Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Nyeste spill-innkjøp er:
Half Life 2: The Orange Box ----- 599 kr på Spaceworld
Lego Star Wars 2 ----- 499 kr på Elkøp

"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Kjøpte ny pc 11500 kr på komplett
  • 0
Halo 3.
Har ikke testet det enda - har aldri spilt Halo...
  • 0
Guitar Hero III: Legends of Rock for 729 på cdon.com
bestilte det på internett så får det om 4-5 dager
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Orange box
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Tomb Raider Legend - 259,- EB-games
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
CoD4^^(PC)
Dødsbra spill, kort SP, men online er bedre en CS i mine øyne
  • 0
Hvorfor skal alle ha så jævlig med penger til alle dem nye spilla menst jeg sitter her og spiller Lego Loco for faen!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Zack and wiki: Quest for Barbaros treasure
Blue letters goes here
  • 0
Orange Box på Steam i går.. Ny mod ute.. Den var helt syk... Husker ikke hva den het, men det var en syking med masse rare krefter mot røkla! Creepy arti!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Hvorfor skal alle ha så jævlig med penger til alle dem nye spilla menst jeg sitter her og spiller Lego Loco for faen!


kjøpte Loco Roco for noen par dager siden

OPS, trudde du skrev loco roco...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Pondus81:
Orange Box på Steam i går.. Ny mod ute.. Den var helt syk... Husker ikke hva den het, men det var en syking med masse rare krefter mot røkla! Creepy arti!


Haha!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Haha er ikke rette ordet.. Skummelt er det det var.. Ikke no morro å bli "gutta" med kniv av en usynlig hesling.. Var sistemann ut en runde.. Aldri vært så redd i hele mitt liv.. Sykt engasjerende..
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Siterer Pondus81:
Haha er ikke rette ordet.. Skummelt er det det var.. Ikke no morro å bli "gutta" med kniv av en usynlig hesling.. Var sistemann ut en runde.. Aldri vært så redd i hele mitt liv.. Sykt engasjerende..


Men dette DER var haha!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
hmm..kjøpte The Simpsons Game..artig spill..men kan ikke gi den 10/10
PS3 :D
  • 0
Slettett
  • 0
Kjøpte meg Joystick. Endelig realistisk styring.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siste innkjøp, var som sist, The Orange Box, men jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe Battlefield 2142 i løpet av uken.
  • 0
Kjøpte Warhawk for ikke så lenge siden..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Siste innkjøp, var som sist, The Orange Box, men jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe Battlefield 2142 i løpet av uken.


Du bare kjøper Orange Box så slenger du på Battlefield! Blir ikke det noe jævlig med peng?
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Du bare kjøper Orange Box så slenger du på Battlefield! Blir ikke det noe jævlig med peng?


Hva??
Jeg fikk The Orange Box til jul, for en måned siden. Nå vurderer jeg å kjøpe Battlefield 2142 for 179 kroner. Det blir ikke så jævlig med peng, nei. Uansett, hvis jeg hadde betalt Orange Box selv, hadde det ikke blitt så mye, det koster bare 349 de billigste stedene.
  • 0
Resident Evil 4 (Til Wii) Super bra spill.
"Objection!"
  • 0
xbox360 og Assassin's Creed.. Innså at det var på høy tid å bytte ut ps2'en ;)
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Jeg har nettop anskaffet The Elder Scrools IV: Oblivion Game of the Year Edition, inneholder alle tillegspakkene, og Kane and Lynch: Dead Men til PS3.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Guitar Hero III: Legends of Rock til PS3. Jeg er fornøyd!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!