Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gleder du deg mest til?


Wildstar er også noe jeg burde skaffe.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Kommer bare på Phantom Pain sånn nå i farten. Det nye Smash Bros spillet også, om det kommer i år. Kommer mest sansynlig til å skaffe Wii U om det kommer i år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det nye Smash Bros spillet også, om det kommer i år. Kommer mest sansynlig til å skaffe Wii U om det kommer i år.


Utgaven til 3DS kommer i sommer, mens den til Wii U kommer til i høst/vinter.

Selv om jeg ikke har Wii U, så ser jeg virkelig fram til det nye Super Smash Bros.-spillet og Mario Kart 8. Utover det så virker fortsatt Watchdogs nokså lovende og interessant.
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Siterer Fenzr:
Utgaven til 3DS kommer i sommer, mens den til Wii U kommer til i høst/vinter.


Har ingen planer om å skaffe meg 3DS, men godt å høre at det kommer mot slutten av året til Wii U. Da får jeg tid til å sette av noen kronasjer.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvis det stemmer at Demon's Souls II er på vei som PS4 eksklusiv, ser jeg virkelig fram til denne. Jeg blir bestandig påminnet om hvor godt det er at jeg valgte PS4.

Ellers gleder jeg meg stort til The Evil Within. Den er jeg virkelig spent på.

The Witcher 3 kommer også til å bli storartet, men det er litt lenge til nå.
  • 0
Akkurat nå gleder jeg meg aller mest til Mafia III!!!
  • 0
Helt ærlig, remakesa som kommer i høst. av det nye blir det nok Mafia 3, og definitivt Dishonored 2.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det er en hel haug med spill som jeg gleder meg til kommer ut de neste månedene,men noen gleder jeg meg mer til enn andre,så her er favorittene mine så langt.

-September:
Jeg hadde egentlig ikke planer om og kjøpe noen nye spill denne måneden men etter og ha sett trailere fra Nintendo så heller jeg veldig mot og forhåndsbestille Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past. (3DS)

-Oktober:
Mange gode spill denne måneden som jeg vil ha men det spillet jeg gleder meg mest til er enda ett DQ spill,nemlig Dragon Quest Builders. (PS4) Blandingen av Minecraft og Dragon Quest vil bli gøy og prøve og så langt har det jeg har sett av trailere sett lovende ut.

-November:
Vanskelig og velge men som en stor Pokemon fan så må jeg nesten gå med Pokemon Sun & Moon. (3DS) Nintendo & Pokemon pleier vanligvis ikke og skuffe meg,så jeg krysser fingrene for at alt klaffer denne gangen også.

-Desember:
Så langt så er det kun South Park: The Fractured But Whole som jeg skal ha denne måneden og som jeg gleder meg til,jeg håper bare at vi slipper samme sensur av gameplay som det første spillet led av...Har enda ikke bestemt meg for hvilken konsoll jeg skal ha spillet til så har ikke fått forhåndsbestilt det enda men det står på lista.

-Februar 2017:
Av alle spillene som jeg har listet opp her så er nok Persona 5 det spillet som troner øverst på ønskelisten! Er en stor fan av Persona serien og det eneste negative med dette spillet er den lange ventetiden før jeg kan få spilt det.

-Mars 2017:
Med gode trailere så står Horizon Zero Dawn (PS4) på ønskelista,så nå håper jeg bare at historien er så bra som trailerne av spillet lokker med.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Solid liste, Animorpher
  • 0
Siterer SirThomas:
Solid liste, Animorpher

Ja,etter og ha funnet denne tråden så begynte jeg og skrive ned hvilke spill jeg gledet meg til og fant ut at jeg liksågodt kunne lage en ordentlig liste når jeg først var i gang.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Spill jeg gleder meg til å få kloa i:

ReCore
Deus Ex; Mankind Divided
Mafia III
South Park Fractured but Whole
Rise of Iron
Battlefield 1
Cuphead
Hitman
Gears of War 4
Dead Rising 4
XCOM 2
Dishonored 2
Watch Dogs 2

++++ ...
The D' is silent.
  • 0
Forza Horizon 3 - Forhåndsbestilt
Titanfall 2
For Honor
Rainbow Mushroom
  • 0
Finalfantasyfrelst hadde jo den ultimate listen.

