Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer Glorfindel:
Dayum son. Bare pass på at du ikke gjør troféet Old Habits


Hvorfor ikke? Eg har 100 % achievements på xbox, eg fikk "Old Habits" når eg gjennomførte spillet. Spoiler:Dette er ikke en spoiler.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Hvorfor ikke? Eg har 100 % achievements på xbox, eg fikk "Old Habits" når eg gjennomførte spillet.


Det står i den samme kommentaren

Det er kun hvis du har gjort en location som Spoiler:Aya.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Du må selvfølgelig gjøre Spoiler:Aya for å i det hele tatt få "Old Habits"
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Du må selvfølgelig gjøreSpoiler:Aya for å i det hele tatt få "Old Habits"


Det er ikke det jeg mener....

Det er mange som har rapportert om at trofeet glitcher om du gjør en location, mens du spiller som Spoiler:Aya. Det vil si, f.eks. tar en utkikkspost.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
inFamous: Second Son. Historien er kjedelig og forutsigbart bygd opp, Delsin er uinteressant, sidekarakterene som hjelper deg er så klisjé at jeg får vondt, og antagonisten er OK, men svært lite synlig. Kreftene er kule nok at til at jeg klarte å tulle rundt lenge nok til at jeg fullførte historien.

6.5/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
inFamous: Second Son. Historien er kjedelig og forutsigbart bygd opp, Delsin er uinteressant, sidekarakterene som hjelper deg er så klisjé at jeg får vondt, og antagonisten er OK, men svært lite synlig. Kreftene er kule nok at til at jeg klarte å tulle rundt lenge nok til at jeg fullførte historien.

6.5/10


Hva kaster du bort tiden din på? Du eier P5. På tide å fullføre det.
Horizon Zero Dawn

Endelig fikk jeg fullført et spill jeg startet på i april...

Først og fremst er det ganske imponerende hva Guerilla Games har fått til, med tanke at de er helt ny til sjangeren og nær sagt kun har stått for Killzone frem til nå.

Når det gjelder spillet som helhet, så begynner jeg å få denne "postapokalypsen" litt opp i halsen, men historien utvikler seg til å bli ganske interessant allikevel. Karakterene er ikke fryktelig mye å skrive hjem om, det vil si: Aloy er kul, men sidekarakterene er stort sett en gjeng med frittgående høns. Den grafiske stilen er det lite å si på. Visuelt er spillet en fryd å se på og å mene noe annet ville vært kjetteri. Dog er det allikevel ikke alle områder som er like spennende å traske rundt i. Å bare kunne klatre på spesifikke steder, ble tidvis litt irriterende, særlig da man nylig kommer fra spill som AC: Origins.

Gameplayet er nok spillets sterkeste side. I kjent rollespillstil finnes det mange tilpasninger av våpen, utstyr, crafting osv. Ulike metoder å ta ned de forskjellige robotmonstrene på skaper ofte intense kamper. Pil og bue er i grunn et undervurdert våpen.

TL;DR: Det er et bra spill, men jeg synes litt synd på det for at det ble gitt ut i år. For min del er nemlig konkurransen allerede beinhard. Så jeg er fortsatt ikke helt sikker på hvor jeg skal rangere det i år.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
TL;DR: Det er et bra spill, men jeg synes litt synd på det for at det ble gitt ut i år. For min del er nemlig konkurransen allerede beinhard. Så jeg er fortsatt ikke helt sikker på hvor jeg skal rangere det i år.


Bra er det, men er akkurat det.. alt annet som har kommet ut som er bra er bedre.
  • 0
Uncharted: Lost Legacy

Et noe kortere spill enn 4, og uten like mye variasjon og interessante karakterer. Likevel et kult spill, som er veldig, veldig pent. De prøver seg litt mer på å ha et stort, åpent område som spilleren selv kan utforske, ala. ene kapittelet i 4, et område man bruker en grei porsjon av spillet i. Resultatet er i min bok noe blandet, på en måte er det kult med en åpen verden, men man blir etterhvert smålei av å kjøre rundt der. Utover det bruker det mye av oppskriften fra 4, inkludert noe av musikken. Det er derimot et fint gjensyn med Chloe, og et interessant innblikk i hennes liv. Gjensyn blir det også med Nadine.

Alt i alt et morsomt og interessant spill, men jeg ble ikke like engasjert i historien og karakterene som jeg ble i 1-4, uten at det er et dårlig spill av den grunn. Anbefales hvis man likte forgjengerne i serien.

8/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Super Mario 64 Online 120 stjerner sammen med ei venninne.
Det var ganske moro.
  • 0
Fullførte "historien" i Super Mario Odyssey for noen dager siden. Slutten var for så vidt ganske festlig, men det er da ikke derfor man spiller slike spill. Dette spillet er jaggu ikke ferdig før du har samlet alle månene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Fullførte "historien" i Super Mario Odyssey for noen dager siden. Slutten var for så vidt ganske festlig, men det er da ikke derfor man spiller slike spill. Dette spillet er jaggu ikke ferdig før du har samlet alle månene.


Amen.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fikk runnet Breath of the wild i helgen etter godt over 65 timer spilt. Har dog en del side oppdrag og shrines igjen så skal ikke se helt i bortifra at jeg besøker den verden igjen. Et av de absolutt beste openworld eller action adventure spilla jeg har spilt. Ble mer og mer glad i spillet. Likte mye som friheten i gå hvor du vil, ta ting i eget tempo, utforske , det at man må bytte rustning eller bruke eliksirer hvis det er for kaldt eller varmt. Det som er av musikk er bra og et av få spill jeg syns det enkelig var greit med "lite" musikk. Et bunnsolid spill
  • 0
Wolfenstein II: The New Colossus

Jävla fett. Gameplayet er tight, skytefølelsen er veldig god og det er godt driv i historien. Dessuten har det noen av de syyykeste scenene jeg har sett i et spill på lenge. Eneste jeg har å si på det er at nivådesignet var så som så til tider, og at de kunne kanskje droppet sideoppdrag og sånt, og heller laget mer storycontent istedet.

