Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste bilspill til 360: Din mening


  • Missing Avatar
  • M
Hva synes du er det beste bilspillet til Xbox360?
Her er en liten presentasjon av noen av valgene:

Colin MacRae: DiRT

Et fartsfylt arkadespill om: Rally(selvfølgelig). Spillet har en avansert skademotor som lar bilen bli skadet på syke, kule måter. En veldig bra singelplayerdel(i motsetning til flerspilleren), og virkelig rå grafikk!

Forza 2:

Forza Motorsport 2 er i omtrent samme familie som Grand Turismo. Her kan du forsåvidt spille mer som arkade, eller mer simulator-aktig. Et virkelig morsomt spill for de med ratt =P

Burnout

Fartsfylt galskap med masse krasj, sinnsvak høy fart, snarveier og hopp. Villmannkjøring på sitt beste!

Hvilket spill synes dere er det beste bilspillet?
  • 0
Spørs litt på hva man er ute etter. Men likte Forza 2 veldig godt selv om det ble ganske kjedelig i lengden for en som ikke akkurat er en bil entusiast.
Likte demoen til Dirt veldig mye. Virket som en av de mer morsomme bilspillene jeg har prøvd...
  • 0
på burnout får du den der fartsfølelsen og prøve å sabotere de andre bilene noe som er kjekt.

Forza er lizm "ekte" bil race noe som gjør det spennende og vanskelig fordi det er mye viktigere å få en bra sving der en på burnout

begge er ganske forkjellige spill, men nydelige begge to i mine øyne
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Forza 2... Bedre kan neppe simulatorer gjøres på konsoll med det første
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Project Gotham Racing 3 og 4, ett mer vellykket bilspill skal man lete lenge etter. Det er bare så veldig underholdene, spesielt online vekker spillet konkurranseinstinktet hos folk, spesielt jeg får skikkelig adrenalinkick og et herlig press når jeg spiller online mot gode folk, og hvor bra utfallet av hver sving teller på løpets resultat.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg liker Forza 2 og Dirt veldig godt. Forza for realismen, og alle de rå bilene. Dirt har en generelt deiligere fartsfølelse =P
  • 0
Dirt, liker ikke bil spill så mye men Dirt er underholdene.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ridge racer 6 Vil ikke påstå at det er det beste, men det er det bilspillet jeg har hatt mest glede av.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Ridge racer 6 Vil ikke påstå at det er det beste, men det er det bilspillet jeg har hatt mest glede av.


Jøss

Colin McRae: Dirt , Forza 2 eller kanskje PGR4.
  • 0
DiRT var en artig demo
forza demoen er kjedelig
PGR 3, kjedelig i lengden



vel jeg er ikke en sånn simulatorfyr
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Liker godt Test Drive og PGR 4. Simulatorspill har jeg aldri fått skikkelig taket på, så semi-realismen som disse spillene byr på er akkurat perfekt for meg.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Test Drive Unlimited er vel det spillet jeg har brukt mest tid på. Fantastisk første gangen du kjører lang kysten på Hawaii. Godt utvalg av biler og finfin grafikk
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Kengro:
Forza 2... Bedre kan neppe simulatorer gjøres på konsoll med det første


Er nok enig det ja, men blir spennende å se hva Simbin klarer med RACE Pro som kun lanseres til Xbox 360
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Liker Colin McRae: DIRT. Et veldig bra spill.
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Har bare prøvd Forza 2, så må si det jeg. Var ganske fett!
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Forza Motorsport 2 er det eneste jeg har prøvd av bilspill til Xbox 360, og jeg synes ikke det var så alt for bra. Litt gøy i starten, men det blir repetetivt. Det er utrolig lite variasjon i banene, det er ikke noe musikk under selve kjøringen (som har vært mye bedre), det går ikke ann å "pimpe" alle biler (støtdempere, felger etc).

Det er sikkert mer jeg kunne klagd på, men jeg kan bare ikke komme på de dårlige aspektene ved det. Såklart så er det jo litt morsomt også da
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Forza 2 og GRID
Hasta la-vista baby!
  • 0
Grid såklart!
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
  • 0
Forza 2 er såklart best
I Newer Die, I Just Respawn :D
  • 0
Liker ikke bilspill jeg, men burnout serien er morsom om du liker bilspill eller ikke
  • 0
Burnout Paradise
  • 0
Enig backer med mr. fanzy. Ridge Racer 6 er et av de få spillene man virkelig kan ha det kjempemorro med =)
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Burnout Paradise- Soleklart
  • 0
RR6 FTW
....eehhhh...lol
  • 0
Mass Effect.

fordi det er et spill der du ikke får alt sammen i fanget men at du må finne noe selv og at det blir konsekvenser når du gjør noe eller sier noe feil.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!