Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Er nysgjerrig på hva folk synes om spillet, og det ser ikke ut som så mye annet foregår her.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Herregud! Dette spillet er jo helt utrolig bra! Klarte neste ikke legge det fra meg! Tror dette er årets overraskelse for min del, eller tiårets overraskelse for den saks skyld. Nei jeg tuller ikke. Jeg har ikke på mange mange år spilt et spill som er så brutalt, så utrolig vanskelig og så ufattelig tilfredsstillende å spille! Veldig mange utropstegn fra meg her nå, men jeg er bare så innmari glad!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes DS1 var bedre, mobsa som leder opp til bossen i DS2 er bare for enkle i forhold til det bossen er. De har også skrudd opp vansklighetsgraden slik den til tider blir urettferdig noe som gjør at man bare får lyst til å legge fra seg spilet. Bossromma er liksom blitt mye mindre, ivertfall de første, noe som gjør det problematisk for class som trenger rom for å kunne hoppe rundt.

Liker heller ikke det faktum at vansklighetsgraden er så spredt og man ender opp med å dø fordi man leter etter steder som passer til ditt level. De har heller ikke fikset mange irriterende ting fra DS1 slik som at man ikke kan selge våpena.
  • 0
Synes det bare er artig å dø jeg, gjør det mer episk når man vinner til slutt. Men er kjipt når man mister soulene da. På den første bossen, klatret jeg opp i tårnet, tok et jump attack på hodet hans. Vi sloss bortover greierne, han var nesten død, han presset meg mot kanten der det ikke er "gjerde", og han denger til så jeg flyger utenfor og dør. Jeg smiler og gleder meg til å prøve igjen !

Lagt til 2011-10-07 23:17:
Selv om jeg mistet 1000 souls eller noe sånt.
  • 0
Høres ut som et bra spill om du ikke er en slags perfeksjonista.
You kno' få alle hjerter i Zelda og slikt.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Høres ut som et bra spill om du ikke er en slags perfeksjonista.
You kno' få alle hjerter i Zelda og slikt.

Det er nok mest opp til en selv. Nå har jeg jo bare spilt to timer, men det med utforsking i dette spillet virker for min del veldig engasjerende.

Som sagt er Dark Souls veldig vanskelig, men nå er jeg også veldig uvant til et kampsystem som dette. Tror nok det bare er noe å gjøre seg vant til, for jeg synes spillet er verdt det så langt.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har bare spilt 1 time men jeg liker dette veldig godt. Liker at man kan utforske og at man finner steder som man MÅ vente med til senere
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Håper GR lar meg vinne dette
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har nå spilt ca 2 timer, og spillet er helt Fantastisk! Jeg liker utrolig godt at du kan ha med deg ALT du har samlet inn av utsryr på en gang, og det er bare hvor mye du kan equipe (fant ikke norsk ord ) som blir regulert. Detter passer utrolig godt til den åpene utforsk overalt på en gang måten til spillet. Dette er forandringer jeg liker at de har gjordt fra Demon's Souls.

Har bare vunnet over intro bossen, og den derre Taterentus Demon eller noe, men så langt så syntes jeg de var helt ok lette/vanskelige bosser (untatt intro da som åpenbart var lett)

Er Bandit, og han heter "Tor Erikson" viking anyone? Må si at dette er et spill som jeg er ekstremt fornøyd med, og hver eneste gang jeg må legge vekk spillet har man lyst å spille mer, selv om det siste du gjorde var å vandre over en stor bro og plutselig kom en drage som drepte deg med en rask flammekule...

For de som er usikre kan jeg ikke annet en å anbefale dette spillet, for jeg tviler på at noen her på GR vil finne spillet for vanskelig til å nytes.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Har noen funnet et sted tidlig i spillet der man kan finne eller kjøpe piler? Litt teit å være Ranger/Hunter og så ikke ha noen piler...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har noen funnet et sted tidlig i spillet der man kan finne eller kjøpe piler? Litt teit å være Ranger/Hunter og så ikke ha noen piler...


