Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 4 ~ Offisiell tråd ~


Gi en oppdatering i kveld hvordan dere synes det er da. Interessert amma!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Skulle gjerne gitt dere en oppdatering, men har ikke lov å si noe før kl.1400 på mandag. I mellomtiden må dere gjerne skrive hva dere ønsker jeg skal nevne i anmeldelsen så skal jeg prøve å dele mine meninger om de elementene.
  • 0
Skulle egentlig bli ferdig med AC: Syndicate, men kunne ikke motstå fristelsen. Er kommet litt inn i spillet nå og digger det. Det minner meg egentlig veldig mye om Skyrim, men bare i en annen setting. Det er ikke en dårlig ting. Må si jeg liker humoren veldig godt også. Men det er ikke så mye man kan si heller etter bare 5 timers spilling, så kommer nok med flere kommentarer etterhvert.

Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Skulle gjerne gitt dere en oppdatering, men har ikke lov å si noe før kl.1400 på mandag. I mellomtiden må dere gjerne skrive hva dere ønsker jeg skal nevne i anmeldelsen så skal jeg prøve å dele mine meninger om de elementene.


I see. Kanskje jeg skriver noe hvis jeg kommer på noe.

Åja. Soundtracket er forresten fantastisk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skulle egentlig bli ferdig med AC: Syndicate, men kunne ikke motstå fristelsen. Er kommet litt inn i spillet nå og digger det. Det minner meg egentlig veldig mye om Skyrim, men bare i en annen setting. Det er ikke en dårlig ting. Må si jeg liker humoren veldig godt også. Men det er ikke så mye man kan si heller etter bare 5 timers spilling, så kommer nok med flere kommentarer etterhvert.


Okei, er verden stor eller? Noen områder som bare ser rålekre ut?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen områder som bare ser rålekre ut?


Uten tvil.

Siterer Taktikkeren:
Okei, er verden stor eller?


Den føles veldig stor, men har ikke akkurat sett hele mapen enda, hehe.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hysj, ikke si noe! Jeg liker ikke det at "alle" har fått det xD. Neida, bare ingen spoiler noe, så kan dere godt si noe om første inntrykket.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hysj, ikke si noe! Jeg liker ikke det at "alle" har fått det xD. Neida, bare ingen spoiler noe, så kan dere godt si noe om første inntrykket.


Hehe, skal ikke si noe mer fram til spillet har vært ute noen dager.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hehe, skal ikke si noe mer fram til spillet har vært ute noen dager.


Godt å høre albaga. Jo mindre jeg vet, jo gladere blir jeg.
  • 0
Hvrdan ser det ut i frhold til bugs/glitches i spillet,opplevd noen enda? Husker at Skyrim hadde noen ganske irriterendes den føste uka så hadde håpet og sluppe det denne gangen.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Møtte på en irriterende bug i går på New Vegas. Wheel og Fortune questen ba meg snakke med en som heter bugcars i Nipton. Men han sa bare at vi ikke hadde noe å prate om. Søkte det opp, og var visst nok en vanlig bug. Har noe med hvis du fullfører en quest for ham før den questen...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Møtte på en irriterende bug i går på New Vegas. Wheel og Fortune questen ba meg snakke med en som heter bugcars i Nipton. Men han sa bare at vi ikke hadde noe å prate om. Søkte det opp, og var visst nok en vanlig bug. Har noe med hvis du fullfører en quest for ham før den questen...


Husker den buggen der. Er nok en av de mest irriterende bugsa jeg har møtt i spill.
  • 0
Kan nevne at jeg faktisk ikke har tid til å spille Fallout 4 å. Har så ekstremt mange andre spill, som er så heftige. Vil ha fullt fokus på Fallout 4, når jeg skal spille igjennom det første gang.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Kan nevne at jeg faktisk ikke har tid til å spille Fallout 4 å. Har så ekstremt mange andre spill, som er så heftige. Vil ha fullt fokus på Fallout 4, når jeg skal spille igjennom det første gang.


