Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Zyrocz:
Limited Edition er bare første opptrykk, slik som Demon's Souls her i Europa.


Jojo, men det er fremdeles kult syns nå jeg da. Ihvertfall når den koster det samme som det vanlige spillet og faktisk er en god limited edition.

Siterer Onkel Gerda:
Enig med zyrocs, synes egentlig ikke at Demon's Souls var noe vanskelig... Den ENESTE bossen som jeg syntes var vanskelig var False King... Døde på bare 2 andré bosser (maneater og Maiden Astera) Maneater dyttet den uheldige meg utfor klippen, og på Maiden Astera så ble jeg drept av vinn atter hun hadde sagt at hun hadde overgitt seg... (hadde drept hennes trofaste riddder vinland, og var ikke klar får hyppige magi angrep fra en med selvmordstanker...)


Det er godt å høre! Kanskje jeg skal gi Dark Souls en sjanse? Jeg kan jo ikke vite hvor vanskelig det er før jeg har prøvd og det er jo litt kult i seg selv å ha et sånt spill...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Enig, kan jo hende at jeg bare er naturtalent (neida) men jeg personlig synes f.eks COD er MYE vanskeligere, fordi at jeg IKKE kan bli bedre, men i Demon's Souls kunne en trene seg god relativt lett
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Onkel Gerda:
Døde på bare 3 andré bosser (maneater og Maiden Astera og Fools Idol)


Så du døde ikke 1 eneste gang da du skulle opp mot Flamelurker?! o.O Den apen ble jo helt gal da den hadde lite liv. Med mindre du brukte en form for glitch for å sette Flamelurker fast, så ser eg det vanskelig å overleve før du har fått lært dens bevegelser og angrep
  • 0
Siterer Play:
Citerer Onkel Gerda:
Døde på bare 3 andré bosser (maneater og Maiden Astera og Fools Idol)


Så du døde ikke 1 eneste gang da du skulle opp mot Flamelurker?! o.O Den apen ble jo helt gal da den hadde lite liv. Med mindre du brukte en form for glitch for å sette Flamelurker fast, så ser eg det vanskelig å overleve før du har fått lert dens bevegelser og angrep


Ingen glich... Hadde hørt at den var vanskelig men syntes at den var veldig lett...

Lagt til 2011-10-05 23:23:
Syntes Fools Idol Var vanskeligere, siden jeg ikke klarte å huske hvor fellende var første gangen.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Flamelurker var vanskeligere enn False King syntes no eg...
  • 0
Syntes False King var den vanskeligste
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Håper Soundtracket i Dark Souls blir like bra som i Demon's souls! Søkte opp soundtracket til Demon's Souls nå, og det er jo skikkelig bra!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Syntes Fools Idol Var vanskeligere, siden jeg ikke klarte å huske hvor fellende var første gangen.


Men fant du ut av det med slaven med eller uten guide?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Slavene ? Nei jeg bare drepte dem fordi de var i veien... Jeg viste ikke/ vet ikke hva som skjer hvis man ikke drepte dem.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tenkte på han du som gjenopplivde Fools Idol etter hver gang du drepte henne. Den som ikke er i hovedrommet
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ohh må ha gjort det, for jeg er freak når det gjelder å se ALT før jeg går videre i spill... Da lar jeg nok ikke en tulling som vifter med armene leve...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Tror ikke det er min type spill.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Anbefaler å se gameplay videoer og anmeldelser før du kjøper ja
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Anbefaler å se gameplay videoer og anmeldelser før du kjøper ja


Vel jeg har hørt at Dark Souls er et spill man virkelig ikke kan dømme utifra videoer. Man må liksom spille det for å forstå det. Vet ikke om dette er rett, men det virker som alle har en litt forskjellig mening om spillet.

Håper folk er villig til å diskutere taktikker og slikt her, sånn at vi ikke fullt så proffe (Meg feks) kan få litt hjelp igjennom dette spillet når vi trenger det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Etter det jeg kan si så er Dark Souls et spill man må ha om man liker en utfordring. Man må virkelig streve for å oppnå noe som helst i dette spillet. Har så vidt kommet ut i spillet og jeg møter fiender som dreper meg lett om jeg ikke er forsiktig. Og de sender som regel ikke bare en fiende på deg, men flere. Dark Souls er mer åpent enn Demon's Souls, og det er noe jeg liker. Et tips er å ikke rushe fienden og heller ha en defensiv kamp stilling om man har lyst å leve litt lengre.. Før man dør av en annen fiende Jeg anbefaler spillet ihvertfall.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg kommer til å komme med innspill og taktikker etterhvert. Men foreløbig så kommer jeg til å spille helt uten hjelpemidler. Prøve å finne det ut på egenhånd hvordan jeg skal komme meg videre. Syns at internett er trist sånn sett da det er altfor lett å finne fram tips og taktikker.

Om den er med på spillet så anbefaler jeg thief ring. Dette er en ring som gjør at en blir mer skjult for vanlige fiender. Finnes også en for black phantoms. Begge er ringtyper som gjør at en kommer nærmere innpå fienden. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg kommer til å komme med innspill og taktikker etterhvert. Men foreløbig så kommer jeg til å spille helt uten hjelpemidler. Prøve å finne det ut på egenhånd hvordan jeg skal komme meg videre. Syns at internett er trist sånn sett da det er altfor lett å finne fram tips og taktikker.

Om den er med på spillet så anbefaler jeg thief ring. Dette er en ring som gjør at en blir mer skjult for vanlige fiender. Finnes også en for black phantoms. Begge er ringtyper som gjør at en kommer nærmere innpå fienden. ;)


Jaja, skal selvsagt prøve så godt jeg kan selv først, men det er jo trist å legge bort hele spillet om man sitter fast på en liten del i spillet, ikke sant? Så da kommer nok hit om jeg sitter helt fast.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Crazy Kraken: Det er jeg meget enig i
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
har akkurat skaffet meg dark souls limited edition
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer gnomely:
har akkurat skaffet meg dark souls limited edition


Fuuuuuu. Bestilt eller kjøpt i butikk?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kjøper det i morgen, hadde ikke komt til å spilt før release anyway, vil ha den fulle opplevelsen.
  • 0
kjøpt i butikk^^
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvilken butikk kjøpte du det i?

Apropos kjøpe det. Tror dere at Dark Souls er et spill som en bedrift som Expert kunne finne på å bestille? Expert er nemlig nærmeste butikk for min del.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Ble sent fra Amazon i dag. Får det kanskje seinere enn andre, men eg sparer i hvert fall 100 kr på det ^^

Lagt til 2011-10-06 22:41:
Expert suger bæsj når det kommer til både pris og spill. Hater de.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!