Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Noen offisiell dato for Uncharted-patchen?
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Det er ikke noen offisiell dato for noen av patchene
  • 0
Siterer Janerikn:
Noen offisiell dato for Uncharted-patchen?

Patchen har blitt sluppet ut nå nettopp.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zyrocz:
Kilde?
Ja, skru på PS3'en din og sett på Uncharted.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kult, skulle kjøpe det iløpet av de følgende dagene så fin informasjon
  • 0
va får du trophie for da ? noen som har testet ? skal prøve selv nå
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
ææsj, det var jo bare di samme som det var fra før av i selve spillet -.-
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Leste at du måtte slette alle saver knyttet til uncharted på alle dine brukere for å få samlet trophies, dette har jeg bare lest og ikke testet selv.
Test på eget ansvar
  • 0
Siterer Zyrocz:
Leste at du måtte slette alle saver knyttet til uncharted på alle dine brukere for å få samlet trophies, dette har jeg bare lest og ikke testet selv.
Test på eget ansvar


Det er ikke verre enn å kopiere savene dine over på et minnekort som en sikkerhet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
JAja, HVILKE spill er det som har trofeer?
Stian Andre Solberg
  • 0
Pixel Junk Eden
Super Stardust HD
Uncharted Drake's Fortune
  • 0
På uncharted kan man lese hva man skal gjøre på sånn ca. to tredjedel, men så har de lagt inn en tredjedel med ''hemmelige'' trophies. Disse ''hemmelige'' trophies vil helt sikkert bli lagt ut på internett så kan de som er lazy bare lese der
Kjøpte uncharted i dag (ikke for trophies), var tenkt til å kjøpe det på lørdag (før jeg viste det var trophies i det), men orket ikke da.
  • 0
Uncharted har fått trofeer ser jeg, do'h. Jeg som kjøpte Bad Company istede Men, men. Jeg har ikke fått prøvd BC enda. Noen som har begge spillene og syns det ene er bedre enn det andre?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Synes Uncharted er bedre en Bad Company, jeg eier ikke bad company, men har spilt det mye med venner.
Bad Company har jo online, så du vil sikkert spille mer bb enn uncharted.
(Uncharted har kommet i platinum i enkelte butikker allerede, så å kjøpe det for over 300,- er ikke lurt, kjøpte det selv for 299,- i dag)

Lagt til 2008-08-06 00:04:
Har fått rundt 12 trophyer allerede, en av de er av de få det ikke står hva du skal gjøre så betyr at du må finne ut av den selv
Har faktisk nådd level 2 på trophies
  • 0
Hvor står det hva Trophisa er?

PS: Når kommer Buzz Patchen??
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Når du får et spill med trophies ligger det i trophy collection, å det står det hva du må gjøre for å få dem, Buzz patchen er sikkert rett rundt hjørnet
  • 0
Gleder meg, kommer det en lyd når en Trophiene er unlocka?
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Vet ikke helt, det kommer ivertfall en lyd av uncharted trophies, men det er ikke knyttet til lyden som kommer fra Ps3'en.
Det kommer ivertfall en liten Rute opp i høyre hjørne og det står det hvilken trophy du har unlocka og om det er bronz,silver,gold eller platinum.
  • 0
Jeg har lastet ned Uncharted patchen, men jeg får ikke til å laste ned selve PS3 oppdateringen. Kommer halvveis uti nedlastingen så kommer det en beskjed om at den ikke greier å koble seg opp mot serveren. Meget irriterende. Jeg vil ha Trophies
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Et par nyheter som sikkert flere av dere visste, men jeg poster det allikevel:


Trofè-patch ute til Buzz og Uncharted!

Buzz:
25 er tallet, 17 åpne, 7 gjemte og 1 platinum for å skaffe alle de andre trofène.
Patchen har kommet til Europa og forventes til USA iløpet av kvelden, dette fordi Europa er seks timer foran og er derfor seks timer foran i patche-tid også antageligvis.

Liste over åpne trofèer i Buzz (På engelsk):

Bronze:

* Sofa Subjugator Bronze: Win 5 Sofa vs Sofa games
* The Barnard Award Bronze: Score over 1500 points in Single player
* Lonesome and Loving it Bronze: Play 5 single player games
* MyBuzz Enthusiast Bronze: Play 1 MyBuzz game
* Sofa Surfer Bronze: Play 1 Sofa vs Sofa game
* Socialite Bronze: Play 5 Multiplayer games


Silver:

*Sofa Subjugator Bronze: Win 5 Sofa vs Sofa games
*The Barnard Award Bronze: Score over 1500 points in Single player
*Lonesome and Loving it Silver: Play 20 single player games
*MyBuzz Enthusiast Silver: Play 20 MyBuzz games
*Socialite Silver: Play 20 multiplayer games
*Sofa Surfer Silver: Play 15 Sofa vs Sofa games


Gold:

* Sofa Subjugator Gold: Win 50 sofa vs sofa games
* The Barnard Award Gold: Score 5000 points in single player
* Lonesome and Loving it Gold: Play 50 single player games
* MyBuzz Enthusiast Gold: Play 50 MyBuzz games
* Sofa Surfer Gold: Play 40 Sofa vs Sofa games
* Socialite Gold: Play 50 multiplayer games


Uncharted: Drakes Fortune:

Flere internasjonale spillsider raporterer at Uncharted version 1.01 er ute, og den har trofèer til folket. 48 totalt, 30 åpne, 17 gjemte og et platinum. For de som allerede har rundet spillet 100% er det dessverre dårlige nyheter. Trofèene er ikke retroaktive, altså må du gjøre alt igjen. Så husk start med en helt fersk save hvis du skal samle alle. Patchen er på 13 MB så det burde ikke ta lang tid å starte opp, og ja glemte jeg å si at Europa har fått den, men ikke Amerika, rimelig imponerende av våre venner hos Naughty Dog.


kilde: Norsk Playstation Forum.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zyrocz:
(Uncharted har kommet i platinum i enkelte butikker allerede, så å kjøpe det for over 300,- er ikke lurt, kjøpte det selv for 299,- i dag)


Pga det har blitt et platinum produkt

Noen kilde for hvilke spill som får thropies?
Hasta la-vista baby!
  • 0
JIPPI Trophies på Uncharted!
"Objection!"
  • 0
Hvor mage trophies har dere i Uncharted?
Mangler
10 skater (tror jeg finner de nå)
Hard (holder på å spille på hard nå)
den sisste vanskelighets graden (tar den etter jeg har spillt på hard)
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!