Hvem har vel tid til Fallout 4? Man tar seg tid til det. Ellers sitter jeg med mange spill selv som burde spilles ferdig først. Men fack det, har venta i 6 år på dette, så nå blir dette mitt "main game" til det er ferdig. Eventuelt spille de andre litt innimellom om jeg trenger en pause.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Taktikkeren:Kan nevne at jeg faktisk ikke har tid til å spille Fallout 4 å. Har så ekstremt mange andre spill, som er så heftige. Vil ha fullt fokus på Fallout 4, når jeg skal spille igjennom det første gang.

Hvem har vel tid til Fallout 4? Man tar seg tid til det. Ellers sitter jeg med mange spill selv som burde spilles ferdig først. Men fack det, har venta i 6 år på dette, så nå blir dette mitt "main game" til det er ferdig. Eventuelt spille de andre litt innimellom om jeg trenger en pause.

Amen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gamezone skulle egentlig sende spillet på torsdag ifølge e-posten, men hadde fortsatt ikke fått det i dag tidlig, så jeg sendte de mail. Det hadde tydligvis vært noe feil på lageret, så spillet ble først sendt i dag. Ber til de harold at spillet er her i morgen.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Gamezone skulle egentlig sende spillet på torsdag ifølge e-posten, men hadde fortsatt ikke fått det i dag tidlig, så jeg sendte de mail. Det hadde tydligvis vært noe feil på lageret, så spillet ble først sendt i dag. Ber til de harold at spillet er her i morgen.


Uff, for en jævlig nyhet å få oppi dette. Føler med deg.
  • 0
Posten kom.. ingen fallout.
*spoler 1t frem i tid* Ny post kom, fallout 4!!!

Laster ned as we speak, fy fader. ENDELIG har jeg det, utrolig.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Posten kom.. ingen fallout.
*spoler 1t frem i tid* Ny post kom, fallout 4!!!

Laster ned as we speak, fy fader. ENDELIG har jeg det, utrolig.


Flaks der da! Møtte opp på Elkjøp når det åpna for å kjøpe det i dag, så nyter spillet selv atm.
  • 0
Jeg har hatt det siden Lørdag...men har inngått en pakt med broren min at jeg ikke skal starte på det før han får den nye PCen fra Komplett. PCen kom til Oslo i dag, så jeg håper for min og hans skyld at posten får ræva i gir snart...

Ble akkurat ferdig med ACS også, så dette kommer til å bli noen lange dager.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ble akkurat ferdig med ACS også, så dette kommer til å bli noen lange dager.


Klarte ikke å bli ferdig med AC.

Håper du slipper å vente lenge for selv synes jeg spillet er utrolig bra så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg har hatt det siden Lørdag...men har inngått en pakt med broren min at jeg ikke skal starte på det før han får den nye PCen fra Komplett. PCen kom til Oslo i dag, så jeg håper for min og hans skyld at posten får ræva i gir snart...


Pakten sverget i blod, ved Styx eller ved et ubrytbart løfte? If not, vil jeg bare si at du burde starte
  • 0
Så hvilket lvl er dere folkens? Jeg spilte 13t i går, og kom til lvl 16.
Rett før jeg skulle legge meg så kom jeg også til en ganske morsom by, favoritten hittil!
The D' is silent.
  • 0
Fant en kul referanse/easter egg fra Fallout 3.

Fant Spoiler:Gary i vault 75. Kul referanse!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Så hvilket lvl er dere folkens?


Er i level 11 og har for det meste bare utforsket og gjort sideoppdrag. Har så vidt begynt på historieoppdragene, hehe.

Håper jeg får mer tid til å spille i helga for denne uka har jeg nesten ikke fått spilt noe pga mye skolearbeid.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Så hvilket lvl er dere folkens?


Kom til lvl 13 før jeg ga meg for gårsdagen. Skal dog sies at jeg kunne vært høyere, om jeg ikke hatt surret rundt og sjekket innom alle settlementsa, og utfordret fiender som one-shoter meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!