Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 4 ~ Offisiell tråd ~


Jeg skulle prøve å installere BF4 idag. Lite visste jeg hva jeg hadde i vente. Først ville ikke Origin reagere overhodet før jeg hadde reparert installasjonen, oppdatert, og åpnet opp Windows-brannmuren. Jeg måtte også sørge for å kjøre Origin som administrator. Deretter måtte jeg installere et plugin i nettleseren, men selv dét var ikke nok. Nettleseren klaget stadig uten å gi noen grunn hvorfor, så etter litt googling fant jeg at jeg måtte tweake Origin enda litt mer. Endelig fikk jeg startet spillet, men før jeg faktisk rakk å komme helt inn på noen servere crashet spillet med en DirectX-error om uforståelige kommandoer. Jeg måtte endre non-unicode-language-greier til English (US) fra English (UK). Nå får jeg ikke lenger den samme feilmeldingen, jeg får istedenfor en annen og spillet fryser i tillegg (mens det fremdeles er i lasteskjermen). Denne gangen står det noe om dårlig skrevne kommandolinjer.

DICE har virkelig ikke lyst til at jeg skal spille spillet, har de? Jeg begynner å føle meg noe uønsket.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg opplever ikke på langt nær like mange krasj nå som ved lansering, men Battlelog nekter ofte å la meg spille. Nyeste plugin kan være installert i det ene øyeblikket, mens jeg fem minutter senere må oppdatere ørten ganger for å kunne koble til en server. Selv da får jeg ved mange tilfeller tilkoblingsfeil og avbrytelser tilsynelatende uten grunn.

Det er imidlertid skikkelig moro når det først fungerer, og grafikken er i tillegg utrolig pen.
  • 0
Elsker lyden, grafikken, gameplayet. Og våpnene der føles mye bedre.
mah boi
  • 0
Har også måtte installere plugin et par ganger for mye, men nå kjører spillet knirkefritt og kræsjer nesten aldri, sammenliknet med perioden før den siste store oppdateringen.

Siterer Duck Song:
Og våpnene der føles mye bedre.


Helt enig.

Siterer Strategist:
DICE har virkelig ikke lyst til at jeg skal spille spillet, har de? Jeg begynner å føle meg noe uønsket.


Det høres spesielt ut. Er ikke kjent med problemet selv. Håper du finner ut av det.
''eh'' - Link
  • 0
Det virker som om jeg har alle de samme problemene som andre har hatt i vekslende perioder for noen måneder siden, og jeg har alle problemene samtidig. Dette enda jeg har en helt ny, kraftig PC, oppdaterte drivere og har fulgt alle instruksjoner jeg kunne komme over for å fikse det. Veldig kjedelig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ja, det virker som du er borti alle på en gang. Slet litt før seneste oppdatering, men ikke på samme måte som det virker som du gjør nå.
Nesten utrolig at det går an. Hva med å avinstallere spillet og så laste det ned og installere fra Origin istedet? Det var ihvertfall løsningen for meg da BC2 ikke ville starte. Koden har du jo. Forskjellen på mitt problem med BC2 og ditt er jo at du faktisk får startet spillet.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg er vel kommet til det stadiet at jeg får prøve det du foreslår.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har ikke hatt så mye tid på å spille BF4, men herregud så kult det er. Multiplayeren fungerer godt, synd EA fucker opp tilkoblingen min hele tia.. Singeplayeren er kanon!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Skulle til å gjennomføre BF4 på Hard vanskelighetsgrad i dag, kom til oppdrag 5 og når eg skulle avslutte/fullføre oppdraget der eg var komt så fryste spillet. Og etter det slo eg på PS3`en igjen og gikk inn på BF4 så var alt av kampanje oppdragene og multiplayer rankingen slettet av en merkelig grunn. Sykt irriterende. Gidder ikke gjøre alt på nytt igjen, eller kanskje senere.
Rainbow Mushroom
  • 0
Vurderer å kjøpe denne såkalte Cod klonen. Føles spillet som at du herjer terrorister eller er det enda en tam simulering?
Rip Zyzz </3
  • 0
Cod-klone? Hah.
Terrorister? Hah.
Simulering? Hah.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer DoItPhaggit:
Vurderer å kjøpe denne såkalte Cod klonen. Føles spillet som at du herjer terrorister eller er det enda en tam simulering?


Vil ikke si de punktene treffer spesielt godt. Fireren er også ennå mer intens enn treeren.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Cod-klone? Hah.
Terrorister? Hah.
Simulering? Hah.


Thats right, bf er altfor likt cod.
Rip Zyzz </3
  • 0
Siterer DoItPhaggit:
Thats right, bf er altfor likt cod.


Du kan jo spille RO, Rising Storm eller Arma?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer DoItPhaggit:
Citerer RockFuzzEleven:Cod-klone? Hah.
Terrorister? Hah.
Simulering? Hah.

Thats right, bf er altfor likt cod.



Usikker på om jeg kan ta deg seriøst because dolan.
  • 0
Yeay... Gjennomførte spillet på Hard i går. Eg vil nå si at Call of Duty er hakket vanskeligere å gjennomføre på Veteran enn hva Battlefield er på Hard.
Rainbow Mushroom
  • 0
Spilte Battlefield 4 tidligere i år, men så dabbet interessen av meget tidlig. Var underholdene en liten stund, men så ble det fort kjedelig synes jeg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Spilte Battlefield 4 tidligere i år, men så dabbet interessen av meget tidlig. Var underholdene en liten stund, men så ble det fort kjedelig synes jeg.


Skjønner egentlig ikke hvorfor min egen har vart så lenge. Har rushet leveler som bare rakkern og har fått følelsen for hvordan alt fungerer nå, spiller dessverre fremdeles uten en fast gruppe, noe som leder til absurde tap nå og da, men ellers går det fint. Spillet har definitivt mange problemer, jeg bør nok skrive en slaktanmeldelse, men jeg er sugen på et bra MP-spill, og BF4 er bra.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har gått fra bf4 på ps4 til pc. Ettersom jeg ble møkka lei hele ps4 en og solgte den, "Ja jeg angrer"

Noen som kan anbefale noen bra servere der jeg slipper teamspeak. Har ikke tid til og bable. Da alle maser hele tiden rundt meg som unger, kjærring, katt, og denne forbanna telefonen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!