Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


  • Missing Avatar
  • HHH
Det første Rainbow Six: Vegas-spillet. Planlegger å skrive en anmeldelse i nærmeste fremtid.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Dead rising. Men driver nå med vegas 2.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Rota fram Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction så jeg spiller gjennom det et par ganger. Tenkte jeg skulle runde Patapon en gang til etter ToD
  • 0
World in Conflict.

Jeg elsker det spillet. Kampanjen var så bra gjennomført og hadde så bra historie at ingen andre RTS kan måle seg med det. Karakteren har stor dybde. Det er også veldig mye variasjon i hver bane, så det blir ikke kjedlig en gang.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Super Metroid til Snes, IKKE på emulator. Det er en mye bedre og nostalgisk følelse av å trykke på de gule, blå, grønne og røde knappene på snes kontrolleren.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Snart ferdig med half life blue shift(tror jeg)
Hasta la-vista baby!
  • 0
Cod4 faktisk, har bare spillt online på det

Tror jeg skal start på time shift nå.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
fullførte Kameo for noen dager siden! et typisk Rare spill! og typiske Rare spill er gode spill, jeg anbefaler det sterkt! ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Caveman:
fullførte Kameo for noen dager siden! et typisk Rare spill! og typiske Rare spill er gode spill, jeg anbefaler det sterkt! ;)


Syntes kameo ikke var noe bra jeg
Hasta la-vista baby!
  • 0
Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany Battlesheep: Badsheepany
  • 0
Great...Vel forige spill jeg gjennomførte var, Metal Gear Solid 3. Neste gang skal jeg prøve på European Extreme.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ratchet & Clank Tools of Destruction...i dag rundet jeg det for tredje gang.

Spillet er kanskje litt for langt for den type lette spill, men alikevel god holdbarhet. Har som sagt spilt igjennom det tre ganger nå.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Kennda J:
Dead rising. Men driver nå med vegas 2.


Rundet selv akkurat Vegas 2.
  • 0
spiderman 3 tror jeg det var! ...for andre gang!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Har hatt en del fritid i det siste så har fullført endel spill.

Portal
Half-Life 2
GTA IV
The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.
Advance Wars Dual Strike (på Normal vanskelighetsgrad).

hmm... har vell kanskje hatt litt mye fritid
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Half Life 2. Det er første gang! Bra spill, men langt fra tidnes beste synes jeg.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Uncharted: Drake's Fortune - bare for trofèjakting. Har rundet det et par ganger nå.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Uncharted 3 ganger på rad, på trophie jakt, er på min fjærde runde nå, go skal spille spillet en gang til etter på for å få de 5 sisste skatene somer den sisste trophien får jeg få Platinum
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Uncharted 3 ganger på rad. Mangler bare 2 trophies så har jeg platinum, klarrer ikke sprenge 3 om gangen. (Etter 3 ganger ble jeg lei så nå tar jeg pause å spiller mgo)
  • 0
Assassin's Creed. Tror jeg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ble akkurat ferdig med Crysis, ganske kult spill.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Uncharted 3 ganger på rad. Mangler bare 2 trophies så har jeg platinum, klarrer ikke sprenge 3 om gangen. (Etter 3 ganger ble jeg lei så nå tar jeg pause å spiller mgo)


http://www.youtube.com/watch?v=rbKws9NwojE&feature=PlayList&
p=C7E129AFE3771408&index=5


Jeg gjorde som han på videoen, og klarte det utrolig enkelt.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Rock Band. Nærmere bestemt gitardelen. På Medium. Tok det litt lett ved første gjennomspilling, ville bare låse opp alle sangene så fort som mulig. Har begynt på Hard, nå. Men først skal jeg spille gjennom trommedelen.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Conker Live & Reloaded for noen timer siden! elsker det spillet
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
castlevania: portrait of ruin
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!