Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siste spillkjøp for meg var Call of Duty Black Ops: II og Saints Row IV Begge til pc.

Syns Black Ops II er helt okei til å fordrive tiden med, mens Saints Row IV er noe av det mest morsomme jeg har spilt på lenge.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Los:Tror du må lese det der igjen Akres. Han syntes synd på dem, han sier ikke at de ikke får lov til å la være men påpeker at det er synd at de går glipp av en god opplevelse. To veldig forskjellige ting. Jeg har ikke spilt det, desverre..men har ikke PS3..

Okei. Men vil nå ikke si at det er noen gigantisk spillopplevelse det spillet heller. Blæ.


Um....du sier at du ikke har spilt spillet og her sier du at det ikke er noen gigantisk opplevelse, selv når du ikke har spilt det. Wat?
  • 0
Grand Theft Auto V

498,- hos Gamezone.no.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer fantomena:
Um....du sier at du ikke har spilt spillet og her sier du at det ikke er noen gigantisk opplevelse, selv når du ikke har spilt det. Wat?


Har spilt det for noen dager siden.
  • 0
Siterer Cherno:
Haha, driver du å hater på det enda? Du har ikke spillet selv en gang. Patetisk


Han vet ikke sitt eget beste ;) Han er en person som mener det motsatte av alle andre. Han sier helt merkelige ting hele tiden, og han motsier seg selv hele tiden. Du er en flott fyr, Akres, men come on!

Siterer xXAkresSXx94:
Har spilt det for noen dager siden.


Du må spille hele spillet!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skyrim 200 kroner på spaceworld, and I love it
We could have arranged to have you carried
  • 0
Satte av GTA til midnattreleasen i natt, blir kanon
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Fikk Grand Theft Auto V (360) av vertsforeldra mine her i USA. En god dag.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Final Fantasy a Realm Reborn for 200 kroner.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Humble Indie Bundle 9. For en pakke, spesielt nå som Limbo og Bastion har blitt lagt til.
  • 0
Som de fleste andre, kjøpte jeg Grand Theft Auto V.
Jeg bestilte også Metal Gear Solid 4, forleden dag.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Måtte gi etter og henge meg på bølgen - Kom nettopp hjem med Grand Theft Auto V

499 kr hos Platekompaniet.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer SirThomas:
499 kr hos Platekompaniet.


Det samme betalte jeg for spillet. Sjekk snapchatten din!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg hentet min heftige Grand Theft Auto V Collectors Edition hos Gamestop på Onsdag. Og jeg kjøpte GTAV Limited Game Guide bare for å få den komplete samlingen


BTW spillet er ubeskrivelig bra, kjøpt det om du ikke har det!!!!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer gnyg:
Det samme betalte jeg for spillet. Sjekk snapchatten din!


Hehe. Jeg fikk noen bilder selv, den 17.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kingdoms of Amalur Reckoning 50,- på Elkjøp der jeg bor.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kingdoms of Amalur Reckoning 50,- på Elkjøp der jeg bor.


Oi, bra tilbud. Selv kjøpte jeg Dead Rising 2 for 50,- på playcom en gang i 2012.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Oi, bra tilbud.


Hadde skikkelig opprydnings salg på spill, så har tenkt til å ta en ny tur innom litt senere og se hva slags andre godbiter som dukker opp.
  • 0
Dette har jeg kjøpt de siste 2 ukene:

Humble Weekly "X" Bundle for 1$.

Sid Meier's Civilization V: Brave New World på GameFly.co.uk for 5,43£ (aktivert i Steam).

The Flats Rats Bundle (Bad rats og FlatOut) for 0,99$ på Indie Gala Store (aktivert på Steam).

The King's War Bundle (King's Bounty: Legends, King's Bounty: Armored Princess, Men of War og Men of War: Red Tide) for 0,99$ på Indie Gala Store (aktivert i Steam).

På Steam:

Sid Meier's Pirates for 2,50€
Age of Booty for 1,25€
State of Decay<b> for 18,99€
<b>King's Bouty: Crossworlds
for 3,74€
Syberia 2 for 2,24€.
  • 0
Kjøpte Season Pass til Borderlands 2. Er kanskje spillet jeg har spilt mest det siste året, så blir sikkert ikke skuffet over enda flere eventyr i Pandora.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Heavenly Sword 70 .-

Jeg har gledet meg lenge til å prøve dette spillet, endelig fant jeg det for en rimlig penge.

Kingdom Hearts HD 1,5 ReMIX - 230 .-

Endelig får jeg den prøvd starten. (Ettersom jeg bare har spilt KH2)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Pokemon Y

348,- hos Gamezone.no
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gears of War Judgement

Dette er enda værre enn jeg hadde forestilt meg.
Har ikke begynt på storyen enda, men multiplayeren, som var forholdsvis festlig i GoW3, er jo helt ødelagt.
  • 0
Kjøpte download versionen av Civ5 expansionen Brave New World på komplett for 199 kroner forrige Lørdag. Billigere enn Steam versionen.
mah boi
  • 0
Plukket opp en versjon av Resident Evil: Revelations til Nintendo 3DS. Gleder meg til å få testet det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!