Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


fant ein gjemt trophy i buzz
ikkje les følgande viss du vil finne det ut sjølv

... svar korrekt på tre spørsmål på rad på runder 0,5 sekund (altså, tenk raskt)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Nå manger jeg bare 5 skater, vanskelig og Platinum i Uncharted
Holder på med den vanskeligste så da mangler jeg en trophy før jeg har alle
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hvordan funker throphy-systemet på Uncharted?
Har ikke prøvd Uncharted etter at det fikk trophies. Er det likt som achievementsene som er innlagt i spillet? Hvis dere skjønner hva jeg mener...?
You're sleeping over, right?
  • 0
Ja, det er helt likt. Men det er allikvel kult!
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Så trophies var ikke så hjernedødt allikavell...

Uansett: Er lvl 3 og har ca. 28 trophies i
SSDHD
Buzz
Pixeljunk Eden

Er det noen som har klart den bombe trophy i SSDHD?
Det er SYKT hard!!!!
Just kill him with your awesome
  • 0
Gleder meg til trophies i Little Big Planet, Motorstorm Pacific Rift og Resistance 2 Håper det kommer trophies i SW: The Force Unleashed.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Little Big Planet Tropihes blir fete!
Just kill him with your awesome
  • 0
Tror ikke så veldig mye på LBP. Det kommer sikkert til å bli noen "Lag 20 baner" sak og da lover jeg deg, mange dårlige baner vil bli lagd.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer Zook:
Hvordan funker throphy-systemet på Uncharted?
Har ikke prøvd Uncharted etter at det fikk trophies. Er det likt som achievementsene som er innlagt i spillet? Hvis dere skjønner hva jeg mener...?


I tilfelle du ikke har fått det med deg, så må man lage en ny save, og på den saven gjelder trophies'ene. Jeg har ikke spillet selv, men dette er bare noe jeg har hørt. Med andre ord så gjelder ikke trophiesene på de tidligere savene dine.
  • 0
Trophy må bli bedre, hvorfor kommer ikke alle spill (nye) med trophies? Kunne bare tatt alle achievmentsa over til trophies (dette gjelder xbox og ps3 spill). Sony må skjerpe seg på dette, blir det slik at bare ps3 eksklusiv spill får trophies?

Har faktisk lyst på en xbox 360 istede akkuratt nå :/
  • 0
BUU!
Bare pga. achivements?
Just kill him with your awesome
  • 0
Hehe, nei, stort sett for bedre online del.

Men hvorfor får ikke alle de kommende spillene trophies?
Selvfølgelig kommer spill som motorstorm 2, resistance 2 og Littlebigplanet (disse 3 titlene skal kjøpes i år), men hva er vitsen å sammle alle trophies når ingen egentelig bryr seg for nesten ingen spill har de?
Skal ikke kjøpe en xbox 360 for hadde jeg gjort det hadde jeg bare hatt 1200,- igjen og det er for lite for meg.
Bare et spørsmål, imorgen kommer Ratchet & Clank Quest for Booty et eksklusivt spill til ps3, vil det ha Trophies?
  • 0
Når Home kommer så blir Trophies mer verdt.
Kan tenke meg at når du får en platinum i et spill, så får du et eller annet du kan stille ut i hjemmet ditt eller noe slikt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Zyrocz:
Bare et spørsmål, imorgen kommer Ratchet & Clank Quest for Booty et eksklusivt spill til ps3, vil det ha Trophies?


Det virker ikke som om Insomniac vil ha noe trophies for ingen av Ratchet & Clank spilla eller Resistance spilla vil få trophies vriker det som...
Just kill him with your awesome
  • 0
Nå har jeg Platinum på Uncharted!! *BOW*
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Nå har jeg Platinum på Uncharted!! *BOW*


Hunter du eller?

Okey, jeg har ikke fulgt såå godt med, men du får platinum når du har fulført alle de andre sakene?
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Okey, jeg har ikke fulgt såå godt med, men du får platinum når du har fulført alle de andre sakene?


Ja, når du har vunnet alle trofeene for det spillet får du Platinum trofeen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Har akkurat 75 trophie og en Platinum i Uncharted! Jeg elsker konseptet! For øyeblikket er det Warhawk det går i, men det tar jo flere ÅR å gjøre alle greiene der! xD Ser frem til mere trophies til jul!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
hvor mye koster SSDHD?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
har 31%. Er det en thropie der man runner spillet på dødsvaskelig?!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
har 31%. Er det en thropie der man runner spillet på dødsvaskelig?!

Ja, jeg tror det. Men er ikke helt sikker.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Det er mange thropies som man ikke kan se hva er..
Hasta la-vista baby!
  • 0
Vi får jo trophies for at vi runner det på de andre vanskelighetsgradene tror jeg. Så da må vi jo få det på dødsvanskelig også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer oski:
Det er mange thropies som man ikke kan se hva er..


Ja, men de fleste av dem er 20 eller 50 kills med det og det våpenet!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Siterer AleksanderN:
Hunter du eller?

Mulig jeg er en liten hunter, men hvorfor ikke? Det er jo så gøy

Siterer -Wraith-:
Ja, når du har vunnet alle trofeene for det spillet får du Platinum trofeen

Dette gjelder ikke noen nedlastbare spill som f. eks SSDHD og Pixeljunk Eden.

Siterer rumpestump:
hvor mye koster SSDHD?

Det koster 59 kr, men for å få trophies må du ha tilleggspakkene som koster 29 kr hver

Siterer oski:
Har 31%. Er det en thropie der man runner spillet på dødsvaskelig?!

Det er det og det er nok den vanskeligste i spillet iogmed at det er rett og slett dødsvanskelig på dødsvanskelig

Siterer oski:
Det er mange thropies som man ikke kan se hva er..

De er for det meste Kills med våpen og å runne spillet på gradene. Men jeg fant ut at man ikke trenger å runne spillet 4 ganger for å få alle runnetrophiene. Hvis man f. eks. runner det på hard så får man lett og medium trophyene også. Runna det tre ganger jeg.
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!