Gleder meg mer og mer til Dead Rising 4, men så kommer jeg på at det først og fremst er Xbox One-eksklusivt...
Siterer SirThomas:
Finalfantasyfrelst hadde jo den ultimate listen.

Gleder meg mer og mer til Dead Rising 4, men så kommer jeg på at det først og fremst er Xbox One-eksklusivt...


Det kommer til playstation etter 1år elns.
The D' is silent.
  • 0
Ikke så mange spill jeg gleder meg utrolig til, men kan nevne dragon quest 7 på 3ds
resident evil 2 remake

Men det er vel 3 spill jeg virkelig gleder meg
Ff xii hd
the legend of zelda breath of the wild
Og Persona 5.
  • 0
warhammer 40k spacehulk deathwing
  • 0
Gleder meg ikke mest til dette, men hallo, walking dead sesong 3 episode 1 av telltale kom ut i dag (i usa iallefall). Flere som kommer til å game denne sesongen også?
Siterer Quinzel:
Gleder meg ikke mest til dette, men hallo, walking dead sesong 3 episode 1 av telltale kom ut i dag (i usa iallefall). Flere som kommer til å game denne sesongen også?


Hallo! Telltale sine spill er en del av livet mitt(ihvertfall TWD). Kjøper nok dette på Xbox sitt julesalg(22 desember-9 januar).

Er ganske lei sesong 1(spilte bare gjennom den 8 ganger, fordi jeg syns den var så bra xD)

Episode 1 er ute i Norge nå ;)

? Episode 2 står listet opp i Xbox Store allerede, kan den spilles nå?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Hallo! Telltale sine spill er en del av livet mitt(ihvertfall TWD). Kjøper nok dette på Xbox sitt julesalg(22 desember-9 januar).

Er ganske lei sesong 1(spilte bare gjennom den 8 ganger, fordi jeg syns den var så bra xD)

Episode 1 er ute i Norge nå ;)

? Episode 2 står listet opp i Xbox Store allerede, kan den spilles nå?


Oh! Ja, digger de selv. Spesielt wolf among us var jo også fantastisk!

Sesong 1 er jo uten tvil den beste av twd

NIce! Da vet jeg hva jeg skal game soon!
Kommer til å skrive en egen blogg om dette på slutten av året. Men det er ikke akkurat fint lite...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Quinzel:
Oh! Ja, digger de selv. Spesielt wolf among us var jo også fantastisk!

Sesong 1 er jo uten tvil den beste av twd

NIce! Da vet jeg hva jeg skal game soon!


Likte the wolf among us veldig godt jeg også omtrent alle spillene til telltale er gull, tales from the borderlands anbefaler jeg deg å teste ut
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
For Honor (Xbox One)
God of War IV (PS4)
Gran Turismo Sport (PS4)
Gran Turismo 7 (PS4)
Red Dead Redemption 2 (Xbox One)
Rainbow Mushroom
Siterer Akres:
Red Dead Redemption 2

Det hadde jeg nesten helt glemt.
Også spendt på for honor.
  • 0
Gleder meg mer og mer til Horizon Zero Dawn!
Red Dead Redemption 2 topper lista mi, uten tvil.
Destiny 2 - har jeg faktisk store forventninger til, tror Bungie har lært. Er lite som er mer gøy enn å raide med venner i Destiny, sykeste opplevelsen.
Mass Effect: Androoemaomfao, jeg elsket ME3, t.o.m endingen jeg fikk.
Cuphead, fy søren det blir rått.
Sea of Thieves, fuck yes, arrr.
Resident Evil 7, skal ha dette. - Vet det er ute, but no cash.
Little Nightmares.
Outlast 2.
Prey.
Injustice 2.


De jeg kommer på atm, som jeg kribler i magen til å få kloa i.
The D' is silent.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!