Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det verste spillet du har spilt?


Spider Man 3 på Wii.

Jeg får vondt av å se at spillet fremdeles er på hylla mi, jeg fikk fysisk vondt av å spille driten, og jeg får vondt av å tenke på at noen kan ha med viten å vilje ha laget det spillet og trodd at det skulle være gøy.

Hvis man liker selvpining så er det midt i blinken, ellers er det verdt å svinge av veien for å unngå.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Lost via domus.

Dette spillet suger skinke.Alt for kort,elendig story,dårilg voice acting,linært osv osv. Men jeg er lost fan da
  • 0
harry potter 4 til pc aå ille at jeg ikke tar sjangsen på å kjøpe 5eren synd egentlig
  • 0
ehh...ehh...Gunvalkyrie. Et spill man ikke kan få ut av hodet, når først har spilt det.
Jeg sparker rompe
  • 0
Husker det var ett spill som het Oni til PS2. Makan til makkverk av ett spill!
  • 0
Halo 3
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Aiden:
Husker det var ett spill som het Oni til PS2. Makan til makkverk av ett spill!


det var jo et av de første PS2 spillene da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer Aiden:
Husker det var ett spill som het Oni til PS2. Makan til makkverk av ett spill!


det var jo et av de første PS2 spillene da.


elendig var det uansett er glad for at jeg ikke brukte penger på å skaffe det.
  • 0
Verste spillet jeg har spilt er Beowulf the game.
Helt elendig møkka spill. Blir sint hver gang jeg prøver det spillet.
Skal prøve å runne spillet. Men det frister å knekke cd-en hver gang.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Big Rigs er overaskende nok det værste spillet jeg har spilt...Ville heller hatt en klatt bæsj som 360- kontroll kontinuerlig enn å spille det en gang til( )
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
Big Rigs er overaskende nok det værste spillet jeg har spilt...Ville heller hatt en klatt bæsj som 360- kontroll kontinuerlig enn å spille det en gang til( )


Big Rigs er vel det verste jeg har spilt jeg også. For noe skit! De som har laget spillet kan ikke akkurat være spilldesignere og programmerere, de er vel snarere grønnsakshandlerassistenter eller noe som fikk en lys idé på et litt for fuktig julebord.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Arx fatalis. Slakta det i lokalavisa. Det beste er at hver anmeldelse gir meg 200 kr i kassa. Beautiful money...
  • 0
du er heldig aslask...
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Hvem er det som ikke liker halo 2 og 3

Spill Halo, Halo 2 og Halo 3, så vil dere se på spille med helt annen interesse.
WAR is coming
  • 0
Siterer N3ron:
Hvem er det som ikke liker halo 2 og 3

Spill Halo, Halo 2 og Halo 3, så vil dere se på spille med helt annen interesse.


Vel jeg er ingen fan av de to, og jeg har spilt begge....Langt fra det værste spillet jeg har spilt da, ikke dårlige spill i det hele tatt. (ikke at jeg skjønner hva som er så fantastisk med dem heller da )
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Spillt det orginale Halo Det er det som er best
WAR is coming
  • 0
harry potter 1 på ps1 suger rompe

Lagt til 2008-03-24 18:16:
jeg mener Harry Potter og de vise stein på playstation 1 suger hardt
  • 0
Siterer Nice666:
harry potter 1 på ps1 suger rompe

Lagt til 2008-03-24 18:16:
jeg mener Harry Potter og de vise stein på playstation 1 suger hardt


Nei, det eier da Spilte det for ikke så lenge siden og ble imponert over stemmeskuespllet
"Objection!"
  • 0
Rampage 2: Universal journey.
Hvis du har ett liv så spiller du ikke dette mer en 2 minutter
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!