Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Jeg kan skryte på meg å aldri ha spilt et GTA-spill (I kid you not), så jeg er litt spent på om det faller i smak.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Haha, skikkelig toten engelsk. I had a veldig god taste.

Får håpe spillet faller i smak da.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg kan skryte på meg å aldri ha spilt et GTA-spill (I kid you not), så jeg er litt spent på om det faller i smak.


Det er egentlig litt spesielt. Men håper at det faller i smak for din skyld.
  • 0
Gta Ic var det første Gta spillet jeg eide. Senere har jeg kjøpt meg Chibatown, III, san andreas, Vice City og vice city stories.

Lagt til 2013-08-05 15:36:
Chinatown
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Første GTA jeg prøvde var GTA III sammen med onkelen min. Og etter det, så har jeg vært innom alle spillene, takket være samlepakka på Steam. Men San Andreas og GTA III er de klarte beste spillene i serien.
  • 0
Det første jeg spilte var det originale spillet GTA. Til gode gamle PS1. Jeg kan huske hvor fantastisk spillet ar, åpen verden som man kunne leke seg i. Selv om jeg var bare tja...6 år? Så falt det i smak, volden i spillet er egentlig veldig grotesk når jeg tenker på det, men kan ikke sammenlignes med dagens volds spill.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gidder ikke å bla tilbake for å se om noen andre har postet denne men den er litt gammel http://i.imgur.com/Jyxh1sI.jpg
Trying to be reasonable
  • 0
HYPE!
Kan nesten ikke vente lengre. Takk Furon
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nå kan ikke september komme fort nok! Tusen takk for å ha delt denne med oss Furon!

Og da får vi mer svar i morra om GTA Online. Spennende!
  • 0
Datoen stemte ikke håper på neste tirsdag isåfall.
Trying to be reasonable
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da blir dette spillet snart forhåndsbestilt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Da blir dette spillet snart forhåndsbestilt.


Begynner i alle fall å nærme seg release nå!
  • 0
Trur eg skal vente til september med å kjøpe det. Er ikkje så keen på å kjøpe det ved release.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Trur eg skal vente til september med å kjøpe det. Er ikkje så keen på å kjøpe det ved release.


Den kommentaren gir faktisk ingen mening. Du er klar over at spillet kommer i September også?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Den kommentaren gir faktisk ingen mening. Du er klar over at spillet kommer i September også?


Meinte Oktober.
  • 0
Okey, men jeg ser fortsatt ikke grunnen til å vente? I mange butikker er jo spillet billigere den første uken, også går de opp til standard pris igjen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Elektro Banana:
Okey, men jeg ser fortsatt ikke grunnen til å vente? I mange butikker er jo spillet billigere den første uken, også går de opp til standard pris igjen.


Og et sånt spill som dette tar evigheter før det billig. Hvor mye billigere snakker vi første uken?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Elektro Banana key, men jeg ser fortsatt ikke grunnen til å vente? I mange butikker er jo spillet billigere den første uken, også går de opp til standard pris igjen.

Og et sånt spill som dette tar evigheter før det billig. Hvor mye billigere snakker vi første uken?

100-200 kr. Alt etter hvor du kjøper det.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Elektro Banana key, men jeg ser fortsatt ikke grunnen til å vente? I mange butikker er jo spillet billigere den første uken, også går de opp til standard pris igjen.

Og et sånt spill som dette tar evigheter før det billig. Hvor mye billigere snakker vi første uken?


Jeg kjøper aldri spill i butikker lengre, men pleier å være sånn 450-499 første tiden også går det opp til 550-599 som regel.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Jeg kjøper aldri spill i butikker lengre, men pleier å være sånn 450-499 første tiden også går det opp til 550-599 som regel.


Det er grunn til at visse spill skaffes på dag 1 eller på forhåndsbestilling! Og spill som GTA tar ofte flere måneder før de faller i pris.
  • 0
  • Play
  • Play
Ser ikke Ps3'en min før i juletider, så store-storebror skal få låne den slik at han kan få spilt GTA V. Får spillet av ham når eg kjem hem at, heldige meg.
  • 0
Traileren til GTA Online var rååååå!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ser utrolig lovende ut dette her. Vurder forhåndsbestilling.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Ser utrolig lovende ut dette her. Vurder forhåndsbestilling.


Det må du gjøre. Har allerede gjort det selv.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. Traileren for Online gjorde bare at jeg hadde enda mer lyst på det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!