Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xenoblade Chronicles ~ Offisiell tråd ~


Siterer Grallen:
Har forstått det slik at man kan bruke Gamepaden når man spiller på Wii U. Vet noen om det er mulig å bruke Pro Controlleren?


Pro Controlleren funker ikke nei. Da må du ha Classic Controller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Pokker. Jaja, gamepad er vel mye bedre enn remote.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Pokker. Jaja, gamepad er vel mye bedre enn remote.


Det er det helt klart. Remote'n alene er helt forferdelig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det er det helt klart. Remote'n alene er helt forferdelig.


Tviler ikke. Men en ting til, funker gamepaden kun på den nedlastbare versjonen, eller funker den på disk-utgaven også?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Tviler ikke. Men en ting til, funker gamepaden kun på den nedlastbare versjonen, eller funker den på disk-utgaven også?


Bare den digitale utgaven.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ble ferdig med spillet igår. Helt fantastisk. Likte innspurten på slutten og den klassiske JRPG-stilen med siste boss i verdensrommet.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg sitter av alle ting fast på første boss.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg sitter av alle ting fast på første boss.


Snakker du om "eneren" eller "toeren"? Gjør oppmerksom på at Wii U- spillet har denne tråden: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=76574&page
=4


Lenge siden siste innlegg, men blir vel mer aktivitet nå som det har kommet ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Snakker om Wii/3DS spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Cluet med første boss er så vidt jeg husker bare å bruke chain attack.

For å fylle opp party gaugen må man bruke arts korrekt. F. eks bruke slit edge fra siden.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg sitter av alle ting fast på første boss.


Hehe. Ganske snedig sted å stå fast

Men posisjonering har stor betydning for kampene i dette spillet, så vær i konstant bevegelse. Bruk slit-edge fra siden og prøv deretter å få Shulk mest mulig bak fienden og spam backslash. Det er det som skader mest.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hehe. Ganske snedig sted å stå fast


Hahaha

Takk for tips folkens, skal prøve igjen! Vurderte å grinde litt, men kanskje det ikke trengs. Jeg har ikke kommet veldig langt, man av det lille jeg har spilt så liker jeg spillet ekstremt godt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Takk for tips folkens, skal prøve igjen! Vurderte å grinde litt, men kanskje det ikke trengs. Jeg har ikke kommet veldig langt, man av det lille jeg har spilt så liker jeg spillet ekstremt godt.


Du kan ev. spamme backslash og sette på speed. Det er i alle fall det de gjør i Smash.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Du kan ev. spamme backslash og sette på speed. Det er i alle fall det de gjør i Smash.


Dessverre må man nok litt lengre ut i spillet før man lærer speed
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Mister man noe av å dø i Xenoblade? XP? Penger?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mister man noe av å dø i Xenoblade? XP? Penger?


Lenge siden jeg har spilt det, men man mister ingenting så vidt jeg husker, man blir bare teleportert til nærmeste Fast travel sted.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Lenge siden jeg har spilt det, men man mister ingenting så vidt jeg husker, man blir bare teleportert til nærmeste Fast travel sted.


Thats it? Så greit!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Thats it? Så greit!


Så en video om at det var tilfelle i X-ern også. Skells er kanskje et unntak, tror jeg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
For dere som har spilt xenoblade chronicles , hvis du syns xenoblade chronicles x var helt greit, er det vært å prøve å finme en kopi eller om det er mulig å prøve det orginale via eshop?
  • 0
Siterer Subject 17:
Ble ferdig med spillet igår. Helt fantastisk. Likte innspurten på slutten og den klassiske JRPG-stilen med siste boss i verdensrommet.


Den bossen var tøff!! Husker jeg hatet den fordi den eide meg så hardt, men deilig når man endelig klarer det!
  • 0
Siterer Xtord:
For dere som har spilt xenoblade chronicles , hvis du syns xenoblade chronicles x var helt greit, er det vært å prøve å finme en kopi eller om det er mulig å prøve det orginale via eshop?


Mange vil si at det originale spillet var bedre, så det er nok verdt å skaffe seg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Siterer Xtord:For dere som har spilt xenoblade chronicles , hvis du syns xenoblade chronicles x var helt greit, er det vært å prøve å finme en kopi eller om det er mulig å prøve det orginale via eshop?

Mange vil si at det originale spillet var bedre, så det er nok verdt å skaffe seg.

Selv om man bare syns xenoblade chronicles X var helt ok?
  • 0
Siterer Xtord:
Selv om man bare syns xenoblade chronicles X var helt ok?


Det spørs vel egentlig helt på hva du ikke likte med X. Hvis du ikke likte storyen og karakterene så er det vel verdt å teste Xenoblade, for historien og karakterene der er regnet for å være endel bedre. Gameplayet ellers er vel ganske likt, tror jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Xtord elv om man bare syns xenoblade chronicles X var helt ok?

Det spørs vel egentlig helt på hva du ikke likte med X. Hvis du ikke likte storyen og karakterene så er det vel verdt å teste Xenoblade, for historien og karakterene der er regnet for å være endel bedre. Gameplayet ellers er vel ganske likt, tror jeg.


Skjønner. Hvis gameplayet er relativt likt så får vi se , da må historien og karakterene være såpass mye bedre før jeg skal gi det er forsøk.

Jeg syns , at gameplayet ,det funket, jeg klarte kanskje 1-2 timer før jeg ble litt lei å måtte ta det en annen dag, men nå skal det sies at det var en del bedre når jeg fikk mecha.
Men, hvis som sagt karakteren og storiene er bedre så kan jeg se litt bort ifra et gameplay jeg bare syns er helt greit, jeg skjønner at folk liker det for all del, det er bare ikke noe jeg kan spille i mer en 1-2 timer spesielt etter 20-30 timer ut i det, når jeg fikk mecha ble det en del kulere.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det spørs vel egentlig helt på hva du ikke likte med X. Hvis du ikke likte storyen og karakterene så er det vel verdt å teste Xenoblade, for historien og karakterene der er regnet for å være endel bedre. Gameplayet ellers er vel ganske likt, tror jeg.


The music, the music. The goddamn music.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!