Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Top 10 dårligste Xbox 360 spill - Nyhet


rart at two worlds kom på 1 plass kan liksom ikke tenke meg at d er så mye dårligere en pc versjonen som var avesome
  • 0
Tror nok det finnes spill som fortjener en plass på lista istedenfor mange av de som allerede står der. NASCAR 08 hadde jeg faktisk litt lyst til å kjøpe en stund.

Det er nesten så jeg får lyst til å kjøpe en møkkaspill bare for å kjenne åssen det føles å spille et utrolig dårlig spill. Kanskje jeg skulle kjøpt Eragon...
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Blacksite fortjente ikke å være der, det er et helt ok fps. Har runna det selv, og syns ikke det var spesiellt dårlig. De kunne ha byttet det ut med Viva Pinjata Party Animals, Fusion Frenzy 2 eller Army of Poo spør du meg...
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Crazy:
Det er nesten så jeg får lyst til å kjøpe en møkkaspill bare for å kjenne åssen det føles å spille et utrolig dårlig spill. Kanskje jeg skulle kjøpt Eragon.


Ikke gjør det. Du ender bare opp med en knust kontroll og ødelagt CD.

Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
blacksite har så mange bugs at det er helt fælt... Fortjener absolutt å være der.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Helt enig med listen.
Two Worlds ser helt forferdelig ut.
og de andre også
  • 0
Jeg testet festers quest til nintendo... Da kan du snakke om å bli fustrert!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Blacksite er det verste Xbox spillet jeg har vært borti, hold dere langt unna
Bla bla bla...
  • 0
hva skjedde med Conflict denied ops??
The cake is a lie!
  • 0
Siterer nightrider:
hva skjedde med Conflict denied ops??

Ja det kan du lure på...

Siterer Icecold:
Blacksite er det verste Xbox spillet jeg har vært borti, hold dere langt unna


Fikk testet det her nylig (slapp av betalte ikke for det) Spillet er fett det. Men altfor mange bugs gjør det ikke verdt et kjøp... eller leie.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Vampire Raaaaain! This game's so bad it makes you wanna kill yourself, Vampire Raaaaain! The loading times are downright horrible, Vampire Raaaaaaaaaaaain! No redeaming qualities at all...
Også kom det på sjette ?
Square Enix.
  • 0
Two worlds. det sugde hardt..
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Hehe, angret jo faktisk med en gang jeg kjøpte BlackSite, det er bare dårlig, men bra for achievements
I suck.
  • 0
har ingen av de spilla på list

holdt på å kjøpe Blacksite da
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
For å være helt ærlig, synes ikke jeg at Two World var så fryktelig som alle skulle ha det. Selv spillte jeg og kompiser i timesvis for å runde demoen. Ja, spillet var dårlig, men det var derfor det var morsomt å spille. Det ble veldig gøyt å bare sitte og runne gjennom det og le av alle dårlige design-løsningene og klare oppdrag.

Vi måtte stoppe tho. Etter flere timers spill uten saving, klarte jeg å hoppe bak et par kasser inne i byen og satt meg fast så det var fysisk umulig å komme seg løs. Da lo vi godt, og ble utrolig frustrerte!
  • 0
Eier heldigvis ingen av spillene på listen der.
Men må si meg med at Vampire Rain skal være på den listen der, for der var elendig.
Two Worlds var jo ikke så "elendig" da
  • 0
Blacksite var verdt de 150kronene mine, ikke mer.
Ja jeg har spillet, ja jeg kjøpte det brukt, ja jeg kjedet meg.
*gremmes*
  • 0
Mener og at Two worlds fikk ufortjent 1. plass. De fleste spillene der er jo myyye dårligere. Men jeg prøvde demoen, og synes vel det var noe av dåligere RPGene jeg har prøvd slik...
Never rub another mans rhubarb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!