Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 4 ~ Offisiell tråd ~


Det er et valg DICE har tatt, de har selv sagt at de ikke ser poenget i å ha meningsløs vold i et spill.
  • 0
Er det noen andre på forumet her som sliter skikkelig med å komme inn i betaen? Det henger seg i loading skjermen hver eneste gang jeg prøver å bli med i en match...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det går greit å bli med i matcher her.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen andre på forumet her som sliter skikkelig med å komme inn i betaen? Det henger seg i loading skjermen hver eneste gang jeg prøver å bli med i en match...


For meg gikk det tregt første gang jeg skulle inn på en server, men ellers har det gått greit.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
For meg gikk det tregt første gang jeg skulle inn på en server, men ellers har det gått greit.


Jeg kommer enda ikke inn. Virker som en god del andre har problemet også. Oh well...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Bf4 virker ganske så fantastisk, men denne LEVOLUTION tingen vises etter min mening dårlig i betaen.
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Siterer link98:
Bf4 virker ganske så fantastisk, men denne LEVOLUTION tingen vises etter min mening dårlig i betaen.


Ja, er det bare den ene byggningen som kan gjevnes med jorden??

Har prøvd betaen nå, på PS3 (fordi PC versjonen nekter å funke) og det virker absolutt bra, men ikke så bra som jeg trodde det skulle bli.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen andre som har ræva performace på PC? Kjører i5 2500K og GTX 680, og selv om jeg satt alt på low så ligger det på average 25 FPS. hva fanden liksom.

Har lagt inn beta driverne fra Nvidia btw.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer link98:Bf4 virker ganske så fantastisk, men denne LEVOLUTION tingen vises etter min mening dårlig i betaen.

Ja, er det bare den ene byggningen som kan gjevnes med jorden??

Har prøvd betaen nå, på PS3 (fordi PC versjonen nekter å funke) og det virker absolutt bra, men ikke så bra som jeg trodde det skulle bli.


Levolution er mer enn bare rasbare bygninger. Det kan være ting som å lukke gittere i en butikk, heiser, interakive dører og andre elementer, stenge for kjøretøy etc. Ting som det.
  • 0
Jeg hadde egentlig et ganske dårlig førsteinntrykk av betaen, men etter å ha spilt en stund, ombestemte jeg meg ganske raskt. Betaen er kanskje full av bugs, ustabilitet og mangler, men jeg koste meg faktisk hvert eneste minutt jeg spilte istad. Det er definitivt morsomst å spille med bekjente, helst med mikrofoner (slik som i alle BF-spill). Og den nye spillmodusen er fantastisk.

Kanskje jeg forhåndsbestiller likevel. : )
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Runnet spillet nå, og jeg er MEKTIG imponert over singleplayeren.

Spoiler poiler poiler:Fy faen, slutten er jævlig. Vi ble sendt ut med masse C4 for å bombe den jævlige kinesiske båten som er i ferd med i ødelegge Valkyrie. Pac blir igjen på båten, du, Hannah og Irish drar. Vi laster en båt med C4, og kjører bort. Fester bomber på siden av båten, og bruker en slags entrehake til å komme oss til broen utenfor, forhåpentligvis safe for eksplosjonen
dessverre, når vi er hundre meter over båten, er det ikke signal på C4 detonatoren.

En av de må ned igjen for å sette en ny C4. Jeg kunne velge at enten Hannah eller Irish skulle ned. De argumenterte mellom seg og begge to ville ned. Jeg kunne velge, Irish eller Hannah. Det var så jævlig vanskelig, og jeg greide ikke å bestemme meg.

Gjett hva skjedde?

I bakgrunnen sprengte hele Valkyrie fordi jeg ikke greide å bestemme meg. Og med Valkyrie døde Pac. Og det var min feil, bare fordi jeg ikke klarte å velge
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Runnet spillet nå, og jeg er MEKTIG imponert over singleplayeren.


Wth, trodde dette kom ut imorgen haha
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Enten:

Siterer Parkour Gamer:
singleplayeren


Eller VPN.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Både Singleplayer og VPN
Måtte bruke VPN for SP også, gitt.
  • 0
Fant spillet nedlastbart til 328,-, men vil helst ha spillet fysisk. Noen som vet hvordan det ligger i pris?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Fant spillet nedlastbart til 328,-, men vil helst ha spillet fysisk. Noen som vet hvordan det ligger i pris?


400 - 600 spørs hvilken plattform du skal ha det på. Pc er alltid billigere
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
400 - 600 spørs hvilken plattform du skal ha det på. Pc er alltid billigere


Takk for svar. Tenker til PC, så får håpe jeg kan få tak i det til 400. Tar bytur i morgen og sjekker litt rundt.
''eh'' - Link
  • 0
Hørt om mange bugs, men overrasket over omfanget av dem. Hvordan var situasjonen før R7-oppdateringen??

Dagens irritasjonsmomenter:

Lyd som blir borte
Bilde som fryser tre ganger per game
Frys hver gang man går ut av kjøretøy
Kræsj ved enden av spill og når jeg går inn på en server

Lagt til 2013-11-10 21:09:
Og ikke minst når skyskraperen i Siege of Shanghai faller...

Lagt til 2013-11-10 21:10:
Det er synd, for jeg er veldig glad i Dice. Spillet er jo nesten uspillbart.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg kjøpte meg Battlefield 4 til PC idag. Får dog ikke prøvd det før jeg kommer tilbake til Trondheim.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Spillet kræsjer ikke lenger, men vet ikke hvorfor.

Obliteration er utrolig gøy når man får det til. Spilte nettopp et game på 40 min med to kamerater og gleden var stor når vi til slutt vant.
Noen som har prøvd denne modusen?
''eh'' - Link
  • 0
  • Play
  • Play
Spiller bare TDM for øyeblikket. Farmer våpen.
  • 0
Laster ned nå, gleder meg
mah boi
  • 0
Oppdateringen som kom i dag er på 1gb.
''eh'' - Link
  • 0
Hei! Jeg og en venn har hatt en battlefield battle i rike form, hyggelig om dere kunne gått inn på dikt tråden og stemt semper fi *hooh raah*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!