Du vet den trappen som går langs fjellet og opp til stein broen fra bonfire plassen? Ja, den veien som fører til han taurus bossen eller hva den nå heter. Før du kommer til han så er det et bonfire inni et tårn, men før du kommer til det tårnet, kommer du til en plass der det står en bue skytter, også noen vanlige sverd folk. Til høyre går det en trapp med et par trappe trinn ned også et lite strekke før det går noen trappe trinn opp. Der er det to folk med spyd og skjold. Drep de, det er ei skjult trapp der. Knus kassene for å komme deg ned. Skal være en selger der som selger piler, og buer.
  • 0
ohh buskytter uten piler... Good luck Nei da, men hvordan funker det mot bosser som hele tiden rusher mot deg?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Han har jo sikkert et sverd og da
  • 0
... True, men hvor burde jeg gå etter den derre Taurus bosen? kommer ikke fobi den røde dragen...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
du skal ikke forbi den røde dragen heller, du skal ned til høyre når du løper mot den røde dragen
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Et fantastisk spill indeed. Har funnet ut hvordan jeg skal ta taurus demon. Men må bare få til planen. Har også klart å drepe den høye ridderen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hvor finner jeg matrialet som trengs for og oppgradere våpen og armour?Og hvor finner jeg mer humanity?
  • 0
Siterer ROJ123:
Du vet den trappen som går langs fjellet og opp til stein broen fra bonfire plassen? Ja, den veien som fører til han taurus bossen eller hva den nå heter. Før du kommer til han så er det et bonfire inni et tårn, men før du kommer til det tårnet, kommer du til en plass der det står en bue skytter, også noen vanlige sverd folk. Til høyre går det en trapp med et par trappe trinn ned også et lite strekke før det går noen trappe trinn opp. Der er det to folk med spyd og skjold. Drep de, det er ei skjult trapp der. Knus kassene for å komme deg ned. Skal være en selger der som selger piler, og buer.


Fett, får sjekke det når jeg kommer hjem. Syns det var digg å kunne bruke bue, man kan ta se litt bedre tid på noen plasser liksom!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da har jeg tatt Taurus Demon. Det var en artig duell! En ting, i dette spillet ser ikke karakteren din noe pen ut i det hele tatt når dem ikke har på seg rustninger. I demon's souls så det mer gjennomført ut...
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer ROJ123 u vet den trappen som går langs fjellet og opp til stein broen fra bonfire plassen? Ja, den veien som fører til han taurus bossen eller hva den nå heter. Før du kommer til han så er det et bonfire inni et tårn, men før du kommer til det tårnet, kommer du til en plass der det står en bue skytter, også noen vanlige sverd folk. Til høyre går det en trapp med et par trappe trinn ned også et lite strekke før det går noen trappe trinn opp. Der er det to folk med spyd og skjold. Drep de, det er ei skjult trapp der. Knus kassene for å komme deg ned. Skal være en selger der som selger piler, og buer.



Fett, får sjekke det når jeg kommer hjem. Syns det var digg å kunne bruke bue,
man kan ta se litt bedre tid på noen plasser liksom!


husk å kjøp resident key fra han undead merchant...typen....
du kan bruke den nøkkelen til å slippe ut en mann som er stengt inne i huset sitt...et sted i byen....han ender opp ved firelink shrine..der han selger flere typer magi....

Siterer gnyg:
Da har jeg tatt Taurus Demon. Det var en artig duell! En ting, i dette spillet ser ikke karakteren din noe pen ut i det hele tatt når dem ikke har på seg rustninger. I demon's souls så det mer gjennomført ut...


syns alt ser bedre ut i dark souls jeg^^ men men..

Siterer sulesnus:
Hvor finner jeg matrialet som trengs for og oppgradere våpen og armour?Og hvor finner jeg mer humanity?


kjøp fra selgere...dropper fra sterke fiender...

humanity plukker du opp her og der...eller så får du det av boss-kamper..

Lagt til 2011-10-08 16:50:
Siterer Onkel Gerda:
... True, men hvor burde jeg gå etter den derre Taurus bosen? kommer ikke fobi den røde dragen...


vent til han spruter ild...så bare løper du så fort du kan til trappene mot høyre...
kjapp deg ned...og vips! så kommer du deg videre.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Syns de er litt late som ikke har fikset fysikken på døde fiender, den er like fued up, om ikke mer, som på DS1.
  • 0
boss nmr4= død

Lagt til 2011-10-08 17:43:
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Fikk nettop et dragesverd Jeg stod under brua og skøyt dragen i halen til sverdt droppa.Det sender ut en shockwave når jeg holder det i begge hender,men det går i stykker ganske fort da.
  • 0
boss nmr 5= umulig? virker sånn...-.-....får vel prøve videre..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva må man gjøre for å oppgardere våpen? Har ikke funnet noen "blacksmith ed" enda
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!