Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill er vist ikke kultur!


Som dere sikkert har fått med dere så har skattetaten krevd ca 2 millioner kroner fra TG arragørene fordi samlingen ikke var en kultur samling.. Dette kommer de med rett etter at Giske har sagt at spill ER kultur. Hva mener dere om dette?

Jeg menner det er det største tullet jeg har hørt i mitt liv. De har ikke noe grunnlegg for argumentet i det helle tatt...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
holder på å dette av stolen her jeg siter SPILL IKKE KULTUR åndsvakt de som mener dette kan umulig vite noe om emnet
eller så har de bare prøvd noe drit
men at spill ikke er kultur siden når?
og å kreve penger er enda mere åndsvakt klarer nesten ikke å holde sinnet tilbake
  • 0
Det er det vi får for å bo i et land som ikke henger med i tidene
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Det er det vi får for å bo i et land som ikke henger med i tidene

mulig d eller kanskje fordi de som sitter med makten har et eller annet imot spill hvem hvet?
  • 0
Siterer yo-gi-oh fan:
Citerer Steve Vice et er det vi får for å bo i et land som ikke henger med i tidene
mulig d eller kanskje fordi de som sitter med makten har et eller annet imot spill hvem hvet?

Vi fikk jo noen feite store advarsler på GTA spillene våre, exclusive norwegian coverdesign. Helt fornøyd med spill som kultur er de nok ikke nei, men det er litt dobbeltmoral når Giske-gris for litt siden går ut med det at "Spill er kultur" og så får vi denne servert
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Trond Giske stå for det han sier å hjelpe slik at TG ikke bataler moms og at spill blir lovfestet som kultur!

Jeg har tenkt meg på TG til neste år, og ingen stygge sørlendinger skal få ødelegge den turen. Som 'yo-gi-oh fan' sa; "Klarer nesten ikke å holde sinnet tilbake!"
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer yo-gi-oh fan:Citerer Steve Vice et er det vi får for å bo i et land som ikke henger med i tidene
mulig d eller kanskje fordi de som sitter med makten har et eller annet imot spill hvem hvet?
Vi fikk jo noen feite store advarsler på GTA spillene våre, exclusive norwegian coverdesign. Helt fornøyd med spill som kultur er de nok ikke nei, men det er litt dobbeltmoral når Giske-gris for litt siden går ut med det at "Spill er kultur" og så får vi denne servert


helt enig før de kommer med store og ikke minst viktige beslutninger for store
deler av befolkiningen de burde de diskutere de istedenfor å komme med ja dette er kultur og så en uke senere hva sa han at d er kultur men d stemmer jo ikke og alt dette bare for å få 2 ml i skatt åndsvakt
Siterer MartyRot:
Trond Giske MÅ stå for det han sier å hjelpe slik at TG ikke bataler moms og at spill blir lovfestet som kultur!

Jeg har tenkt meg på TG til neste år, og ingen stygge sørlendinger skal få ødelegge den turen. Som 'yo-gi-oh fan' sa; "Klarer nesten ikke å holde sinnet tilbake!"


har selv lyst til å dra dit og jeg har heller ikke lyst til å få den spolert stå på giske
  • 0
vist aransjørne må punge ut blir det neppe noe tg til neste år.Trist er det
  • 0
den gamle generasjonen er delvis sprø for den nyere...... VÆR LITT AKSEPTERENDE OG ÅPEN FOR NYE TING!!!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!