Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste skytespillet du har spillt?


Hei! Her er det bare og skrive hvilket skytespill dere liker best, eller dere tror blir best! jeg liker vel kanskje uncharted best! Det er ivertfall det jeg kommer på nå! Jeg tror uncharted 2 blir bedre! Beklager hvis det allerede er en lik trå(fant ingen)! Håper dere vil skrive og diskutere!
The Simpsons!
  • 0
Counter Strike og Battlefield 2142 Og for å være nøyaktig, med CS mener jeg Condition Zero, jeg spiller det mere enn 1.6 av en eller anne grunn

Har ikke spilt særlig mye skytespill på konsoler, hvis du ikke teller Jak 2 og 3.
Jeg synes BF 2 Modern Combat var bra, men siden jeg har PS2 uten internett greie-dings så.. Ble ikke så veldig morro alene
O.O
  • 0
Half life 2. Veldig bra spill og veldig bra historie. Gordon Freeman er sykt rå!
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
call of Duty 4 er uten tvil det beste skytespillet jeg har spilt
  • 0
Laarz ikke lag så mange oppramsings tråder.


Half life 2
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Hmm det må være uten tvil Crysis og Black. Det er få spill karakterer som slår Nomad i Crysis
Tungur Knivur
  • 0
spiller ikke så mye skytespill men d beste er uten tvil crysis d er også d eneste jeg har hatt lyst til å spille de siste2 årene
  • 0
Nok en oppramsingstråd...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Av online skytespill, er det Team Fortress 2, og av singel player spill liker jeg best Half Life 2. Begge er helt geniale
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
Half life 2, Period.
Musikk > Film > Spill
  • 0
hmm det spillet jeg har hatt mest glede av er uten tvil perfeckt dark til N64. av nyere dato er cod 4 hittil det beste.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Half-life2, skytespill i første-klasse.
PSN: KevlarJens
  • 0
Call Of Duty 4 er helt klart det beste
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Gears of War putter alle andre skytespill i en situasjon hvor det eneste de kan prestere er å samle støv.
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer CeroX:
Gears of War putter alle andre skytespill i en situasjon hvor det eneste de kan prestere er å samle støv.


Agreed. well, almost
Musikk > Film > Spill
  • 0
Half-Life 2 er det mest storslagne, fantastiske og feteste våpenutvalg, men Team Fortress 2 er det mest underholdene!
  • 0
Half-Life 2 og Battlefield 2.
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Agreed. well, almost


Hva skal almost bety?
Jeg sparker rompe
  • 0
Henger meg på Team Fortress 2 jeg, men CoD4 og Ratchet & Clank (Yay!) like i hel!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Siterer CeroX:
Gears of War putter alle andre skytespill i en situasjon hvor det eneste de kan prestere er å samle støv.


Disagreed.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Bioshock er det beste skytespillet noensinne. Ikkenoe slår det
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer CeroX:
Gears of War putter alle andre skytespill i en situasjon hvor det eneste de kan prestere er å samle støv.


AHAHAHAHA!!!... ja den var god

nei GoW var ikke så imponerende.

Beste jeg har spillt er Rainbow Six: Vegas
  • 0
Battlefield 1942, men... Når du er på LAN, og blir høy på sukker, da er det Unreal Tournament som kan få deg til å bli hes av roping og gauling over salen til han som camper ved Redeemer...
  • 0
Call of Duty 4 og Battlefield 2142 stiller likt i mine øyne
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
CoD4 is teh shit.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!