiU er i hvert fall det beste survivalspillet jeg har spilt. Synd det aldri solgte noe godt, for en oppfølger hadde jeg satt pris på!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Har Pikmin 3 kommet nå? Noen som har det allerede?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spillet lanseres 26 juli, om jeg ikke tar feil.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Spillet lanseres 26 juli, om jeg ikke tar feil.


Ja. Om fem dager kommer det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har bestilt Pikmin fra Platekompaniet, som er notorisk tidlige med leveringene, så jeg håper det kommer i starten på denne uka. NintendoNorge hadde visst fått det allerede på lørdag.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Jeg skal nok skaffe det etter at jeg har etablert meg i den nye hybelen. Trodde det kom nå til uka, men jeg tok meg ikke bryet med å sjekke det. Gleder meg til å se anmeldelsene også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så, hva tror dere om Nintendo og Atlus? Håper det blir noe av, de nyter tross alt godt av å ha Monolith Soft så nært på.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Hva heter folk på Wii U? Jeg trenger venner!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Heter HylianGameboy. Om det er flere her som ikke har meg på vennelista vil jeg gjerne ha flere fra GR der.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hva heter folk på Wii U? Jeg trenger venner!


Hvis du går tilbake i tråden, finner du mange som har lagt ut sitt MiiVerse-navn. Det er vel mulig for dem å gjenta det også ... Mitt står også i krypinnet.

Siterer Jompapa:
Så, hva tror dere om Nintendo og Atlus? Håper det blir noe av, de nyter tross alt godt av å ha Monolith Soft så nært på.


Googlet det, men fant ingen gode kilder. Hva dreier det seg om?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Høres ut som flere eksklusiver til Wii U. Håper det blir noe av.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!