Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Trackmania-spillet fra denne mnd ps-plus.
En liten pause fra Breath of the Wild.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Koser meg med The Witcher 2 igjen. Anbefales på det sterkeste til dere som starta rett på 3'eren. The Witcher 1 kan droppes med god samvittighet ;)
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Streets of Rage 2. Understreker at Final Fight er hundre ganger bedre
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Devil May Cry 2 HD (PS4). Verste møkkaspillet, men vil ha Platinum på DMC-spillene før det nye spillet kommer ut...
Siterer Ayub Dizaei:
Spiller Ratchet & Clank på PS4 og det er AWESOME!

Spilte det på starten og stakk men skal gilbake for det så morsomt ut, kos deg videre med spillet
Gaming is in my DNA
Siterer Ayub Dizaei:
Devil May Cry 2 HD (PS4). Verste møkkaspillet, men vil ha Platinum på DMC-spillene før det nye spillet kommer ut...

Uff snakk om dedikasjon da. Du skal ha creds for å få det platinumet (eller hva det nå kalles), lykke til. Spesielt hvis det er så ille som folk skal ha det til selv om det ikke virker å være noe spesielt vanskelig ifølge det jeg ser på guiden.
Siterer Xtord:
Siterer Ayub Dizaei evil May Cry 2 HD (PS4). Verste møkkaspillet, men vil ha Platinum på DMC-spillene før det nye spillet kommer ut...
Uff snakk om dedikasjon da. Du skal ha creds for å få det platinumet (eller hva det nå kalles), lykke til. Spesielt hvis det er så ille som folk skal ha det til selv om det ikke virker å være noe spesielt vanskelig ifølge det jeg ser på guiden.


Vanskelig? Nei.
Kjedelig? Ja, sinnsykt lett, kjedelig og alt er surr...
Holdt litt på med Monster Hunter Generations demoen, og jeg har virkelig ikke peiling på om jeg utrettet noe. Valgte easy først, som da innebar å jakte på en forvokst dodo. Skøyt på den i tjue minutter uten noe resultat før jeg skrudde av. Jeg aner ikke om jeg har gjort noe feil eller ikke.

Holder også på med HD-utgaven av Okami. Spesiell liten sak. Liker det hittil.
  • 0
Siterer Kristian:
Holdt litt på med Monster Hunter Generations demoen, og jeg har virkelig ikke peiling på om jeg utrettet noe. Valgte easy først, som da innebar å jakte på en forvokst dodo. Skøyt på den i tjue minutter uten noe resultat før jeg skrudde av. Jeg aner ikke om jeg har gjort noe feil eller ikke.


Fullførte demoen hos nevøen min og jeg mørbanka han stakaren noe sinnsykt! Digget demoen, og likte den klassiske "gamle" Monster Hunter grafikken.

Foreløpig spiller jeg HD-utgaven av Hitman Contracts på PS3
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Fullførte demoen hos nevøen min og jeg mørbanka han stakaren noe sinnsykt! Digget demoen, og likte den klassiske "gamle" Monster Hunter grafikken.


Da må du fortelle meg hva jeg gjør feil.. Jeg spilte som en... heavy.. bowgun-whateverthefuck, og fyrte magasin på magasin i jævelen. Er det ingen healthbars eller indikasjon på at jeg gjør skade? Det eneste som skjedde var at vi sto og lekeslåss en liten stund før han stakk avgårde til en annen del av kartet, og jeg måtte følge etter.
Siterer Kristian:
Siterer Da må du fortelle meg hva jeg gjør feil.. Jeg spilte som en... heavy.. bowgun-whateverthefuck, og fyrte magasin på magasin i jævelen. Er det ingen healthbars eller indikasjon på at jeg gjør skade? Det eneste som skjedde var at vi sto og lekeslåss en liten stund før han stakk avgårde til en annen del av kartet, og jeg måtte følge etter.


Valg av våpen er veldig viktig i Monster Hunter. Bowgun er gode, men de er best å bruke når du spiller sammen med andre. Ellers må du bruke skuddene riktig der Crag og Clust er de beste bombe-skuddene. Også må du vite hvilke type drage du sloss mott mtp om du skal bruke flammeskudd eller f.eks. vannskudd kan gi mest skade.

Jeg fullførte demoen mot den dragen du nevner med bruk av våpnene: LS, GS, SS, L, H og IG.
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Valg av våpen er veldig viktig i Monster Hunter. Bowgun er gode, men de er best å bruke når du spiller sammen med andre. Ellers må du bruke skuddene riktig der Crag og Clust er de beste bombe-skuddene. Også må du vite hvilke type drage du sloss mott mtp om du skal bruke flammeskudd eller f.eks. vannskudd kan gi mest skade.

Jeg fullførte demoen mot den dragen du nevner med bruk av våpnene: LS, GS, SS, L, H og IG.