Og det var kanskje litt i det letteste laget, men det er min egen feil. Jeg kunne skrudd opp vanskelighetsgraden (spilte på Bring em On).
Let the voice of love take you higher
Bully!

Et lett og lekent spill, tar seg selv useriøst og er klisje som faen.

Finfin opplevelse.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Bayonetta 2

Likte 2 ern bedre enn 1 ern av en eller annen grunn, kanskje er det fordi det er så mye mange bosser og litt mindre små kamper en nr 1 , uansett et meget solid action . hack and slash spill, med en grei nok historie, men du spill jo ikke det for historien men, for gameplayet og combat, mye spill glede av dette, meget morsomt å spille, var heller ikke like vanskelig som 1 ern sikkert litt fordi jeg var mer vant til gameplay nå og virket også ut som det var litt bedre med checkpoints. Spillet har jo også en del humor. Solid spill
Holder 3 ern samme kvalitet når det kommer ut så har jeg i hvert fall en ny grunn å få tak i switch..
  • 0
Har fullført Mario Kart 8 Deluxe. Vurderer forresten å saksøke Nintendo for 200cc
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
The Legend of Zelda: Breath of the Wild Nintendo Switch

Fantastisk! 10/10
Rainbow Mushroom
Batman Arkham Knight

Hvis man ser bort i fra Batmobilen, som gjør spillet enormt repetitivt etter kort tid, så var det en ganske solid opplevelse. Hadde noen twists and turns jeg ikke helt så komme, og jeg likte at det var litt mørkere enn de to forrige, men fremdeles hadde en god dose humor.
Har ikke rotet meg til å samle alle Riddler trophies for å få den siste slutten, men det blir nok gjort før eller siden.
Flott spill.
  • 0
Persona 5

Det tok sin tid, men jeg kom meg endelig gjennom det. Særdeles bra spill, som gjør veldig mye bra. Savnet tidvis at spillet gikk mer i dybden på enkeltkarakterene og spesielt gjorde mer ut av de utover introduksjonen deres, og gjorde noe mer ut av "special someone"-opplegget, som egentlig ikke utgjorde noen forskjell på spillet. Det ble kanskje hakket for mange karakterer på laget til slutt for min del, men det trekker ikke spillet merkverdig ned. Utover det småpirket så er det et strålende spill, som jeg varmt vil anbefale til alle andre. Vanskelig å forklare hvorfor uten å skulle spoile det.

10/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Persona 5

Det tok sin tid, men jeg kom meg endelig gjennom det. Særdeles bra spill, som gjør veldig mye bra. Savnet tidvis at spillet gikk mer i dybden på enkeltkarakterene og spesielt gjorde mer ut av de utover introduksjonen deres, og gjorde noe mer ut av "special someone"-opplegget, som egentlig ikke utgjorde noen forskjell på spillet. Det ble kanskje hakket for mange karakterer på laget til slutt for min del, men det trekker ikke spillet merkverdig ned. Utover det småpirket så er det et strålende spill, som jeg varmt vil anbefale til alle andre. Vanskelig å forklare hvorfor uten å skulle spoile det.

10/10


Se der ja! Enda en som har sett lyset!
Siterer The Cookiemonster:
Persona 5

Det tok sin tid, men jeg kom meg endelig gjennom det. Særdeles bra spill, som gjør veldig mye bra. Savnet tidvis at spillet gikk mer i dybden på enkeltkarakterene og spesielt gjorde mer ut av de utover introduksjonen deres, og gjorde noe mer ut av "special someone"-opplegget, som egentlig ikke utgjorde noen forskjell på spillet. Det ble kanskje hakket for mange karakterer på laget til slutt for min del, men det trekker ikke spillet merkverdig ned. Utover det småpirket så er det et strålende spill, som jeg varmt vil anbefale til alle andre. Vanskelig å forklare hvorfor uten å skulle spoile det.

10/10


Uten å si for mye om dette du savner, men hvor mye av confidant linken tok du og hvis du syns det kanskje var for mange karakterer og litt lite i dybde på enkelt karakterene så kan du evnt vurderer å prøve forgjengeren, forgjengeren har nok mindre karakterer , og er nok også kanskje det beste persona spill når det kommer til karakter utvikling på hoved karakterene , det og bli tilknyttet til de.
Men, ja godt å se flere som liker persona.
Madden 18 Longshot

En slags emulering av The Journey fra FIFA-spillene, som er utført helt okay. Historien er brukbar, med greie nok karakterer, en fin progresjon, og en dynamikk gjennom at forskjellige valg påvirker hvordan historien utvikler seg videre. Ikke spesielt lang eller revolusjonerende, men den fungerer fint for det den er.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
What remains of Edith Finch
Et meget godt spill. Er vel det korteste spillet jeg noensinne har runnet, men kort er jo ikke alltid dårlig som de sier. Fantastisk spill. Ja, det er ikke mye gameplay ved unntak av at du går å åpen diverse ting, men alle de små historiene som blir fortalt er veldig bra, det er veldig atmosfærisk , musikken er bunnsolid og hjelper betraktelig på stemningen , det har en par god overraskelser , og et spill som også kanskje får deg til å tenke litt, ja det er vært å kjøpe
  • 0
Telltale Batman

Kult lite spill. Vet hva man får med Telltale-spillene, men storyen er i dette tilfellet bra nok til at jeg spilte tvert gjennom på en dag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!