Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


tror jeg skal begynne å spille litt Halo 3 igjen! ^^
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ja, jeg stikker å spiller Halo 3 jeg også...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
AGE OF CONAN!
Tungur Knivur
  • 0
Guild wars - Factions
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Counter strike: source
  • 0
Ingenting. Det er for fint vær.
Heihei
  • 0
Det går vel for det meste med free-roaming på GTA IV, tror jeg skal begynne på Ratchet & Clank: Tools of Destruction (for tredje gang)
  • 0
GTA IV og Tracmania! har også en haug av spill igjen å runde som: Sega Rally, Orange Box, Skate og Assasins Creed. Vil også spille gjennom Uncharted og Ratchet and Clank: Tools of Destruction igjen (3. gangen). Også må jeg selvfølgelig gruse noen folk på CoD4 igjen. Huff jeg blir aldri ferdig. Nå kommer jo BF:BD
Ære være Naughty Dog!
  • 0
R&C:TOD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Spilte Crysis i går, skal spille Bioshock eller Oblivion idag.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Gta 4 og COD 4
Bolle?
  • 0
Har prøvd Ninja Gaiden II litt... Gameplayet er like bra som før, med nye tøffe våpen og combo'er og det er utfordrende med en aggressiv A.I. Men grafikken er utdatert og det hele føles litt gammeldags, rett og slett. Og det tidvis forferdelige kameraet-at de ikke har fikset mer på det skjønner nå ikke jeg! Historien er ganske kjip så langt iallefall også...
  • 0
for tiden går d vel mest i oblivion med lotro som en ner neste
  • 0
Nå går det kun i Rock Band
  • 0
Spiller for det meste LotRO, men har lastet ned et lass (les. rundt 30) mods til The Movies nå, så regner med at det i hvertfall kommer en trailer snart

Siterer yo-gi-oh fan:
for tiden går d vel mest i oblivion med lotro som en ner neste

Nettet er endelig oppe og går ?
  • 0
Nå spiller jeg warioland 3 på PSP emulator, vet ikke hvor mange ganger jeg har runna det nå, blir aldri lei
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Nå går det kun i Rock Band


Høres bra ut! "Band in a box" er forventet å komme hit i morgen, mens spillet er forventet onsdag 11. juni (til uka). Gleder meg noe voldsomt!!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
spiller ingen verdens ting.... sitter her og kjeder den såre ræva mi mot en hard og høyt ukomfortabel kontor stol som skule ha blitt kastet på søppel dynga før den i helle tatt har sett dagslys.
Eller... sitter å spiller kick ups på favebook

LIVEt ER SURT
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
må spille gjennom half-life 2 episode 2, så jeg kan gi det tilbake til han jeg låner det av!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
holder på med siste brett på spartan total warriors! altfor vanskelig med lite liv inni coloseumet!!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Mario Kart Wii - Men begynner å gå litt lei.
Gleder meg veldig til Super Smash Brawl kommer!

Ellers spiller jeg litt The Legend of Zelda A Link to the Past på GBA.
  • 0
Age of Conan er vel det jeg har spillt mest for tiden...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spilte AoC i 2 min.. Så bugga det seg når jeg slåss mot en NPC, noe som resulterte i at jeg kjørte alt+F4. Håpet på å kunne spille uten bugs for en stund, men neida..

core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
BBC demoen på ps3. og litt resident evil 4 på gamecuben til broren min.
  • 0
spiller ikke no om dagen...venter bare på MGS 4
MGS4 FTW =)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!