Joda, men er det noe jeg gjør feil siden det ikke ser ut til å skje noe annet enn at fuglen stikker av?
  • 0
Nei, det kan være forskjellige grunner til at fuglen stikker av. Den kan være sliten og finne mat, eller at den kan ha lite liv og skal stikke til sovestedet sitt. Eller så stikker den bare av uten noe grunn.
Dette er helt vanlig
  • 0
Variasjon mellom Fortnite og Forza Horizon 3.
Rainbow Mushroom
  • 0
Spider-man

Bare noen timer inn, men det føles allerede grusomt repetitivt. Sving hit i fem minutter, slå en haug med folk, sving dit like lenge, slå en ny gruppe med identiske folk.
Blir til at jeg spiller i veldig små doser, som også gjør at jeg ikke kommer helt inn i det.
Virket lovende i starten, men jeg vil si dette er den første store skuffelsen på Ps4 for min del.
  • 0
Siterer TK Quill:
Spider-man

Bare noen timer inn, men det føles allerede grusomt repetitivt. Sving hit i fem minutter, slå en haug med folk, sving dit like lenge, slå en ny gruppe med identiske folk.
Blir til at jeg spiller i veldig små doser, som også gjør at jeg ikke kommer helt inn i det.
Virket lovende i starten, men jeg vil si dette er den første store skuffelsen på Ps4 for min del.


Holy shiit, kjenner du ikke hvor tighte og deilige kontrollene er? Historien er bedre enn de fleste Marvel filmer, og byen lever til en hver tid. Ekstremt uenig, og det er jo moro. Slukte spillet på 2 dager, men kjipt at det føles repetivt(?) for din del.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer TK Quill:
Spider-man

Bare noen timer inn, men det føles allerede grusomt repetitivt. Sving hit i fem minutter, slå en haug med folk, sving dit like lenge, slå en ny gruppe med identiske folk.
Blir til at jeg spiller i veldig små doser, som også gjør at jeg ikke kommer helt inn i det.
Virket lovende i starten, men jeg vil si dette er den første store skuffelsen på Ps4 for min del.


Er litt enig. Koser meg veldig med spillet, men tipper at jeg aldri kommer til å plukket spillet opp igjen, etter at jeg har fullført det.. Ikke slik som f.eks Bioshock eller Dark Souls, der man nesten får abstinenser om man ikke runder det en gang i året..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Forza Horizon 3. Nådde lvl 400 i dag, varmer opp til Forza Horizon 4 2.Okt
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer TK Quill:
Bare noen timer inn, men det føles allerede grusomt repetitivt. Sving hit i fem minutter, slå en haug med folk, sving dit like lenge, slå en ny gruppe med identiske folk.
Blir til at jeg spiller i veldig små doser, som også gjør at jeg ikke kommer helt inn i det.
Virket lovende i starten, men jeg vil si dette er den første store skuffelsen på Ps4 for min del.


Spillet er i utgangspunktet veldig repetitivt, kanskje spesielt sideaktivitetene. Samtidig synes jeg ikke det føles slik. Combaten kan nok bli det i lengden, men svingingen er så usaklig givende at den tror jeg neppe jeg kommer til å gå lei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Assassin's Creed: Rogue Remastered

Jeg vet ikke hvordan ting er i Origins, eller vil være i Odyssey, men jeg står på hva jeg alltid har sagt, og det er at kontrollene i disse spillene er faen så forferdelige. Jeg har mine tvil om at denne serien kan regnes som gode stealth-spill, eller stealth-spill i det hele tatt. Makan.

Videre får jeg vel bare se hvordan storyen arter seg. Veldig vaklete hittil, men det får bare gå.
  • 0
Xenoblade Chronicles 2.

Har holdt på en god stund med dette nå. Musikken er til å grine av. Muligens noe av det beste jeg har hørt i noe spill.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Xenoblade Chronicles 2.

Har holdt på en god stund med dette nå. Musikken er til å grine av. Muligens noe av det beste jeg har hørt i noe spill.


You know it.

Startet selv på Assassin's Creed: Odyssey i går. Synes Origins var enormt, men her tror jeg at blir sittende frem til nyttår...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Assassin's Creed Odyssey

Spilte ca 10 timer i går og førsteinntrykket er litt delt som vanlig.
+ Gameplayet er ganske likt Origins, men føles litt enklere fra start av.
+ Verdenen er massiv og har mer variasjon enn Origins, og jeg har bare rørt en brøkdel, så dette vil nok ta en stund å utforske.
+ Store mengder sideoppdrag og loot.

- Storyen er uberdøll så langt, men jeg spiller for utforskning og loot uansett.
- Mercenaries ble fort irriterende. De er alltid etter deg, og gir blanke i om du holder på med et oppdrag eller noe annet. De finner deg uansett hvor du er.
- Naval combat er fremdeles det kjedeligste serien har hatt å by på, så jeg prøver å unngå seiling generelt.
- Battleground oppdrag er ikke gøy i det hele tatt.

Grafikken er langt fra det peneste vi har sett, føler vel nesten Origins så bedre ut. Kan unnskyldes litt siden verdenen er så stor, men noen av menneskene ser virkelig ikke ut, og det er ikke alltid teksturer loader skikkelig, selv etter tid.

Så har det moro med utforskning og diverse sideaktiviteter, men story og alt annet prøver jeg egentlig å unngå så langt det lar seg gjøre.
  • 0
Assassin's Creed: Odyssey

Herrefred. Dette er en veldig skamløs Witcher-imitasjon, helt ned til en knapp som lar deg meditere for å få tiden til å gå. Hittil bare "greit" og kan i det store og hele bare fantasere om å i det hele tatt nærme seg "fantastisk."
  • 0
Siden jeg venter på Rockstar sitt nye spill, har jeg plukket frem Resident Evil remastered
Me like. Ca 20 år siden jeg spilte det sist.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!